Gå til innhold

hva hadde du gjort om du fant et visakort

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Like etter at jeg hadde lest denne tråden, kom samboeren hjem med et visakort han hadde funnet i minibanken! Ble nesten litt skremt. ;)

Han ringte vedkommende, og h*n ble veldig glad for å få igjen kortet sitt. :)

Skrevet

Om kortet hadde et ukjend navn, hadde jeg prøvd å finne telefonmummer til vedkommende, for å gi beskjed. Sjelden jeg har anledning til å komme til bank eller politi, for det har vi ikke på stedet, og de har stengt på kveldstid.

Gjest Elextra
Skrevet

Selvfølgelig levert det et eller annet sted, i banken eller hos politiet. Alternativt søkt opp innehaver og ringt.

Hva ellers skulle man gjort - forsøkt å svindle?

Skrevet

Jeg hadde ringt eieren, evt. kontakta politiet. Folk som tapper kortet for penger kan ikke kalles annet enn kjeltringer!

Skrevet

sendt det inn til Visa med kontonr mitt. gjort det to ganger. Fant et i en minibank, og ett på et utested.

får dusør

Skrevet

Sett om jeg fant eieren på gule sider og ringt dit. Evt. ringt tlf. som står oppgitt. (Står i hvertfall oppgitt på en del kort.)

Skrevet

tatt det med meg, funnet en telefon/datamaskin og ringt vedkommende. om jeg ikke fant vedkommende: gitt det til politiet.

Skrevet

Puttet det i en konvolutt og sendt det til banken det gjelder. Da sørger de for at rette eier får det.

Det er slik man pleier å gjøre ihvertfall. Eller levere det til politiet.

(hvis man er et ærlig menneske, da).

Skrevet

Sendt en henvendelse til Toska, og bedt om en 50/50 deal.

- Men da bør man ha _litt_ god tid...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...