Gjest Princess Peach Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Like etter at jeg hadde lest denne tråden, kom samboeren hjem med et visakort han hadde funnet i minibanken! Ble nesten litt skremt. Han ringte vedkommende, og h*n ble veldig glad for å få igjen kortet sitt. 0 Siter
fresja Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Om kortet hadde et ukjend navn, hadde jeg prøvd å finne telefonmummer til vedkommende, for å gi beskjed. Sjelden jeg har anledning til å komme til bank eller politi, for det har vi ikke på stedet, og de har stengt på kveldstid. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Levert det i banken eller til politiet 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Selvfølgelig levert det et eller annet sted, i banken eller hos politiet. Alternativt søkt opp innehaver og ringt. Hva ellers skulle man gjort - forsøkt å svindle? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Jeg hadde ringt eieren, evt. kontakta politiet. Folk som tapper kortet for penger kan ikke kalles annet enn kjeltringer! 0 Siter
Lucretia Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 sendt det inn til Visa med kontonr mitt. gjort det to ganger. Fant et i en minibank, og ett på et utested. får dusør 0 Siter
Speak Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Sett om jeg fant eieren på gule sider og ringt dit. Evt. ringt tlf. som står oppgitt. (Står i hvertfall oppgitt på en del kort.) 0 Siter
willow Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 tatt det med meg, funnet en telefon/datamaskin og ringt vedkommende. om jeg ikke fant vedkommende: gitt det til politiet. 0 Siter
ekte nick Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Puttet det i en konvolutt og sendt det til banken det gjelder. Da sørger de for at rette eier får det. Det er slik man pleier å gjøre ihvertfall. Eller levere det til politiet. (hvis man er et ærlig menneske, da). 0 Siter
Targ Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Sendt en henvendelse til Toska, og bedt om en 50/50 deal. - Men da bør man ha _litt_ god tid... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.