Gå til innhold

er jeg deprimert eller hva

Anbefalte innlegg

Hver dag etter at min samboer er dratt til jobb begynner jeg å grate ,å slik fortsetter det utover dagen til han kommer hjem .Vi sliter økonomisk også nå ,har ikke krav på økonomisk bistand ettersom jeg ikke har jobbet nok til å få fødselspenger ,han må betale alt alene,men dt får han ikke til .2mnd husleie er ikke betalt og strøm .Åsså når ungen vår på 7mnd er blitt lagt til seng på kvelden ,er jeg nervøs ,mistet en gutt for mange,mange år siden i krybbedød,å nå er gutten vår blitt like gammel som han som døde .jeg løper ned og opp trappen hele kvelden ,bortsett fra når jeg sover ,men våkner også da for å sjekke ,er dødssliten på dagtid .får gjort lite av husarbeid for jeg er rett å slett sliten og enten spiser jeg lite eller mye . Håper virkelig på hjelp .

takk!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/266205-er-jeg-deprimert-eller-hva/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn som dette skal du iallfall IKKE ha det. håper du oppsøker fastlegen din og at h*n kan enten starte behandling eller sende deg videre. Når det gjelder økonomien deres ville søkt hjelp/rådgiving fra kommunen dere bor i, de vet kanskje om løsninger osv dere kan ha krav på, mener at kommunene skal ha et sånt tilbud.

Det verste dere kan gjøre er å ikke gjøre noenting, håper du får det bedre snart:)

Gjest Multippel

Enig i at du burde oppsøke fastlegen din.

Økonomisk så finnes det rådgivere i alle kommuner. Få dere en time hos han/henne. Han kan sette opp en plan og hjelpe til med at dere får alt dere har krav på. Han kan også stoppe regninger slik at de ikke går videre til inkasso.

Jeg har prøvd dette selv. Å ha det økonomisk tøft kan slite enormt på den psykiske helsa! Så dette ville jeg gjort så fort som mulig. det fine med denne økonomiske rådgiveren er at han også kan deale med evt. sosialkontor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...