Gå til innhold

Jeg er i gang!

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Endelig fikk jeg ræva ut av godstolen og heiv meg over ellipsemaskina. Tråkket i vei i en time mens jeg så på Åndenes Makt fra i går. Forbrente over 900 kcal i følge pulsklokka!

Ah, så deilig det er! Hadde nesten glemt hvor godt det endorfin-rushet når man er ferdig er. *sliten* :)

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

8

• mrxx

3

• Katt-ja

3

• Piraye

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Klarer du en time i strekk?:o

Ja, jeg gjorde visst det. :)

Skrevet

Så bra! :-)

Jeg skal også i gang når barselperioden er over, guri som jeg gleder meg!!

Skrevet

Så du klare ikke å gå i morgen da?...:-)

Bra å trene, godt er det også, deilige følelse å kjenne at kroppen er godt brukt. Jeg kjenner det godt i kroppen kvelden jeg har trent, likeså dagen etter. Jeg trener hele kroppen og derfor kjenner jeg det i hele kroppen også:-)

Du får enda mer sexy lår nå da?..:-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Så du klare ikke å gå i morgen da?...:-)

Bra å trene, godt er det også, deilige følelse å kjenne at kroppen er godt brukt. Jeg kjenner det godt i kroppen kvelden jeg har trent, likeså dagen etter. Jeg trener hele kroppen og derfor kjenner jeg det i hele kroppen også:-)

Du får enda mer sexy lår nå da?..:-)

Skal prøve å få skvist inn en halvtime mellom jobb og korøving i morra også. :)

Skal bli så sexy, så!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Så bra! :-)

Jeg skal også i gang når barselperioden er over, guri som jeg gleder meg!!

Håper du blir raskt i form til å trene igjen, da. :)

Har hatt så mange gode unnskyldninger for å utsette trening i det siste, kjenner meg veldig igjen i "i morgon skal eg starta eit nytt og betre liv - trur eg!". :)

Skrevet

En time, det var lenge...

Pleier å ta 20-30 minutter i slengen, jeg. Men da er jeg ikke så utslitt etterpå at jeg må stupe rett i dusjen... Og dermed gidder jeg å ta noen flere økter hver dag. Kanskje ikke like god trening da,- men bedre enn ingenting må det jo bli :-)

Skrevet

Imponert! *ønske seg plass til en trenigsmaskin hjemme*

Gjest lumelia
Skrevet

hm skal si jeg misunner deg den gode følelsen, den er sjelden noen følelse hos meg..og ikke fordi jeg ikke trener, det er litt sykt..men jeg overdriver ikke når jeg sier jeg har trent med ned i en depresjon...skikkelig overtrent, med angst og vondt. Men ikke får å dra noe ned hehe...kos deg med treningen , ikke pres deg selv :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

hm skal si jeg misunner deg den gode følelsen, den er sjelden noen følelse hos meg..og ikke fordi jeg ikke trener, det er litt sykt..men jeg overdriver ikke når jeg sier jeg har trent med ned i en depresjon...skikkelig overtrent, med angst og vondt. Men ikke får å dra noe ned hehe...kos deg med treningen , ikke pres deg selv :-)

Nei, alt med måte. Tro du meg, det er ingen fare for at jeg blir overtrent. ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Imponert! *ønske seg plass til en trenigsmaskin hjemme*

Jeg har egentlig ikke plass jeg heller, men jeg lemper den inn og ut fra et lite rom når jeg skal bruke den. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

kan du anbefale en pulsklokke?

Jeg kjøpte den de hadde i Grete Roede-butikken, den funker helt greit, synes jeg. Har kalorimåling, treningssoner og funksjon for å finne makspuls.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Grattis! Da er det bare fortsettelsen igjen. :-)

Ja, det er den som er vanskeligst... :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

En time, det var lenge...

Pleier å ta 20-30 minutter i slengen, jeg. Men da er jeg ikke så utslitt etterpå at jeg må stupe rett i dusjen... Og dermed gidder jeg å ta noen flere økter hver dag. Kanskje ikke like god trening da,- men bedre enn ingenting må det jo bli :-)

Tror ikke jeg kommer til å ta en time hver gang, men tenkte jeg bare skulle slå til når jeg endelig hadde kommet over dørstokkmila. :)

Gjest lumelia
Skrevet

Nei, alt med måte. Tro du meg, det er ingen fare for at jeg blir overtrent. ;)

Hehehe:-)

Skrevet

Jeg kjøpte den de hadde i Grete Roede-butikken, den funker helt greit, synes jeg. Har kalorimåling, treningssoner og funksjon for å finne makspuls.

husker du hva den kostet?

Skrevet

Jeg har egentlig ikke plass jeg heller, men jeg lemper den inn og ut fra et lite rom når jeg skal bruke den. :)

Vi gjør omvendt, vi. Har den i stuen - så den brukes stadig vekk mens man ser på TV, ikke bare når man planlegger å trene. Og så setter vi den vekk hvis vi får sånne gjester som ikke "tåler" å se den ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...