Gå til innhold

er du hunde eller katteelsker?

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

5

• amber sun

2

• morsan

2

• Katt-ja

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg er hundeliker og katteelsker.

Signerer på denne. :)

Skrevet

Jeg er hundeliker og katteelsker.

Hehe, det er jeg også.

Når jeg får tid og resursser tror jeg kanskje jeg kan bli en hundeelsker også.

Skrevet

Hehe, det er jeg også.

Når jeg får tid og resursser tror jeg kanskje jeg kan bli en hundeelsker også.

Tja..de lukter vondere og er mer masete ;-) Men, jo - de er jo søte også.

Gjest Pontiac
Skrevet

Har aldri vært videre begeistret for katter.

Blir glad i de jeg har selv da, men kan styre meg for alle andre som flyr rundt.

Så jeg er nok hundeelsker.

Har hatt hunder i alle år, men har nå bare en. Når den hårdotten drar sin kos så er det stop, da orker jeg ikke mer, har muligens blitt for gammel for ansvar og hår ;)

Gjest katteperson ja
Skrevet

Katteelsker. Hunder er for dumme til at jeg greier å ta de seriøst, dessuten er de urenslige, og lukter vondt.

Bare tanken på at man må vaske dem, ta opp møkka etter dem, klippe klør, og underholde dem hele tiden gjør at hunder for meg virker utrolig slitsomt og kjedelig å ha.

I tillegg har mange stiv ekkel pels som ikke er god å kose med engang. Og sikler.. osv...

Skrevet

Katteelsker. Hunder er for dumme til at jeg greier å ta de seriøst, dessuten er de urenslige, og lukter vondt.

Bare tanken på at man må vaske dem, ta opp møkka etter dem, klippe klør, og underholde dem hele tiden gjør at hunder for meg virker utrolig slitsomt og kjedelig å ha.

I tillegg har mange stiv ekkel pels som ikke er god å kose med engang. Og sikler.. osv...

Skriver under på den... Tusen takk for at andre tør si høyt det jeg bare tenker...

Skrevet

Jeg svarer ja. Jeg liker både katter og hunder og har hatt begge deler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...