Sofline Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Som Ole Brum sa: Ja takk, begge deler! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Jeg er hundeliker og katteelsker. Signerer på denne. 0 Siter
DarkPink Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Jeg er hundeliker og katteelsker. Hehe, det er jeg også. Når jeg får tid og resursser tror jeg kanskje jeg kan bli en hundeelsker også. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Hehe, det er jeg også. Når jeg får tid og resursser tror jeg kanskje jeg kan bli en hundeelsker også. Tja..de lukter vondere og er mer masete ;-) Men, jo - de er jo søte også. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Har aldri vært videre begeistret for katter. Blir glad i de jeg har selv da, men kan styre meg for alle andre som flyr rundt. Så jeg er nok hundeelsker. Har hatt hunder i alle år, men har nå bare en. Når den hårdotten drar sin kos så er det stop, da orker jeg ikke mer, har muligens blitt for gammel for ansvar og hår 0 Siter
streker paa veggen..! Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Katt! Hunder er bare rare.. 0 Siter
Gjest katteperson ja Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Katteelsker. Hunder er for dumme til at jeg greier å ta de seriøst, dessuten er de urenslige, og lukter vondt. Bare tanken på at man må vaske dem, ta opp møkka etter dem, klippe klør, og underholde dem hele tiden gjør at hunder for meg virker utrolig slitsomt og kjedelig å ha. I tillegg har mange stiv ekkel pels som ikke er god å kose med engang. Og sikler.. osv... 0 Siter
EllaJo Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Ja takk begge deler! Bare elsker dyr 0 Siter
mosj Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Katteelsker. Hunder er for dumme til at jeg greier å ta de seriøst, dessuten er de urenslige, og lukter vondt. Bare tanken på at man må vaske dem, ta opp møkka etter dem, klippe klør, og underholde dem hele tiden gjør at hunder for meg virker utrolig slitsomt og kjedelig å ha. I tillegg har mange stiv ekkel pels som ikke er god å kose med engang. Og sikler.. osv... Skriver under på den... Tusen takk for at andre tør si høyt det jeg bare tenker... 0 Siter
Osiris Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Jeg svarer ja. Jeg liker både katter og hunder og har hatt begge deler. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.