Gå til innhold

er du hunde eller katteelsker?

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

5

• amber sun

2

• morsan

2

• Katt-ja

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Var hundeelsker lenge, men så bodde jeg ett år hos noen som hadde katt. Nå synes jeg begge er helt herlige. Men jeg vil ikke ha noen av dem :)

Skrevet

Jeg er veldig glad i katter!! Liker godt hunder også, men vi kan ikke ha hund selv.

Gjest Underskrift
Skrevet

Jeg er hunde elsker.

Liker i grunn ikke katter, og er litt redd di, men katter jeg kjenner eierne til blir jeg fortrolig med etterhvert, og kan til og med begynne og like di og la meg sjarmere.

Men jeg er helt klart ett hundemenneske.

MVH

Skrevet

begge deler. Kanskje hunder litt mer? Fordi jeg har vokst opp med hund, og dessuten er allergisk mot katter... men katter er jo søte de og :)

Gjest hallow ;o/
Skrevet

Hundeelsker! Og jeg har verdens søteste og snilleste tispe på 7 mndr.som jeg forguder.

Gjest hallow ;o/
Skrevet

Katteelsker. Hunder er for dumme til at jeg greier å ta de seriøst, dessuten er de urenslige, og lukter vondt.

Bare tanken på at man må vaske dem, ta opp møkka etter dem, klippe klør, og underholde dem hele tiden gjør at hunder for meg virker utrolig slitsomt og kjedelig å ha.

I tillegg har mange stiv ekkel pels som ikke er god å kose med engang. Og sikler.. osv...

Da har du ikke sett og møtt hunden min ! Stille og rolig, krever ikke så mye, men liker og bli trent og er lettlært og flink. Klok !!! Hun har verdens mykeste og deiligste pels og det er en helt overkommelig jobb å bade, føne og børste henne. Jeg underholder henne aldri - det er snarere hun som underholder meg. Herlig! Hun er hengiven, glad og morsom. Noe tid til turer må jeg sette av. Kloklippen kunne jeg klart meg uten, men det går greit det også. Hundebæsjen tar jeg opp i en pose - det koster meg like lite som det gjorde å skifte bleier på ungene mine. Det positive oppveier det negative mange ganger !

Men, hver sin smak.

Skrevet

Aller mest glad i hund, men også veldig glad i katter!

Har aldri skjønt hvorfor det må være noe motsetningsforhold der.

Skrevet

Udiskutabelt: katteelsker :)

Jeg fascineres av en del hunder, men de _lukter_.

Hadde det ikke vært for lukta, hadde jeg kanskje også hatt hund.

Skrevet

Da har du ikke sett og møtt hunden min ! Stille og rolig, krever ikke så mye, men liker og bli trent og er lettlært og flink. Klok !!! Hun har verdens mykeste og deiligste pels og det er en helt overkommelig jobb å bade, føne og børste henne. Jeg underholder henne aldri - det er snarere hun som underholder meg. Herlig! Hun er hengiven, glad og morsom. Noe tid til turer må jeg sette av. Kloklippen kunne jeg klart meg uten, men det går greit det også. Hundebæsjen tar jeg opp i en pose - det koster meg like lite som det gjorde å skifte bleier på ungene mine. Det positive oppveier det negative mange ganger !

Men, hver sin smak.

Høres ut som en beskrivelse av hunden min. Og jeg har overlatt kloklippingen til en annen. :-)

Gjest hallow ;o/
Skrevet

Høres ut som en beskrivelse av hunden min. Og jeg har overlatt kloklippingen til en annen. :-)

Det har jeg vurdert også for jeg er lei av å ha dårlig samvittighet for alltid å utsette det ubehagelige. Hvor ofte får du de klippet - hva koster det og hvem gjør det ?

Skrevet

Det har jeg vurdert også for jeg er lei av å ha dårlig samvittighet for alltid å utsette det ubehagelige. Hvor ofte får du de klippet - hva koster det og hvem gjør det ?

Jeg har et velvillig familiemedlem som gjør det gratis når de begynner å bli lange. En gang i måneden kanskje. Men her jeg bor er det en dyrebutikk som tilbyr å gjøre det for 40 kr. Vetrinæren tar omtrent samme pris så vidt jeg husker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...