Gå til innhold

Dobbeltseng?

Anbefalte innlegg

4barns mor-77
Skrevet

Vi sover i dobbeltseng, men stooor dyne... Og det er så deilig atte!

En sjelden gang i blandt kunne jeg kanskje tenkt meg å hentet frem de vanlige dynene våre, men det blir alltid med tanken.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Solsikkefrø

4

• Gyda

3

• kaffepiken

3

• Lucretia

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hmmm... godt poeng! :)

Men likevel tenker jeg som så: Han veier 65 kilo og det er mye godt kjøtt på den kroppen. Så jeg antar at hvis monstrene skulle komme, så spiser de _ham_ og blir gode å mette på det. Så da slipper både jeg og baby unna siden babyen er så liten... og _jeg_ bare er full i flesk og fett!... Nei huff!! Jeg må virkelig begynne å trene :(

65 kilo? Ikke noen storkar du bor sammen med, med andre ord?

Skrevet

65 kilo? Ikke noen storkar du bor sammen med, med andre ord?

Han er liten og søt ;) men nå skryter han visst på seg at han er 70 kilo, fordi han pumper så mye jern.

Skrevet

Selvsagt sover vi i samme seng når vi sover sammen! Kan ikke tenke meg et forhold der vi sover på hvert vårt rom. Det er så godt å ligge inntil og kjenne hud og varme før man sovner og å kunne strekke ut en arm eller fot og kjenne at den andre er der, høre pusten og vite at man er to. :o) Synes jeg.

Skrevet

Ja.

Hvorfor er det bedre for forholdet med hvert sitt rom?

Det blir mange soverom etter hvert hvis både foreldre og alle barna skal ha hvert sitt soverom.

Skrevet

får litt dårlig samvittighet.. Min samober sover så urolig og snorker, så jeg går ut å legger meg på sofaen.. Har fått endel kommentarer på det at han syntes det er trist at jeg ikke vil sove sammen med han.. Men jeg trenger en god natt søvn. Så jeg kunne tenkt meg et egent rom

Skrevet

får litt dårlig samvittighet.. Min samober sover så urolig og snorker, så jeg går ut å legger meg på sofaen.. Har fått endel kommentarer på det at han syntes det er trist at jeg ikke vil sove sammen med han.. Men jeg trenger en god natt søvn. Så jeg kunne tenkt meg et egent rom

Han må da skjønne at du ikke vil holdes våken av snork! Forholdet deres blir sikkert bedre av at dere sover atskilt.

Dessuten, hvilken glede har han av deg når han sover!

Skrevet

Han må da skjønne at du ikke vil holdes våken av snork! Forholdet deres blir sikkert bedre av at dere sover atskilt.

Dessuten, hvilken glede har han av deg når han sover!

hehehehe, så sinnsykt bra skrevet.. Det skal jeg si til han neste gang :)

Gjest Elextra
Skrevet

Derfor må man gjøre denne bestemmelsen når man flytter sammen.

Det er jo ikke privatliv å få. Koslig før, men når man ikke er stormforelsket lenger, er det jo først og fremst for sexen man deler seng. Snorking blir irriterende i lengden. Dessuten opptar han mer plass enn meg.

Helt uenig i at det først og fremst er for sex'en man deler seng. Vi ligger ikke "oppå hverandre", men det er da veldig koselig å våkne (og sovne) innen en armlengdes avstand i samme seng.

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, vi sover i samme seng. Kunne ikke tenkt meg å ha helt separate rom, men ønske av og til jeg hadde en klar avlastningsseng jeg (evt. han) kunne "flykte til" når jeg sover dårlig eller trenger ekstra ro.

Gjest Elextra
Skrevet

Ja vi sover i samme seng. Samboeren ligger nærmest døren. Synes det er trygt, og jeg sier det faktisk rett til ham: "skulle det komme monstre, så tar de ihvertfall ham først"... jeg tror ikke på monstre, men de dukker liksom opp når jeg skal legge meg :(

Hos oss ligger jeg nærmest døra. Har ikke tenkt på at monstrene da spiser meg først :-).

Skrevet

Vi sover i dobbeltseng ja. Men det hender en gang i blant med mitt merkelige søvnmønster jeg har fått nå som jeg er gravid at han legger seg på et annet rom for å ikke vekke meg. (når jeg legger meg kl 20-21..)

Skrevet

Ja, vi sover i samme seng. Kunne aldri tenkt meg å ha det på noen annen måte.

Utrolig deilig å krype inntil ham når vil legger oss, selv om jeg legger meg litt bort på min side når jeg skal sove.

I morges våknet jeg av at han holdt rundt meg og strøk på meg til jeg våknet og hvisket "Skatten min, nå er det morgen!"

Kjempekoselig!

Og snorkingen hører jeg ikke hvis jeg sovner først :-)

Vi har vært sammen i 15 år, gift i 12 :-)

Skrevet

Selvsagt sover vi i samme seng når vi sover sammen! Kan ikke tenke meg et forhold der vi sover på hvert vårt rom. Det er så godt å ligge inntil og kjenne hud og varme før man sovner og å kunne strekke ut en arm eller fot og kjenne at den andre er der, høre pusten og vite at man er to. :o) Synes jeg.

Veldig enig med deg, Lillemus!

Skrevet

Min sover så stille at det hender jeg ligger og lytter for å høre om han puster. :o)

Andre ganger kan han dra noen favner ved på morraskvisten da... ;o) Bare å gi ham en dytt så gir det seg.

Skrevet

Vi sover i dobbeltseng, som alle andre. Ingen problemer med snorking, jeg bare stikker en (spiss) albue i ryggen hans, så løser det problemet :o)

Skrevet

Vi sover i dobbeltseng, som alle andre. Ingen problemer med snorking, jeg bare stikker en (spiss) albue i ryggen hans, så løser det problemet :o)

Hehe, høres veldig kjent ut...

Evt. jeg bare sier med vanlig stemme "Du snorker" - og dermed snur han seg rundt og snorker ikke mer, i alle fall ikke de nærmeste 30 sekundene, sånn omtrent til til jeg er på vei inn i drømmeland...

Skrevet

Hehe, høres veldig kjent ut...

Evt. jeg bare sier med vanlig stemme "Du snorker" - og dermed snur han seg rundt og snorker ikke mer, i alle fall ikke de nærmeste 30 sekundene, sånn omtrent til til jeg er på vei inn i drømmeland...

Vanlig stemme er ikke tilstrekkelig her i gården ;o) Da må jeg nok fram med roperten: DU SNORKEEER!!!

Skrevet

Ja, vi sover i dobbeltseng. Kunne ikke tenke meg noe annet, selv om det ble litt omrokkeringer denne uka da alle fire i familien ble syke og 12-åringen kom fra loftet og fikk pappas seng - som flytta da inn i underkøya til åtteåringen i rommet ved siden av vårt. (Og så sov vi med åpne dører.)

I kveld skal vi tilbake til normalen, og jeg gleder meg til det.

Skrevet

Vanlig stemme er ikke tilstrekkelig her i gården ;o) Da må jeg nok fram med roperten: DU SNORKEEER!!!

Hehe. Virker kjent.

Eller så smatter jeg. Det hjelper godt det også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...