kaffepiken Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Hehe. Virker kjent. Eller så smatter jeg. Det hjelper godt det også. Mannen min påstår at det hjelper å kile meg på kinnet hvis jeg snorker. Det tror jeg bare er tøys. Jeg snorker da aldri!! ;o) 0 Siter
Gyda Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Mannen min påstår at det hjelper å kile meg på kinnet hvis jeg snorker. Det tror jeg bare er tøys. Jeg snorker da aldri!! ;o) Neh - det samme får jeg høre. Men det er klart at han bare prøver å ha et slags alibi for sin egen snorking. Derom hersker ingen tvil. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Ja, vi har dobbeltseng, og har vanskelig for å sovne om den andre ikke er der. Men vi har også gjestesenger på lur dersom den ene skulle bli saftig forkjølet eller noe annet som forstyrrer den andre. Da er det helt klart best for forholdet å tilbringe natta i på hvert sitt rom. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.