Gjest søt-sur Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Er det noen som hvet om dette er frivillig? vedtaket er hjemlet i lov om barnevernstjenester §4-4 første og annet ledd. Er ikke sikker på om jeg ønsker besøkshjem til barnet mitt. 0 Siter
Gjest Mechilah Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Tror det er frivillig ja... Men du kan jo lese lov om barnevernstjenester,loven ligger på nettet 0 Siter
Gjest søt-sur Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Tror det er frivillig ja... Men du kan jo lese lov om barnevernstjenester,loven ligger på nettet det var ikke helt enkelt å forstå om det er frivillig.. men takk for tipset 0 Siter
Gjest Mechilah Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 det var ikke helt enkelt å forstå om det er frivillig.. men takk for tipset Det er frivillig 0 Siter
Gjest sm29 Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Det er frivillig fantastisk:) Var så redd noen så på meg som en dårlig mor .... Er vel kanskje normalt å ha slike tanker når man har det litt tungt. tusen takk mechiliah 0 Siter
Gjest Mechilah Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 fantastisk:) Var så redd noen så på meg som en dårlig mor .... Er vel kanskje normalt å ha slike tanker når man har det litt tungt. tusen takk mechiliah Bare hyggelig,ha en god dag 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.