frøken rosanna Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Hva med oss som ikke lar oss friste av djevelens vann? herreminjemini! Du BURDE drikke djevelvannet, lille venn! 0 Siter
brunette79 Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Hva med oss som ikke lar oss friste av djevelens vann? Tja, da er jeg litt usikker 0 Siter
Sofline Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Veldig få har LYST til å være utro, men veldig mange er det! Så man er utro selv om man ikke har lyst? Mulig man ikke har lyst på forhånd, men jeg tviler sterkt på at folk er utro selv om de ikke har lyst i situasjonen, selv om det så er x antall promille som skal til før lysten kommer. Hvis jeg ble fristet til å være utro i fylla, ville jeg rett og slett droppet alkoholen. 0 Siter
frøken rosanna Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Så man er utro selv om man ikke har lyst? Mulig man ikke har lyst på forhånd, men jeg tviler sterkt på at folk er utro selv om de ikke har lyst i situasjonen, selv om det så er x antall promille som skal til før lysten kommer. Hvis jeg ble fristet til å være utro i fylla, ville jeg rett og slett droppet alkoholen. Jammen det er fordi du er så FORNUFTIG.Jeg begynner nesten å være glad for at jeg ikke alltid har vært så jævelig fornuftig. Du og dine har så utrolig liten evne til å sette dere inn i en sak som ikke direkte angår deg akkurat nå! 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Hva får deg til å tro at de som er utro er mer umoralske og uten ryggrad? Ser du ned på de som er utro? Fordi du aldri ville vært det sjøl? Er du bedre enn dem? Jeg streber også etter troskap og klarer det også bra! MEN, jeg har vært utro tidligere og hvem vet om jeg hadde latt meg friste inn i uløkka med 3 i promille og en villig kjekkas i nærheten? Hvem vet? Kjenner du ikke deg selv godt nok til å vite det da? 0 Siter
4barns mor-77 Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 herreminjemini! Du BURDE drikke djevelvannet, lille venn! Hvorfor i all verden _burde_ man det? Jeg drikker djevelvann selv, om enn noe sjeldent. Men jeg synes da vitterlig ikke det er sånn at man _burde_ gjøre det. Min mor døde som følger av alkoholmisbruket sitt. Og man vet aldri _hvem_ som blir avhengig av det. Man kan ha det like artig uten djevelvann... 0 Siter
frøken rosanna Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Hvem vet? Kjenner du ikke deg selv godt nok til å vite det da? Jaggu har du rett.....Visst veit jeg :-) 0 Siter
frøken rosanna Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Hvorfor i all verden _burde_ man det? Jeg drikker djevelvann selv, om enn noe sjeldent. Men jeg synes da vitterlig ikke det er sånn at man _burde_ gjøre det. Min mor døde som følger av alkoholmisbruket sitt. Og man vet aldri _hvem_ som blir avhengig av det. Man kan ha det like artig uten djevelvann... unge damer som kaller alk for djevelvann burde absolutt smake ja! 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Jaggu har du rett.....Visst veit jeg :-) Javel. Hva er problemet da? 0 Siter
Gjest troa Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Hva får deg til å tro at de som er utro er mer umoralske og uten ryggrad? Ser du ned på de som er utro? Fordi du aldri ville vært det sjøl? Er du bedre enn dem? Jeg streber også etter troskap og klarer det også bra! MEN, jeg har vært utro tidligere og hvem vet om jeg hadde latt meg friste inn i uløkka med 3 i promille og en villig kjekkas i nærheten? Ja, jeg ser ned på de (dere?) som er utro. Det er en respektløs handling som overgår det meste. Jeg føler jeg aldri kunne gjort det sjøl. Jeg tør vedde masse! Vedder du imot? Bedre enn dem? Nei. Men bedre til å være tro :-) Hver og en får bestemme hva de vil gjøre med livet sitt. Det handler om å klare å styre lystene sine. Du elsker ikke typen din nok om du tar noen andre, selv i fylla. Fylla er ingen unnskyldning. 0 Siter
4barns mor-77 Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 unge damer som kaller alk for djevelvann burde absolutt smake ja! Fordi at....? 0 Siter
Gjest troa Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 herreminjemini! Du BURDE drikke djevelvannet, lille venn! Burde, hvorfor? 0 Siter
frøken rosanna Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Javel. Hva er problemet da? nada problemas! 0 Siter
frøken rosanna Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Ja, jeg ser ned på de (dere?) som er utro. Det er en respektløs handling som overgår det meste. Jeg føler jeg aldri kunne gjort det sjøl. Jeg tør vedde masse! Vedder du imot? Bedre enn dem? Nei. Men bedre til å være tro :-) Hver og en får bestemme hva de vil gjøre med livet sitt. Det handler om å klare å styre lystene sine. Du elsker ikke typen din nok om du tar noen andre, selv i fylla. Fylla er ingen unnskyldning. bla, blada, bladada.......og amen! 0 Siter
Bassisten Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Alle kan gjera det - dersom livssituasjonen blir tilstrekkeleg spesiell. Eg har ikkje vore det før og har ikkje lyst til å vera utro nokon gong, men ein kan jo aldri vita korleis livet blir seinare. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Jeg er 99 % sikker på at alle kan være utro hvis det er alkohol inn i bildet. Hvis forholdet skranter og ting er ikke som det burde. Da er det lett å gå på en smell.. Hvis man får masse oppmerksomhet av en annen, spes. hvis den hjemme ikke gir noe Det er ikke alle som lar seg forføre av bittelitt oppmerksomhet. 0 Siter
4barns mor-77 Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Ja, jeg ser ned på de (dere?) som er utro. Det er en respektløs handling som overgår det meste. Jeg føler jeg aldri kunne gjort det sjøl. Jeg tør vedde masse! Vedder du imot? Bedre enn dem? Nei. Men bedre til å være tro :-) Hver og en får bestemme hva de vil gjøre med livet sitt. Det handler om å klare å styre lystene sine. Du elsker ikke typen din nok om du tar noen andre, selv i fylla. Fylla er ingen unnskyldning. "Det handler om å klare å styre lystene sine. Du elsker ikke typen din nok om du tar noen andre, selv i fylla." Helt enig! Derfor gjorde jeg det slutt dagen etter, den gang jeg var så respektløs overfor min eks. Unnskylder det ikke på noen måte... Jeg var rett og slett usedvanlig dum! Så jeg er helt enig med deg jeg... 0 Siter
Gjest troa Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 bla, blada, bladada.......og amen! ? Du viser at du ikke kan svare meg. 0 Siter
frøken rosanna Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Alle kan gjera det - dersom livssituasjonen blir tilstrekkeleg spesiell. Eg har ikkje vore det før og har ikkje lyst til å vera utro nokon gong, men ein kan jo aldri vita korleis livet blir seinare. Eg huskar deg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.