Gå til innhold

Kunne du vært utro?

Anbefalte innlegg

frøken rosanna
Skrevet

Hva med oss som ikke lar oss friste av djevelens vann?

herreminjemini! Du BURDE drikke djevelvannet, lille venn!

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frøken rosanna

28

• Sofline

12

• Ugga Bugga

7

• 4barns mor-77

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hva med oss som ikke lar oss friste av djevelens vann?

Tja, da er jeg litt usikker :)

Skrevet

Veldig få har LYST til å være utro, men veldig mange er det!

Så man er utro selv om man ikke har lyst? Mulig man ikke har lyst på forhånd, men jeg tviler sterkt på at folk er utro selv om de ikke har lyst i situasjonen, selv om det så er x antall promille som skal til før lysten kommer.

Hvis jeg ble fristet til å være utro i fylla, ville jeg rett og slett droppet alkoholen.

frøken rosanna
Skrevet

Så man er utro selv om man ikke har lyst? Mulig man ikke har lyst på forhånd, men jeg tviler sterkt på at folk er utro selv om de ikke har lyst i situasjonen, selv om det så er x antall promille som skal til før lysten kommer.

Hvis jeg ble fristet til å være utro i fylla, ville jeg rett og slett droppet alkoholen.

Jammen det er fordi du er så FORNUFTIG.Jeg begynner nesten å være glad for at jeg ikke alltid har vært så jævelig fornuftig. Du og dine har så utrolig liten evne til å sette dere inn i en sak som ikke direkte angår deg akkurat nå!

Skrevet

Hva får deg til å tro at de som er utro er mer umoralske og uten ryggrad?

Ser du ned på de som er utro? Fordi du aldri ville vært det sjøl? Er du bedre enn dem? Jeg streber også etter troskap og klarer det også bra! MEN, jeg har vært utro tidligere og hvem vet om jeg hadde latt meg friste inn i uløkka med 3 i promille og en villig kjekkas i nærheten?

Hvem vet?

Kjenner du ikke deg selv godt nok til å vite det da?

4barns mor-77
Skrevet

Hvorfor i all verden _burde_ man det?

Jeg drikker djevelvann selv, om enn noe sjeldent. Men jeg synes da vitterlig ikke det er sånn at man _burde_ gjøre det.

Min mor døde som følger av alkoholmisbruket sitt. Og man vet aldri _hvem_ som blir avhengig av det.

Man kan ha det like artig uten djevelvann...

frøken rosanna
Skrevet

Hvem vet?

Kjenner du ikke deg selv godt nok til å vite det da?

Jaggu har du rett.....Visst veit jeg :-)

frøken rosanna
Skrevet

Hvorfor i all verden _burde_ man det?

Jeg drikker djevelvann selv, om enn noe sjeldent. Men jeg synes da vitterlig ikke det er sånn at man _burde_ gjøre det.

Min mor døde som følger av alkoholmisbruket sitt. Og man vet aldri _hvem_ som blir avhengig av det.

Man kan ha det like artig uten djevelvann...

unge damer som kaller alk for djevelvann burde absolutt smake ja!

Skrevet

Jaggu har du rett.....Visst veit jeg :-)

Javel. Hva er problemet da?

Skrevet

Hva får deg til å tro at de som er utro er mer umoralske og uten ryggrad?

Ser du ned på de som er utro? Fordi du aldri ville vært det sjøl? Er du bedre enn dem? Jeg streber også etter troskap og klarer det også bra! MEN, jeg har vært utro tidligere og hvem vet om jeg hadde latt meg friste inn i uløkka med 3 i promille og en villig kjekkas i nærheten?

Ja, jeg ser ned på de (dere?) som er utro. Det er en respektløs handling som overgår det meste. Jeg føler jeg aldri kunne gjort det sjøl. Jeg tør vedde masse! Vedder du imot?

Bedre enn dem? Nei. Men bedre til å være tro :-) Hver og en får bestemme hva de vil gjøre med livet sitt.

Det handler om å klare å styre lystene sine. Du elsker ikke typen din nok om du tar noen andre, selv i fylla. Fylla er ingen unnskyldning.

4barns mor-77
Skrevet

unge damer som kaller alk for djevelvann burde absolutt smake ja!

Fordi at....?

Skrevet

Burde, hvorfor?

frøken rosanna
Skrevet

Javel. Hva er problemet da?

nada problemas!

frøken rosanna
Skrevet

Ja, jeg ser ned på de (dere?) som er utro. Det er en respektløs handling som overgår det meste. Jeg føler jeg aldri kunne gjort det sjøl. Jeg tør vedde masse! Vedder du imot?

Bedre enn dem? Nei. Men bedre til å være tro :-) Hver og en får bestemme hva de vil gjøre med livet sitt.

Det handler om å klare å styre lystene sine. Du elsker ikke typen din nok om du tar noen andre, selv i fylla. Fylla er ingen unnskyldning.

bla, blada, bladada.......og amen!

Skrevet

Alle kan gjera det - dersom livssituasjonen blir tilstrekkeleg spesiell. Eg har ikkje vore det før og har ikkje lyst til å vera utro nokon gong, men ein kan jo aldri vita korleis livet blir seinare.

Skrevet

Jeg er 99 % sikker på at alle kan være utro hvis det er alkohol inn i bildet. Hvis forholdet skranter og ting er ikke som det burde. Da er det lett å gå på en smell.. Hvis man får masse oppmerksomhet av en annen, spes. hvis den hjemme ikke gir noe

Det er ikke alle som lar seg forføre av bittelitt oppmerksomhet.

4barns mor-77
Skrevet

"Det handler om å klare å styre lystene sine. Du elsker ikke typen din nok om du tar noen andre, selv i fylla."

Helt enig! Derfor gjorde jeg det slutt dagen etter, den gang jeg var så respektløs overfor min eks.

Unnskylder det ikke på noen måte... Jeg var rett og slett usedvanlig dum!

Så jeg er helt enig med deg jeg...

Skrevet

bla, blada, bladada.......og amen!

?

Du viser at du ikke kan svare meg.

frøken rosanna
Skrevet

Alle kan gjera det - dersom livssituasjonen blir tilstrekkeleg spesiell. Eg har ikkje vore det før og har ikkje lyst til å vera utro nokon gong, men ein kan jo aldri vita korleis livet blir seinare.

Eg huskar deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...