Gå til innhold

Kunne du vært utro?

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Jammen det er fordi du er så FORNUFTIG.Jeg begynner nesten å være glad for at jeg ikke alltid har vært så jævelig fornuftig. Du og dine har så utrolig liten evne til å sette dere inn i en sak som ikke direkte angår deg akkurat nå!

Der er jo du akkurat like "lite" forståelsesfull! Du nekter simpelthen å tro at ganske mange mennesker kunne aldri være utro!

Du vil at alle skal ha samme tilbøyelighet som deg og hvis de ikke har det, så er de prektige eller snusfornuftige...

Gudbedremeg

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frøken rosanna

28

• Sofline

12

• Ugga Bugga

7

• 4barns mor-77

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

"Det handler om å klare å styre lystene sine. Du elsker ikke typen din nok om du tar noen andre, selv i fylla."

Helt enig! Derfor gjorde jeg det slutt dagen etter, den gang jeg var så respektløs overfor min eks.

Unnskylder det ikke på noen måte... Jeg var rett og slett usedvanlig dum!

Så jeg er helt enig med deg jeg...

Bra

frøken rosanna
Skrevet

Det er ikke alle som lar seg forføre av bittelitt oppmerksomhet.

men mye da?

frøken rosanna
Skrevet

"Det handler om å klare å styre lystene sine. Du elsker ikke typen din nok om du tar noen andre, selv i fylla."

Helt enig! Derfor gjorde jeg det slutt dagen etter, den gang jeg var så respektløs overfor min eks.

Unnskylder det ikke på noen måte... Jeg var rett og slett usedvanlig dum!

Så jeg er helt enig med deg jeg...

men du var utro! Er det ikke det dette handler om? Jeg påstår bare at alle , under rette omstendligheter ), kan være det.

Skrevet

men mye da?

He he, det er ikke alle som lar seg forføre av mye oppmerksomhet heller.

frøken rosanna
Skrevet

Der er jo du akkurat like "lite" forståelsesfull! Du nekter simpelthen å tro at ganske mange mennesker kunne aldri være utro!

Du vil at alle skal ha samme tilbøyelighet som deg og hvis de ikke har det, så er de prektige eller snusfornuftige...

Gudbedremeg

Akkurat sånn er det ja!

Skrevet

men du var utro! Er det ikke det dette handler om? Jeg påstår bare at alle , under rette omstendligheter ), kan være det.

Men det er jo noen som er så fornuftige at de ikke setter seg i "slike omstendigheter" som fører til at man er utro.

Er jeg tiltrukket av en mannlig kompis av meg, så går jeg ikke på besøk til ham alene for å dele tre flasker vin.

hidi, the scorpion
Skrevet

Akkurat sånn er det ja!

Setter alltid pris på rosende ord! Så tusen takk!!!

frøken rosanna
Skrevet

Eg hugsar deg og! :) Alt vel!?

Ja, alt er bra! Og du har fått en datter skjønner jeg! Det er bra! Gir deg litt balast og tyngde!

4barns mor-77
Skrevet

Stemmer... Jeg var dèt!

Og derfor kan jeg også med hånden på hjertet si at jeg _aldri_ kommer til og gjøre det igjen...

Skal du prøve å overbevise meg om noe annet her også?

frøken rosanna
Skrevet

Men det er jo noen som er så fornuftige at de ikke setter seg i "slike omstendigheter" som fører til at man er utro.

Er jeg tiltrukket av en mannlig kompis av meg, så går jeg ikke på besøk til ham alene for å dele tre flasker vin.

Nei, det hadde ikke jeg gjort heller. Det er jeg helt enig i!

Da ber du om det. Men det KAN skje! Du er enig i det, det er jeg sikker på!

frøken rosanna
Skrevet

Setter alltid pris på rosende ord! Så tusen takk!!!

*rødmer* å......det var så lite. Jeg kommer sikkert til å gjøre det igjen!

Skrevet

He he, det er ikke alle som lar seg forføre av mye oppmerksomhet heller.

Enig. De gangene jeg har fått masse oppmerksomhet av gutter har jeg trukket meg unna. Ikke spør hvorfor....

Skrevet

Ja, alt er bra! Og du har fått en datter skjønner jeg! Det er bra! Gir deg litt balast og tyngde!

Ballast og tyngde har eg fint greidd å ete på meg på eigahand, men eg skjønar kva du meiner... :)

frøken rosanna
Skrevet

Stemmer... Jeg var dèt!

Og derfor kan jeg også med hånden på hjertet si at jeg _aldri_ kommer til og gjøre det igjen...

Skal du prøve å overbevise meg om noe annet her også?

å nei,...jeg tror deg! Du har fått en lærepenge. Men frågan var om du KUNNE ha vært...og det kunne du!

Skrevet

Ja, jeg ser ned på de (dere?) som er utro. Det er en respektløs handling som overgår det meste. Jeg føler jeg aldri kunne gjort det sjøl. Jeg tør vedde masse! Vedder du imot?

Bedre enn dem? Nei. Men bedre til å være tro :-) Hver og en får bestemme hva de vil gjøre med livet sitt.

Det handler om å klare å styre lystene sine. Du elsker ikke typen din nok om du tar noen andre, selv i fylla. Fylla er ingen unnskyldning.

Enig.

Skrevet

Nei, det hadde ikke jeg gjort heller. Det er jeg helt enig i!

Da ber du om det. Men det KAN skje! Du er enig i det, det er jeg sikker på!

Hva KAN skje? At jeg blir dratt med til han mannen jeg synes er sexy, mot min vilje, og at noen setter en trakt til munnen min og heller 3 flasker vin ned i halsen min?

hidi, the scorpion
Skrevet

*rødmer* å......det var så lite. Jeg kommer sikkert til å gjøre det igjen!

Takker og bukker dypt.

*nestenrørttiltårer*

frøken rosanna
Skrevet

Ballast og tyngde har eg fint greidd å ete på meg på eigahand, men eg skjønar kva du meiner... :)

Har du lært deg verdens fineste bassgang nå?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...