Gå til innhold

Kunne du vært utro?

Anbefalte innlegg

4barns mor-77
Skrevet

ALLE kan være utro. Det kommer bare an på.....

Alle kan sikkert være utro, ja... Men noen har litt mer å tenke med(og på) enn oss andre... Tror nok at man uansett har et valg... Og mange vil nok velge å la det være... Tror jeg!

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frøken rosanna

28

• Sofline

12

• Ugga Bugga

7

• 4barns mor-77

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

.....

Jeg aner ikke hva "kjapper" betyr. Eller "kjakker" for den saks skyld.

Gjest Ståle Stil
Skrevet

Nei.

For øvrig er det interessant å se at mange i denne tråden ikke kan lese.

Skrevet

For øvrig er det interessant å se at mange i denne tråden ikke kan lese.

Hva mener du med det?

Gjest Ståle Stil
Skrevet

Hva mener du med det?

Spørsmålet lyder om man TROR man kunne vært utro. Da bør det være ganske problemfritt å svare "nei".

Gjest Den sorte enke
Skrevet

Nei!

Utroskap i et forhold betyr at noe er galt i forholdet.

Da bør en rydde opp i dette i stedet for å være utro!

Skrevet

Spørsmålet lyder om man TROR man kunne vært utro. Da bør det være ganske problemfritt å svare "nei".

Godt poeng!

Skrevet

Tror du det er noen som vil svare ja på dette spørsmålet?

Skrevet

Tror du det er noen som vil svare ja på dette spørsmålet?

"Tror du det er noen som vil svare ja på dette spørsmålet? "

Ja, i hvert fall de som har vært utro. Teit hvis de svarer nei.

Det er allerede flere som har sagt at de kunne vært utro.

Gjest Elextra
Skrevet

Synes det virker naivt å tro at man ALDRI kunne vært det.

Skrevet

Synes det virker naivt å tro at man ALDRI kunne vært det.

Naïvt, vel. Det er sikkert mange som har sagt de ikke kunne vært det, for så å bli det.

OK, skal innrømme det: man vet ingenting, heller ikke om man kunne vært utro. Men da må jeg i samme slengen innrømme at jeg kunne drept et uskyldig barn og tent på huset til den snille naboen.

Kunne du også gjort dette?

Gjest Elextra
Skrevet

Naïvt, vel. Det er sikkert mange som har sagt de ikke kunne vært det, for så å bli det.

OK, skal innrømme det: man vet ingenting, heller ikke om man kunne vært utro. Men da må jeg i samme slengen innrømme at jeg kunne drept et uskyldig barn og tent på huset til den snille naboen.

Kunne du også gjort dette?

Selvfølgelig kunne jeg ikke det, det er helt usammenlignbare størrelser.

Skrevet

Selvfølgelig kunne jeg ikke det, det er helt usammenlignbare størrelser.

Jeg mener at alle kunne drept under de rette omstendighetene. Selv den snilleste karen kan drepe.

Er du uenig i dette? Høres sikkert fælt ut, men jeg tror det stemmer.

Ikke sånn jeg går rundt og tenker i praksis, dog. Jeg tenker at jeg aldri kunne drept, vært utro, brent ned hus osv. Men innerst inne vet jeg jo at man aldri kan vite.

Skrevet

"Tror du det er noen som vil svare ja på dette spørsmålet? "

Ja, i hvert fall de som har vært utro. Teit hvis de svarer nei.

Det er allerede flere som har sagt at de kunne vært utro.

Å ja? Kan det ikke tenkes at man har vært utro men er sikker på at det aldri mer vil skje?

Jeg tror uansett det er bare tull å stille et slikt spørsmål. De færreste planlegger å være utro.

Men det skjer i de beste familier.

Skrevet

Nja... Jeg har på en måte vært det. Men samtidig ikke, for jeg visste at den jeg var sammen med da, ikke ville bry seg det minste om det. Og da faller kanskje hele utroskapsbegrepet bort.

Og i det siste forholdet hadde jeg utroskapstanker og merket at sperrene for å såre begynte å glippe, så da avsluttet jeg heller, for det var jo et godt tegn på at ingenting fungerte slik det burde med oss to.

Gudene vet... Jeg er veldig spontan av meg, men samtidig ønsker jeg virkelig ikke å såre noen, ingenting er verre enn det. Så: Nja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...