Deanna Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 http://www.youtube.com/watch?v=tHqnSe3EqpA denne jenta ble hengt av iranske styresmakter for å ha hatt utenomekteskapelige forhold. Selv om man kan tvile på autensiteten til dokumentaren så er det vel ikke tvil at denne historien er troverdig og at slike menneskerettighetsbrudd skjer hele tiden i Iran etc. 0 Siter
Moraki Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Takk for link. Jeg så den nå nettopp. Fy faen sier jeg bare. Verden er GRUSOM! 0 Siter
Gjest GULag nr2 Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 hengt ut? Jeg forstod det slik at hun ble misbrukt på det groveste, for deretter å bli anklaget for seksuell umoral. Straffen for slike er å bli _voldtatt_ (!) og deretter hengt! Det muslimske presteskapet burde vært kastert etter min mening. 0 Siter
Deanna Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Skrevet 13. februar 2007 hengt ut? Jeg forstod det slik at hun ble misbrukt på det groveste, for deretter å bli anklaget for seksuell umoral. Straffen for slike er å bli _voldtatt_ (!) og deretter hengt! Det muslimske presteskapet burde vært kastert etter min mening. jeg mente det du skrev. Ikke at hun ble hengt ut. Men behandlet totalt umenneskelig. Hvorfor er ikke Støre og stoltenberg mer ute i media og fordømmer de groteske forbrytelsen av den iranske stat. Jeg synes det er hårreisende at norge har evt diplomatiske forbindelser med disse landene. Det gjelder også norske selskaper som har investert penger der. Nå venter jeg bare på at sør skal komme og sammenligne menneskerettighetskrenkelsene på guantanamo med det å henrette ei ung jente som er blitt voldtatt. Selv om det for norge ville være en katastrofe håper jeg at oljeprisene går dunken fordi de finner opp noe erstatning . og at vesten ikke lenger er avhengig av oljen fra disse dikaturene . 0 Siter
Gjest GULag nr Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 jeg mente det du skrev. Ikke at hun ble hengt ut. Men behandlet totalt umenneskelig. Hvorfor er ikke Støre og stoltenberg mer ute i media og fordømmer de groteske forbrytelsen av den iranske stat. Jeg synes det er hårreisende at norge har evt diplomatiske forbindelser med disse landene. Det gjelder også norske selskaper som har investert penger der. Nå venter jeg bare på at sør skal komme og sammenligne menneskerettighetskrenkelsene på guantanamo med det å henrette ei ung jente som er blitt voldtatt. Selv om det for norge ville være en katastrofe håper jeg at oljeprisene går dunken fordi de finner opp noe erstatning . og at vesten ikke lenger er avhengig av oljen fra disse dikaturene . Helt enig med alt du skrev. God skrevet. Du burde hatt applaus! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.