Gå til innhold

Vond historie fra iran -

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.youtube.com/watch?v=tHqnSe3EqpA

denne jenta ble hengt av iranske styresmakter for å ha hatt utenomekteskapelige forhold.

Selv om man kan tvile på autensiteten til dokumentaren så er det vel ikke tvil at denne historien er troverdig og at slike menneskerettighetsbrudd skjer hele tiden i Iran etc.

Skrevet

Takk for link. Jeg så den nå nettopp. Fy faen sier jeg bare. Verden er GRUSOM!

Gjest GULag nr2
Skrevet

hengt ut?

Jeg forstod det slik at hun ble misbrukt på det groveste, for deretter å bli anklaget for seksuell umoral. Straffen for slike er å bli _voldtatt_ (!) og deretter hengt!

Det muslimske presteskapet burde vært kastert etter min mening.

Skrevet

hengt ut?

Jeg forstod det slik at hun ble misbrukt på det groveste, for deretter å bli anklaget for seksuell umoral. Straffen for slike er å bli _voldtatt_ (!) og deretter hengt!

Det muslimske presteskapet burde vært kastert etter min mening.

jeg mente det du skrev. Ikke at hun ble hengt ut. Men behandlet totalt umenneskelig.

Hvorfor er ikke Støre og stoltenberg mer ute i media og fordømmer de groteske forbrytelsen av den iranske stat. Jeg synes det er hårreisende at norge har evt diplomatiske forbindelser med disse landene. Det gjelder også norske selskaper som har investert penger der. Nå venter jeg bare på at sør skal komme og sammenligne menneskerettighetskrenkelsene på guantanamo med det å henrette ei ung jente som er blitt voldtatt.

Selv om det for norge ville være en katastrofe håper jeg at oljeprisene går dunken fordi de finner opp noe erstatning . og at vesten ikke lenger er avhengig av oljen fra disse dikaturene .

Gjest GULag nr
Skrevet

jeg mente det du skrev. Ikke at hun ble hengt ut. Men behandlet totalt umenneskelig.

Hvorfor er ikke Støre og stoltenberg mer ute i media og fordømmer de groteske forbrytelsen av den iranske stat. Jeg synes det er hårreisende at norge har evt diplomatiske forbindelser med disse landene. Det gjelder også norske selskaper som har investert penger der. Nå venter jeg bare på at sør skal komme og sammenligne menneskerettighetskrenkelsene på guantanamo med det å henrette ei ung jente som er blitt voldtatt.

Selv om det for norge ville være en katastrofe håper jeg at oljeprisene går dunken fordi de finner opp noe erstatning . og at vesten ikke lenger er avhengig av oljen fra disse dikaturene .

Helt enig med alt du skrev. God skrevet. Du burde hatt applaus! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...