dys. Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hei, Jeg har tidliger fått svar av deg på spørsmål om medisinering/bivirkninger iforbindelse med Dystymi. Jeg har også prøvd å lese for å finne ut hvilke medisiner jeg bør begynne med. Pga at dystymi må behandles over så lang tid vil jeg veldig gjerne ha medisiner som ikke har for store bivirkninger. Jeg prøvde paroxetin. Det fungerte bra på psyken men bivirkningene var for store. Jeg kunne ikke drikke alkohol,jeg fikk seksuelle bivirkninger og søvnproblemer. Du tipset om Wellbutrin/Zyban men det er vell kun Zyban som har kommet på markedet foreløpig? Dette får jeg ikke prøvd fordi legen mente at det var helt uaktuelt siden dette er røykeavvendingsmedisin. Jeg har fått resept på zoloft og den er ikke bra med sine bivirkninger har jeg forstått. Jeg er frustrert og iferd med å gi opp håpet om å finne en medisin som kan hjelpe meg. Jeg orker ikke å gå med slike bivirkniger resten av livet. Hvem eller hva kan hjelpe meg? Jeg håper at jeg kan få noen konkrete tips på medisiner som er bra. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/266359-hvilke-ad-skal-jeg-velge-ved-behandling-av-dystymi-nhd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.