Gjest en sint meg Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Rot overalt, hunden jeg passer gjør fra seg inne og bjeffer og bjeffer og bjeffer ute. Naboene klager. Den stakk av i dag også, var borte i 3 1/2 time. Kjæresten min er en dritt, og kontoen er tom. + + mye mer. Måtte bare få det ut. 0 Siter
Gjest en løsning Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Vrakpant på kjæresten (3500,- nå for å stimulere til en nyere park i landet) og salg av bikkja til Statens Dyreutstopperskole fikser bankkontoen. 0 Siter
Gjest en sint meg Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Vrakpant på kjæresten (3500,- nå for å stimulere til en nyere park i landet) og salg av bikkja til Statens Dyreutstopperskole fikser bankkontoen. He-he, du fikk meg jaggumeg til å skrattle ) Tusen takk for super løsning ;o) 0 Siter
Gjest en annen litt sint Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Jeg er sint fordi mannen ikke gjør noe hjemme. Jeg er sint fordi vi har det stramt økonomisk. Jeg er sint fordi han ikke vil ha sex. Jeg er sint fordi alt ligger på meg. 0 Siter
Gjest en sint meg Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Tell sakte til ti! :-) Jeg prøver, jeg prøver.... 0 Siter
Gjest en sint meg Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Jeg er sint fordi mannen ikke gjør noe hjemme. Jeg er sint fordi vi har det stramt økonomisk. Jeg er sint fordi han ikke vil ha sex. Jeg er sint fordi alt ligger på meg. Huff ja, skjønner deg veeeldig godt.. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Gå noen turer med dyret, så har du i alle fall løst noen av problemene 0 Siter
Gjest en sint meg Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Gå noen turer med dyret, så har du i alle fall løst noen av problemene Jo, skulle absolutt ha gjort det., men beistet er så sterkt og fullstendig uoppdradd, så jeg klarer faktisk ikke gå med han..! Eieren er syk. Men nå putter jeg ham straks på kennel. Hunden altså Så snart de har ledig kapasitet. 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Og jeg er sint fordi det er snø og ingen brøyter men salter isteden og det er umulig å komme fram. Og mora mi har bursdag i dag og jeg får dårlig samvittighet fordi jeg ikke kan dra på besøk dit og så blir jeg enda sintere fordi jeg får dårlig samvittighet. 0 Siter
Gjest en sint meg Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Og jeg er sint fordi det er snø og ingen brøyter men salter isteden og det er umulig å komme fram. Og mora mi har bursdag i dag og jeg får dårlig samvittighet fordi jeg ikke kan dra på besøk dit og så blir jeg enda sintere fordi jeg får dårlig samvittighet. Uff ja, akkurat den kjenner jeg til, å bli enda sintere pga dårlig samvittighet - og så baller det på seg til en ekkel sirkel som blir mega-eksplosiv;) Kan noen hente deg ut fra snøkavet, så du får besøke din mor? 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Uff ja, akkurat den kjenner jeg til, å bli enda sintere pga dårlig samvittighet - og så baller det på seg til en ekkel sirkel som blir mega-eksplosiv;) Kan noen hente deg ut fra snøkavet, så du får besøke din mor? Nei, dattera mi jobber og minstemann klarer ikke på det kjipe føret. Hvorfor måker ikke samferdsel, det er jo helt sykt. 0 Siter
Debra-irl Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Og jeg er sint fordi det er snø og ingen brøyter men salter isteden og det er umulig å komme fram. Og mora mi har bursdag i dag og jeg får dårlig samvittighet fordi jeg ikke kan dra på besøk dit og så blir jeg enda sintere fordi jeg får dårlig samvittighet. Det koster jo penger da, men på kafeen til bymisjonen i denne byen, tar de på seg oppdrag av denne typen for en liten penge. Kanskje noen av de gutta/ jentene kunne ha måkt deg ut? Der hvor mora mi bor, måker de veien, men ikke fra døra til veien, så hu kommer jo like langt selvfølgelig. Så da leker vi brøytemannskap da. Gjør det jo gjerne, men pokker heller altså. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 He-he, du fikk meg jaggumeg til å skrattle ) Tusen takk for super løsning ;o) Jeg er forferdelig RASENDE fordi alt jeg gjør, gjør vondt! Nei, skulderen min er ikke bra enda, nei! Kan bare skrive tull med venstre hånd! ARRRRGGGHHH!!! 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Det koster jo penger da, men på kafeen til bymisjonen i denne byen, tar de på seg oppdrag av denne typen for en liten penge. Kanskje noen av de gutta/ jentene kunne ha måkt deg ut? Der hvor mora mi bor, måker de veien, men ikke fra døra til veien, så hu kommer jo like langt selvfølgelig. Så da leker vi brøytemannskap da. Gjør det jo gjerne, men pokker heller altså. Her er det varmekabler fra døra til veien så der er det greit. Men det er gata og fortauene som er problemet. Snø og salt blir til en sleip masse så man kommer ikke lenger. Det er nytt av året at de salter fortauene da, før har de bare saltet gata. Det var ille nok for gata skal jo krysses også men i år er det helt håpløst. 0 Siter
Gjest en sint meg Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Jeg er forferdelig RASENDE fordi alt jeg gjør, gjør vondt! Nei, skulderen min er ikke bra enda, nei! Kan bare skrive tull med venstre hånd! ARRRRGGGHHH!!! Godt å få ut litt raseri! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR 0 Siter
Gjest pane Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Hvorfor er du sammen med en dritt? Gjør det slutt! 0 Siter
Gjest en sint meg Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Hvorfor er du sammen med en dritt? Gjør det slutt! Trekker på smilebåndet her, du har jo rett. Vi er liksom sammen mot omtrent alle odds, OG han er en dritt. For tiden! Fristende løsning. Det må jeg si. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Så du er ikke en dritt sjøl også? Er det bare han som er en dritt? Ville han skrevet det samme om deg om han satt på dol? 0 Siter
Gjest en sint meg Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Så du er ikke en dritt sjøl også? Er det bare han som er en dritt? Ville han skrevet det samme om deg om han satt på dol? Er det du som er han, kanskje.. Jo han ville nok sagt jeg var en dritt, siden jeg reagerer på det bedritne _han_ har gjort. Trust me, jeg har grunn til å kalle ham dritt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.