Gå til innhold

Jeg er så sint!!

Anbefalte innlegg

Gjest en sint meg
Skrevet

Rot overalt, hunden jeg passer gjør fra seg inne og bjeffer og bjeffer og bjeffer ute. Naboene klager. Den stakk av i dag også, var borte i 3 1/2 time. Kjæresten min er en dritt, og kontoen er tom. + + mye mer.

Måtte bare få det ut.

Gjest en løsning
Skrevet

Vrakpant på kjæresten (3500,- nå for å stimulere til en nyere park i landet) og salg av bikkja til Statens Dyreutstopperskole fikser bankkontoen.

Gjest en sint meg
Skrevet

Vrakpant på kjæresten (3500,- nå for å stimulere til en nyere park i landet) og salg av bikkja til Statens Dyreutstopperskole fikser bankkontoen.

He-he, du fikk meg jaggumeg til å skrattle :o)

Tusen takk for super løsning ;o)

Gjest en annen litt sint
Skrevet

Jeg er sint fordi mannen ikke gjør noe hjemme.

Jeg er sint fordi vi har det stramt økonomisk.

Jeg er sint fordi han ikke vil ha sex.

Jeg er sint fordi alt ligger på meg.

Gjest en sint meg
Skrevet

Tell sakte til ti! :-)

Jeg prøver, jeg prøver.... :)

Gjest en sint meg
Skrevet

Jeg er sint fordi mannen ikke gjør noe hjemme.

Jeg er sint fordi vi har det stramt økonomisk.

Jeg er sint fordi han ikke vil ha sex.

Jeg er sint fordi alt ligger på meg.

Huff ja, skjønner deg veeeldig godt..

Skrevet

Gå noen turer med dyret, så har du i alle fall løst noen av problemene :)

Gjest en sint meg
Skrevet

Gå noen turer med dyret, så har du i alle fall løst noen av problemene :)

Jo, skulle absolutt ha gjort det., men beistet er så sterkt og fullstendig uoppdradd, så jeg klarer faktisk ikke gå med han..! Eieren er syk. Men nå putter jeg ham straks på kennel. Hunden altså :) Så snart de har ledig kapasitet.

Skrevet

Og jeg er sint fordi det er snø og ingen brøyter men salter isteden og det er umulig å komme fram. Og mora mi har bursdag i dag og jeg får dårlig samvittighet fordi jeg ikke kan dra på besøk dit og så blir jeg enda sintere fordi jeg får dårlig samvittighet.

Gjest en sint meg
Skrevet

Og jeg er sint fordi det er snø og ingen brøyter men salter isteden og det er umulig å komme fram. Og mora mi har bursdag i dag og jeg får dårlig samvittighet fordi jeg ikke kan dra på besøk dit og så blir jeg enda sintere fordi jeg får dårlig samvittighet.

Uff ja, akkurat den kjenner jeg til, å bli enda sintere pga dårlig samvittighet - og så baller det på seg til en ekkel sirkel som blir mega-eksplosiv;)

Kan noen hente deg ut fra snøkavet, så du får besøke din mor?

Skrevet

Uff ja, akkurat den kjenner jeg til, å bli enda sintere pga dårlig samvittighet - og så baller det på seg til en ekkel sirkel som blir mega-eksplosiv;)

Kan noen hente deg ut fra snøkavet, så du får besøke din mor?

Nei, dattera mi jobber og minstemann klarer ikke på det kjipe føret.

Hvorfor måker ikke samferdsel, det er jo helt sykt.

Skrevet

Det koster jo penger da, men på kafeen til bymisjonen i denne byen, tar de på seg oppdrag av denne typen for en liten penge. Kanskje noen av de gutta/ jentene kunne ha måkt deg ut?

Der hvor mora mi bor, måker de veien, men ikke fra døra til veien, så hu kommer jo like langt selvfølgelig. Så da leker vi brøytemannskap da. Gjør det jo gjerne, men pokker heller altså.

Skrevet

He-he, du fikk meg jaggumeg til å skrattle :o)

Tusen takk for super løsning ;o)

Jeg er forferdelig RASENDE fordi alt jeg gjør, gjør vondt! Nei, skulderen min er ikke bra enda, nei! Kan bare skrive tull med venstre hånd!

ARRRRGGGHHH!!!

Skrevet

Det koster jo penger da, men på kafeen til bymisjonen i denne byen, tar de på seg oppdrag av denne typen for en liten penge. Kanskje noen av de gutta/ jentene kunne ha måkt deg ut?

Der hvor mora mi bor, måker de veien, men ikke fra døra til veien, så hu kommer jo like langt selvfølgelig. Så da leker vi brøytemannskap da. Gjør det jo gjerne, men pokker heller altså.

Her er det varmekabler fra døra til veien så der er det greit. Men det er gata og fortauene som er problemet. Snø og salt blir til en sleip masse så man kommer ikke lenger. Det er nytt av året at de salter fortauene da, før har de bare saltet gata. Det var ille nok for gata skal jo krysses også men i år er det helt håpløst.

Gjest en sint meg
Skrevet

Jeg er forferdelig RASENDE fordi alt jeg gjør, gjør vondt! Nei, skulderen min er ikke bra enda, nei! Kan bare skrive tull med venstre hånd!

ARRRRGGGHHH!!!

Godt å få ut litt raseri! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ;)

Gjest en sint meg
Skrevet

Hvorfor er du sammen med en dritt? Gjør det slutt!

Trekker på smilebåndet her, du har jo rett. Vi er liksom sammen mot omtrent alle odds, OG han er en dritt. For tiden!

Fristende løsning. Det må jeg si.

Skrevet

Så du er ikke en dritt sjøl også? Er det bare han som er en dritt? Ville han skrevet det samme om deg om han satt på dol?

Gjest en sint meg
Skrevet

Så du er ikke en dritt sjøl også? Er det bare han som er en dritt? Ville han skrevet det samme om deg om han satt på dol?

Er det du som er han, kanskje.. Jo han ville nok sagt jeg var en dritt, siden jeg reagerer på det bedritne _han_ har gjort. Trust me, jeg har grunn til å kalle ham dritt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...