Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyst på det.. har sony ericsson k800i. Prøvde søke på nettet etter det med mobilen men fant at det kosta 19.90 pund eller noe sånt..Vet noen om jeg kan få det på en billigere eller gratis måte?overføre til mobil fra nett eller noe lignende?Og OM jeg kan i det hele tatt få det..

Skrevet

Jeg har nokia og lastet det ned via nokia sine sider. Kostet med 4 euro. Greit nok.

Skrevet

Jeg har nokia og lastet det ned via nokia sine sider. Kostet med 4 euro. Greit nok.

Har du link?

Vet du hvilke nokia telefoner som kan bruke msn?

Skrevet

det kom ikke ann på hvilket abbonnement man har?

Skrevet

det kom ikke ann på hvilket abbonnement man har?

Kommer ikke an på abonnementet, men på telefonen. msn er programvare du kjøper og legger inn på telefonen, så type abb. er ikke viktig.

Skrevet

Har du link?

Vet du hvilke nokia telefoner som kan bruke msn?

jeg bare rota litt rundt inne hos nokia http://www.nokia.com der har de softwaremarket og det var der jeg kjøpe det.

Gjest nyah_lita84
Skrevet

jepp. gratis frem til 1 juni.

Jeg har ericsson, sendte "msn" til et eller annet 4-sifret nummer... men det husker jeg selvsagt ikke. Var kjempelett å installere og enkelt å bruke. =)

Skrevet

jepp. gratis frem til 1 juni.

Jeg har ericsson, sendte "msn" til et eller annet 4-sifret nummer... men det husker jeg selvsagt ikke. Var kjempelett å installere og enkelt å bruke. =)

det er djuice det! jeg har netcom.:(

Gjest nyah_lita84
Skrevet

det er djuice det! jeg har netcom.:(

hehe...ja, der kan du se.... ;) er det umulig å få det gratis med netcom da? de skal jo liksom være best på markedet....=)

Skrevet

hehe...ja, der kan du se.... ;) er det umulig å få det gratis med netcom da? de skal jo liksom være best på markedet....=)

Netcom har hvertfall ikke kommet til det stadiet enda..Håper de får ræva i gir!

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Netcom har hvertfall ikke kommet til det stadiet enda..Håper de får ræva i gir!

hehe... ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...