Gå til innhold

Høy på pæra!

Anbefalte innlegg

Sitronmelisse

Er vel det riktige utrykket når jeg beskriver min venn i hypomane faser.

Vi har begge bipolar 2, men på vidt forskjellige måter.

Jeg vil gjerne være hans venn på godt og vondt, men det begynner å bli vel mange løgner, skrytehistorier, overdrivelser osv....dagen derpå kommer i form av angst for å gå ut.

Jeg tror mye av angsten kommer nettopp pga den ukritiske adferden. Og det er jo en eviggående sirkel.....

Skal jeg være mer konfronterende? Stille ham mer til ansvar for det han forteller? Lei av løgner og fantastiske historier :-(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/266412-h%C3%B8y-p%C3%A5-p%C3%A6ra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitronmelisse

Hjelper det å stille han til ansvar dersom han er psyk? Er han riktig medisinert? Vurder om dette er noe du kan leve med hele livet, eller om du har det bedre uten å være sammen med han.

Som hypoman vet man jo hva man gjør. og man kan på mange sett lære seg å forebygge, tenke seg om for å hindre egen uønsket adferd.

Vi er venner ikke partnere så jeg trenger ikke leve med dette resten av livet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...