Gå til innhold

Hvordan er ditt drømmebad?

Anbefalte innlegg

Gjest lillerosinen
Skrevet

Vi skal pusse opp badet denne våren, og i den anledning har jeg surfet litt rundt for å finne bilder av fine bad som kan gi oss gode ideer. Men det er vansklig! Finner lite som er nyttig for oss...

Så, hvordan er DITT drømmebad? Hva må det inneholde, farger, fliser, løsning osv? Og hvis du har link til bilder er det helt supert! :-)

Det eneste som er sikkert er at vi skal ha fliser, de skal helst være matte og lyse og vi skal ha badekar. Badet er relativt lite, så vi må nok ha et badekar vi kan dusje i.

Hvis du har linker til sider som kan gi oss tips hadde det vært supert!

Gjest vi også
Skrevet

Vi skal også pusse opp bl.a. badet.

Her blir det helt hvite fliser på veggene, grått flisegulv, har allerede kjøpt inn steamdusj, skal ha sånn do som "henger på veggen", kikker litt på baderomsinnredninger ... har ikke bestemt oss for det enda. Noen sier at vi bør ta en sånn "dobbel", altså med to vasker (vi har plass ...., men er det nødvendig tro)

Har kikka litt på denne siden her; http://bad.no/shop.php?cat=27

her er det meste inne :)

Skrevet

Jeg vil enten ha badekar med løveføtter eller et som er støpt inn i bade så jeg slipper å fjerne forsiden for å vaske under det.

Skap under vasken og masse oppbevaringsplass utover det.

Stor dusj og ikke dusjforheng!

Fliser på gulvet: Enten sjakkruter eller sånne beige ikke helt ensfargede (finner ikke bilde).

Gjest jeg ville gått for to...
Skrevet

Vi skal også pusse opp bl.a. badet.

Her blir det helt hvite fliser på veggene, grått flisegulv, har allerede kjøpt inn steamdusj, skal ha sånn do som "henger på veggen", kikker litt på baderomsinnredninger ... har ikke bestemt oss for det enda. Noen sier at vi bør ta en sånn "dobbel", altså med to vasker (vi har plass ...., men er det nødvendig tro)

Har kikka litt på denne siden her; http://bad.no/shop.php?cat=27

her er det meste inne :)

Har du plass til dobbel vask, så ville jeg tatt det dersom dere har barn/flere enn ett barn.

Jeg ser hos oss når kveldsstellet pågår, da er det så kjekt å kunne stelle hvert vårt barn samtidig, i hver vår vask. Godt med god plass og slippe "kø"

Og så er det helt automatisk blitt hans vask og min vask. Sjelden jeg er over på hans side ;o)

Gjest Nydelige Josefine
Skrevet

Der var drømmedusjen min jo. :-)

Husker jeg så en serie på tv norge (tror jeg) der de hadde en slik dobbel dusj.... åååååå, d så så himmelsk ut å dusje sammen men samtidig alein:) Slipper å stå å fryse når den andre dusjer håret!!

Åååå, drømme,drømme!!!

Dette er virkelig drømmedusjen!!:)

Vi får pusse opp badet:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...