Gå til innhold

Ukeblader- hva leser du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva leser dere av ukeblader?? Jeg har prøvd å kjøpe flere forskjellige, men ikke funnet det perfekte blad. De er så dyre, så gidder ikke bruke penger på et blad jeg bruker 5 minutter på å bla gjennom. Jeg vil ha et blad med artikler, tips om nye produkter, matoppskrifter, litt om hudpleie og slike ting+++. Greit med mote og slikt også, men ikke halve bladet med helsides bilder av bare klær.

Jeg er 23 år så er litt for ung til å kjøpe Allers og Familien og slikt(disse bladene leser jeg hos moren min da:)), og Det Nye er ikke helt meg igjen.

Noen som har tips til et bra blad? Abonnerer forresten på Spis Bedre, men det er litt for dyrt så kommer ikke til å fortsette når jeg har fått de jeg har betalt for allerede.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du mener du er for ung til å lese Allers o.l.? :o)

Jeg kjøpte Hjemmet da jeg var på samme alder som deg. Nå abonnerer jeg på Allers. Ellers kjøper jeg av og til DetNye og KK.

Skrevet

Har du prøvd Kamille? Jeg leser alle bladene! Nesten, da..

Skrevet

Jeg kjøpte Hjemmet da jeg var på samme alder som deg. Nå abonnerer jeg på Allers. Ellers kjøper jeg av og til DetNye og KK.

Hehe, ja si det. Allers liker jeg veldig godt igrunn, men synes av en eller annen grunn at jeg må være minst 30 for å kjøpe det selv. Har sikkert noe med at ingen av de på samme alder som meg leser det, men derimot moren min og alle tantene mine.

Dessuten kan jeg lese det gratis med moren min, så da gidder jeg iallefall ikke kjøpe det selv. :)

Skrevet

Har du prøvd Kamille? Jeg leser alle bladene! Nesten, da..

Ja kjøpte det en gang, men synes liksom det var så snarlest... Kanskje jeg skal gi det en ny sjanse, mulig det var bare artklene i den utgaven som ikke var så interessante for meg.

Skrevet

Hvordan er KK forresten? Er det bare om klær, eller er det litt andre ting også? Matoppskrifter? Jeg må ha matoppskrifter skjønner du. :)

Skrevet

Hvordan er KK forresten? Er det bare om klær, eller er det litt andre ting også? Matoppskrifter? Jeg må ha matoppskrifter skjønner du. :)

Litt forskjellig:

http://www.kk.no/

Skrevet

Jeg kjøper Hjemmet, men leser vel ikke så veldig mye i det for tiden. Løser kryssord. Kjøpte Allers i i flere 10-år fra jeg var 15, men har nå funnet ut at jeg foretrekker Hjemmet.

Skrevet

Kjøp det svenske Femina, der er det så mange oppskrifter (moderne, flotte) at jeg sluttet å kjøpe det. Jeg er ikke så interessert i matlaging.

Femina kommer ut hver 14. dag - eller kanskje bare en gang i måneden, husker ikke. Har det hos f.eks. Narvesen.

Skrevet

KK kjøpte jeg på flyplassen her om dagen, makan til ræl. Ikke engang oppskriftene fristet.

Jeg leser Kamille hos svigers, det har et slikt fancy lite kort du kan nappe ut med handleliste på til oppskriftene:)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg kjøper Norsk Ukeblad hver påske.

Enkelte andre ganger kjøper jeg Elle eller KK. En gang eller to i året.

Interiørmagasiner kjøper jeg litt oftere.

Skrevet

Kjøp det svenske Femina, der er det så mange oppskrifter (moderne, flotte) at jeg sluttet å kjøpe det. Jeg er ikke så interessert i matlaging.

Femina kommer ut hver 14. dag - eller kanskje bare en gang i måneden, husker ikke. Har det hos f.eks. Narvesen.

Skal sjekke ut det, takk for tips. :)

Skrevet

Eneste bladet jeg kjøper i ny og ne, er KK.

Ellers ingenting.

Skrevet

Jeg liker best Allers og KK som ukeblad. KK er litt for lite stoff i men veldig bra det lille som står. Men som månedsblad er Shape Up superbra, det er liksom ikke utlest etter tre kvarter. Enda er jeg ikke så veldig Shape av meg.....men et bra blad.

Borsett fra det så savner jeg en saftig mann både på utsiden og inni bladet. Og normale kvinnfolk ellers i bladene :) Leste en gang at de ikke har mannebilder for at damen ikke ønsket det?! Hvem er det som ønsker umennskelige rålekre damer, får det oss liksom til å føle oss bedre? En barsk mann med glimt i øye hadde derimot kanskje fått meg til å føle meg sexy.

Skrevet

Er enig med deg i at Allers. Norsk Ukeblad og Hjemmet et for de litt "eldre" (er 30 selv). Selv synes jeg Shape Up er kjempebra, leste Det Nye fast før, det var bra da, men jeg synes det har tapt seg litt, og KK leser jeg hos moren min, men kunne sikkert funnet på å kjøpe det selv og:)

Skrevet

Jeg leser Cosmo, Vogue, Woman, Henne, KK, og noen ganger Det Nye.

Jeg leser ikke alle hver månede men stort sett.

Skrevet

Costume.

Av og til KK og FHM.

Jeg abonnerer også på Woman, det er helt ok, men jeg gjør det mest pga en vervepremie og kommer nok til å si opp snart:d

Skrevet

Mat og Helse, Vi Menn og Donald.

Mat og helse har oppskrifter, men kommer bare en gang i mnd. Det er heller ikke overvekt av oppskrifter, men mer interessant stoff ellers.

Skrevet

Costume.

Av og til KK og FHM.

Jeg abonnerer også på Woman, det er helt ok, men jeg gjør det mest pga en vervepremie og kommer nok til å si opp snart:d

FHM!? Hvorfor?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...