Gå til innhold

Ukeblader- hva leser du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser KK, Cosmopolitan, Bedre Helse, Allers, Hjemmet, Vi Menn, Capital, Norsk Ukeblad, Se & Hør, Shape up osv, osv.. Leser mye ukeblader når jeg har tid og penger. Sluker dem rått ;o)

Skrevet

Leser aldri ukeblader. Får som regel nok av overskriftene man kan studere i kassakøen :)

Skrevet

Det hender jeg kjøper BoBedre eller Bonytt (ca. 4 ganger i året), men eller ingen.

Jeg abonnerer på 3 musikkblader, da + Teknisk Ukeblad :-)

Skrevet

Det hender jeg kjøper BoBedre eller Bonytt (ca. 4 ganger i året), men eller ingen.

Jeg abonnerer på 3 musikkblader, da + Teknisk Ukeblad :-)

Teknisk Ukeblad kommer vel helt automatisk, regner jeg med? :)

Skrevet

Teknisk Ukeblad kommer vel helt automatisk, regner jeg med? :)

Jepp. Men jeg har ikke noe mot det altså :-)

Skrevet

Jeg leser KK, Cosmopolitan, Bedre Helse, Allers, Hjemmet, Vi Menn, Capital, Norsk Ukeblad, Se & Hør, Shape up osv, osv.. Leser mye ukeblader når jeg har tid og penger. Sluker dem rått ;o)

Wow!! Du må bruke litt av en sum i året på blader!

Skrevet

Jeg leser ingen _uke_blader, men leser enkelte magasiner som utgis sjeldnere.

Jeg abonnerer av en eller annen grunn på HENNE! ;-) Helt OK blad, men det blir ikke alltid lest, selv om det bare kommer en gang i måneden...;-)

Og så abonnerer jeg på ELLE Interiør, som kommer ca 4 ganger i året.

Jo, forresten, det er ett blad som leses hver uke, og det er Donald! :-) Sønnens abbonement.

Skrevet

Jeg har abonnert på Norsk Ukeblad fra jeg var 21 år gammel og flyttet til utlandet. Synes det er et koselig blad med passe mye av det meste. Hjemmet er også koselig.

Ellers abonnererer jeg på: Mamma, Foreldre & Barn, O Magazine og Amerikanske Good Housekeeping.

KK synes jeg kan ha noe greit. Kamille synes jeg er alt for mye mote og sminke. Elle har noen ok artikler, men blir litt vel mye mote og sminke der også. Det Nye har jeg vokst fra for leeeeenge siden.

Skrevet

Jepp. Men jeg har ikke noe mot det altså :-)

Veldig sjelden jeg husker på å åpne det, før jeg hiver det i papirdunken måneden etter :)

Skrevet

Wow!! Du må bruke litt av en sum i året på blader!

Tja, jo.., det blir nok litt, tenker jeg. Men sånn for å oppklare litt - jeg leser ikke alle samme uke altså! Jeg bytter litt på det :)

Skrevet

Tja, jo.., det blir nok litt, tenker jeg. Men sånn for å oppklare litt - jeg leser ikke alle samme uke altså! Jeg bytter litt på det :)

Og heller ikke hver uke.. :)

Skrevet

Åja, he he! Tenkte at hvis du leste mer enn 10 blader HVER UKE ville det bli nokså mye penger til slutt! :-D

Skrevet

Åja, he he! Tenkte at hvis du leste mer enn 10 blader HVER UKE ville det bli nokså mye penger til slutt! :-D

Ho-ho, ja det ville blitt en bra sum! Men hadde jeg hatt myyye penger, ville det ikke vært meg imot å lese alle hver uke, elsker å lese ukeblader :o)

Skrevet

Jeg får et fagtidsskrift i posten, riktignok ikke hver uke. Det prøver jeg å få lest. Og så leser jeg Pondus som mannen får hver måned :o)

Har nesten helt sluttet å kjøpe KK og sånt, men jeg kjøper et og annet blad sporadisk. Og da er jeg ikke så lojal på hvilket jeg kjøper. Det kan være alt fra KK til Illustrert vitenskap hvis jeg føler meg i det vitenskapelige hjørnet ;o)

Skrevet

Ja kjøpte det en gang, men synes liksom det var så snarlest... Kanskje jeg skal gi det en ny sjanse, mulig det var bare artklene i den utgaven som ikke var så interessante for meg.

Ja, det er mulig. Jeg liker det bare sånn passe, men mange som liker det veldig godt. Jeg leser følgende blader: KK, Det Nye, Woman, Elle, Henne, O Magazine, O at home, Interiørmagasinet, Bo Bedre, Elle interiør, Bedre helse, Puls, Sykepleien, Kamille.. Bruker en del penger på blader, kan du si..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...