Gå til innhold

Grensa for utroskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor går grensa for utroskap, slik du ser det? Har skrevet "motsatte kjønn" her. Er du homofil, erstatter du selvsagt dette med "samme kjønn" :-)

a) se på en av det motsatte kjønn

B) begjære en av det motsatte kjønn

c) flørte med en av det motsatte kjønn

d) holde rundt/kose med en av det motsatte kjønn

e) kysse

f) kline

g) pule

h) jeg tåler alt det overstående

Skrevet

Er det begjær med i bildet, er det på hue ut for min del.

Skrevet

Flørte, se på og begjære må man jo få lov til. Man kan ikke kontrollere tankene til folk.

Når det gjelder det mere "fysiske", så kommer det jo litt an på settingen. Kysser man noen på impuls eller nærmest på fleip på en fest en gang, så er det kanskje ikke verdens undergang, selv om jeg ikke akkurat synes man skal oppmuntre til denslags aktivitet. Puling er selvsagt langt over grensa.

Men hvorfor er du så opptatt av dette? Har vi ikke hatt ganske mange variasjoner over dette tema nå?

Skrevet

Flørte, se på og begjære må man jo få lov til. Man kan ikke kontrollere tankene til folk.

Når det gjelder det mere "fysiske", så kommer det jo litt an på settingen. Kysser man noen på impuls eller nærmest på fleip på en fest en gang, så er det kanskje ikke verdens undergang, selv om jeg ikke akkurat synes man skal oppmuntre til denslags aktivitet. Puling er selvsagt langt over grensa.

Men hvorfor er du så opptatt av dette? Har vi ikke hatt ganske mange variasjoner over dette tema nå?

Interessant å se hvor enige folk er om dette. Ser jo folk her mene at litt råklining på byen er aksepterbart i ny og ne.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Enig med Ugga.

Også i at du gnåler for mye om utroskap.

Skrevet

Enig med Ugga.

OK, skal slutte.

Skrevet

Enig med Ugga.

Tiltredes! På begge punkter;-)

Skrevet

Vær klar over at ikke alt som går fri fra en utroskaps-definisjon nødvendigvis er akseptabel oppførsel.

Skrevet

Interessant å se hvor enige folk er om dette. Ser jo folk her mene at litt råklining på byen er aksepterbart i ny og ne.

Jeg sa vel ikke at litt råklining på byen i ny og ned er akseptabelt. Jeg tror definitivt det ville sette de fleste samliv på prøve, og det ville bli oppvask.

Hvis noen plasserte en hånd på låret til kjæresten min, og han ikke ba vedkommende flytte hånda med en gang, så ville jeg neppe slått opp av den grunn.

Men om han drev med råklining og var på vei til å bli med dama hjem, så ville nok det bety slutten på vårt forhold.

Hva folk aksepterer kommer jo an på forholdet også. Har man vært sammen i 20 år og har unger sammen, så skal det kanskje mer til enn et tilfeldig kyss på byen før man gir opp ekteskap, hjem og familie.

Skrevet

Vær klar over at ikke alt som går fri fra en utroskaps-definisjon nødvendigvis er akseptabel oppførsel.

Godt poeng :)

Skrevet

Jeg setter grensa ved kyssing. Småflørting og begjær er helt greit.

Skrevet

Er OK så lenge det ikke blir åpenlyst og sikling.

Definer begjære!

Jeg ser ikke på det som utroskap, men vi gjør det ikke.

"d) holde rundt/kose med en av det motsatte kjønn"

Absolutt ikke OK i mitt forhold (ja, det er gjensidig), meg jeg vet ikke om jeg vil kalle det utroskap.

e) kysse

Her går grensa absolutt!

Men folk definerer utroskap forskjellig. Hvis man i et forhold er enig i at man kan kysse andre, så er det jo fint for dem, men jeg aksepterer det ikke.

Skrevet

Definer begjære!

Absolutt ikke OK i mitt forhold (ja, det er gjensidig), meg jeg vet ikke om jeg vil kalle det utroskap.

e) kysse

Her går grensa absolutt!

Men folk definerer utroskap forskjellig. Hvis man i et forhold er enig i at man kan kysse andre, så er det jo fint for dem, men jeg aksepterer det ikke.

Begjære: Se på en annen med lyst til å pule.

Skrevet

Begjære: Se på en annen med lyst til å pule.

Men hvordan vet man om det er begjær eller bare vanlig seing?

Skrevet

Enig. :-)

Skrevet

Men hvordan vet man om det er begjær eller bare vanlig seing?

Det kan du ikke vite.

Skrevet

Det kan du ikke vite.

Nei. Så hvordan skal man kunne trekke grensen ved det? Jeg kan ikke lese tanker.

Skrevet

Nei. Så hvordan skal man kunne trekke grensen ved det? Jeg kan ikke lese tanker.

Åh, din kverrulant!

Gjest Menn altså
Skrevet

Definer begjære!

e) kysse

Her går grensa absolutt!

"c) flørte med en av det motsatte kjønn

Jeg ser ikke på det som utroskap, men vi gjør det ikke."

Hva han gjør når du ikke er tilstede vet du lite om. Jeg har den opplevelsen at alle prektige menn flørter når kona er uttafor rekkevidde. De forsikrer dama om at de ikke gjør det, men de gjør det likkavæl!

Skrevet

Den går ved det man ikke kunne gjort med partneren tilstede.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...