Gjest zakkoo Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Hvor går grensa for utroskap, slik du ser det? Har skrevet "motsatte kjønn" her. Er du homofil, erstatter du selvsagt dette med "samme kjønn" :-) a) se på en av det motsatte kjønn begjære en av det motsatte kjønn c) flørte med en av det motsatte kjønn d) holde rundt/kose med en av det motsatte kjønn e) kysse f) kline g) pule h) jeg tåler alt det overstående 0 Siter
Gjest Larsia Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Er det begjær med i bildet, er det på hue ut for min del. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Flørte, se på og begjære må man jo få lov til. Man kan ikke kontrollere tankene til folk. Når det gjelder det mere "fysiske", så kommer det jo litt an på settingen. Kysser man noen på impuls eller nærmest på fleip på en fest en gang, så er det kanskje ikke verdens undergang, selv om jeg ikke akkurat synes man skal oppmuntre til denslags aktivitet. Puling er selvsagt langt over grensa. Men hvorfor er du så opptatt av dette? Har vi ikke hatt ganske mange variasjoner over dette tema nå? 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Flørte, se på og begjære må man jo få lov til. Man kan ikke kontrollere tankene til folk. Når det gjelder det mere "fysiske", så kommer det jo litt an på settingen. Kysser man noen på impuls eller nærmest på fleip på en fest en gang, så er det kanskje ikke verdens undergang, selv om jeg ikke akkurat synes man skal oppmuntre til denslags aktivitet. Puling er selvsagt langt over grensa. Men hvorfor er du så opptatt av dette? Har vi ikke hatt ganske mange variasjoner over dette tema nå? Interessant å se hvor enige folk er om dette. Ser jo folk her mene at litt råklining på byen er aksepterbart i ny og ne. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Enig med Ugga. Også i at du gnåler for mye om utroskap. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Enig med Ugga. Også i at du gnåler for mye om utroskap. OK, skal slutte. 0 Siter
morsan Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Enig med Ugga. Også i at du gnåler for mye om utroskap. Tiltredes! På begge punkter;-) 0 Siter
morsan Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Vær klar over at ikke alt som går fri fra en utroskaps-definisjon nødvendigvis er akseptabel oppførsel. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Interessant å se hvor enige folk er om dette. Ser jo folk her mene at litt råklining på byen er aksepterbart i ny og ne. Jeg sa vel ikke at litt råklining på byen i ny og ned er akseptabelt. Jeg tror definitivt det ville sette de fleste samliv på prøve, og det ville bli oppvask. Hvis noen plasserte en hånd på låret til kjæresten min, og han ikke ba vedkommende flytte hånda med en gang, så ville jeg neppe slått opp av den grunn. Men om han drev med råklining og var på vei til å bli med dama hjem, så ville nok det bety slutten på vårt forhold. Hva folk aksepterer kommer jo an på forholdet også. Har man vært sammen i 20 år og har unger sammen, så skal det kanskje mer til enn et tilfeldig kyss på byen før man gir opp ekteskap, hjem og familie. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Vær klar over at ikke alt som går fri fra en utroskaps-definisjon nødvendigvis er akseptabel oppførsel. Godt poeng 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Vær klar over at ikke alt som går fri fra en utroskaps-definisjon nødvendigvis er akseptabel oppførsel. Jeg setter grensa ved kyssing. Småflørting og begjær er helt greit. 0 Siter
Sofline Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 a) se på en av det motsatte kjønn Er OK så lenge det ikke blir åpenlyst og sikling. begjære en av det motsatte kjønn Definer begjære! c) flørte med en av det motsatte kjønn Jeg ser ikke på det som utroskap, men vi gjør det ikke. "d) holde rundt/kose med en av det motsatte kjønn" Absolutt ikke OK i mitt forhold (ja, det er gjensidig), meg jeg vet ikke om jeg vil kalle det utroskap. e) kysse Her går grensa absolutt! Men folk definerer utroskap forskjellig. Hvis man i et forhold er enig i at man kan kysse andre, så er det jo fint for dem, men jeg aksepterer det ikke. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 a) se på en av det motsatte kjønn Er OK så lenge det ikke blir åpenlyst og sikling. begjære en av det motsatte kjønn Definer begjære! c) flørte med en av det motsatte kjønn Jeg ser ikke på det som utroskap, men vi gjør det ikke. "d) holde rundt/kose med en av det motsatte kjønn" Absolutt ikke OK i mitt forhold (ja, det er gjensidig), meg jeg vet ikke om jeg vil kalle det utroskap. e) kysse Her går grensa absolutt! Men folk definerer utroskap forskjellig. Hvis man i et forhold er enig i at man kan kysse andre, så er det jo fint for dem, men jeg aksepterer det ikke. Begjære: Se på en annen med lyst til å pule. 0 Siter
Sofline Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Begjære: Se på en annen med lyst til å pule. Men hvordan vet man om det er begjær eller bare vanlig seing? 0 Siter
Sofline Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Vær klar over at ikke alt som går fri fra en utroskaps-definisjon nødvendigvis er akseptabel oppførsel. Enig. :-) 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Men hvordan vet man om det er begjær eller bare vanlig seing? Det kan du ikke vite. 0 Siter
Sofline Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Det kan du ikke vite. Nei. Så hvordan skal man kunne trekke grensen ved det? Jeg kan ikke lese tanker. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Nei. Så hvordan skal man kunne trekke grensen ved det? Jeg kan ikke lese tanker. Åh, din kverrulant! 0 Siter
Gjest Menn altså Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 a) se på en av det motsatte kjønn Er OK så lenge det ikke blir åpenlyst og sikling. begjære en av det motsatte kjønn Definer begjære! c) flørte med en av det motsatte kjønn Jeg ser ikke på det som utroskap, men vi gjør det ikke. "d) holde rundt/kose med en av det motsatte kjønn" Absolutt ikke OK i mitt forhold (ja, det er gjensidig), meg jeg vet ikke om jeg vil kalle det utroskap. e) kysse Her går grensa absolutt! Men folk definerer utroskap forskjellig. Hvis man i et forhold er enig i at man kan kysse andre, så er det jo fint for dem, men jeg aksepterer det ikke. "c) flørte med en av det motsatte kjønn Jeg ser ikke på det som utroskap, men vi gjør det ikke." Hva han gjør når du ikke er tilstede vet du lite om. Jeg har den opplevelsen at alle prektige menn flørter når kona er uttafor rekkevidde. De forsikrer dama om at de ikke gjør det, men de gjør det likkavæl! 0 Siter
kamazi Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Den går ved det man ikke kunne gjort med partneren tilstede. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.