Gå til innhold

Grensa for utroskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"c) flørte med en av det motsatte kjønn

Jeg ser ikke på det som utroskap, men vi gjør det ikke."

Hva han gjør når du ikke er tilstede vet du lite om. Jeg har den opplevelsen at alle prektige menn flørter når kona er uttafor rekkevidde. De forsikrer dama om at de ikke gjør det, men de gjør det likkavæl!

Han er altfor sjenert til å flørte allikevel. Det var meg som sjekket opp ham.

Skrevet

Er det begjær med i bildet, er det på hue ut for min del.

Enig med Ugga Bugga.. Digger deg

Gjest prex plutos
Skrevet

Ehhh! Kremt!... Leste ikke jeg i et innlegg tidligere at du er jomfru? Hvordan vet du da hva som er grensa...

Skrevet

Ehhh! Kremt!... Leste ikke jeg i et innlegg tidligere at du er jomfru? Hvordan vet du da hva som er grensa...

"Ehhh! Kremt!... Leste ikke jeg i et innlegg tidligere at du er jomfru? Hvordan vet du da hva som er grensa... "

Sorry, glemte at man må ha pult for å ha en mening om hva utroskap er.

Gjest prex plutos
Skrevet

"Ehhh! Kremt!... Leste ikke jeg i et innlegg tidligere at du er jomfru? Hvordan vet du da hva som er grensa... "

Sorry, glemte at man må ha pult for å ha en mening om hva utroskap er.

Det jeg mener, at man vet ikke alltid hva man mener før man er oppi det selv, Og spesielt ikke når man ikke er i forhold. Dine holdninger har jeg også hatt... helt til jeg kom i forhold, og vet at kyssing er uaktuelt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...