Gjest zakkoo Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Håoer han klarer seg. Robbie Williams! 33-årsdagen på avvenning! Hvorfor blir så mange musikerstjerner hekta på dop? 0 Siter
Gjest knocky Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Akkurat det tror jeg folk gir fullstendig f..n i. Kan ikke tenke meg en persom som interesserer meg mindre. Han er forlengst blitt en ikke-person. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Akkurat det tror jeg folk gir fullstendig f..n i. Kan ikke tenke meg en persom som interesserer meg mindre. Han er forlengst blitt en ikke-person. Jøss, hater du Robbie? 0 Siter
mrxx Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 I alle fall ingen bombe. Så han på tv for et par år siden, han var helt gira, helt vill. Skravla gikk i ett sett og han klarte ikke å sitte rolig. Helt tydelig at han var dopet på ett eller annet. Men utover det bryr meg meg katta om det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.