Gå til innhold

Grey's anatomy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff for en episode.

Så utrolig trist da :(

Også får vi ikke sett neste episode før til høsten!!! Det er jo altfor lenge til :(

Skrevet

Tv2 har vel ikke vist alle episodene som er kommet ut i USA? Det går jo an å jukse litt :-)

Skrevet

Tv2 har vel ikke vist alle episodene som er kommet ut i USA? Det går jo an å jukse litt :-)

Hvordan jukser man?

Skrevet

Hvordan jukser man?

Man laster ned episoder. Med å bruke bittorrent, så kan man omtrent finne alt som kommer på tv i usa fra og med dagen det kommer ut.

Gjest tv-tittern
Skrevet

Så resten på video nå jeg , snufs .... startet da de tok livet av hunden og sipper enda.

Gjest Aviaana
Skrevet

vi får sende klagebrev til tv2. å ikke få sett sesong 3 før høsten. Snakk om brudd på menneskerettigheter!

spørs om den nye tv2-sjefen har så mye forståelse for den situasjonen vi Greysfans står ovenfor :(

Gjest Aviaana
Skrevet

Man laster ned episoder. Med å bruke bittorrent, så kan man omtrent finne alt som kommer på tv i usa fra og med dagen det kommer ut.

Hvis jeg laster det ned nå, så får jeg ingen glede av det når sesong 3 kommer til Norge. Liker å glede meg til dagen hvor de sender det.

Skrevet

Hvis jeg laster det ned nå, så får jeg ingen glede av det når sesong 3 kommer til Norge. Liker å glede meg til dagen hvor de sender det.

Jeg også!

Gjest annlovinda
Skrevet

Samme her.

Gjest annlovinda
Skrevet

vi får sende klagebrev til tv2. å ikke få sett sesong 3 før høsten. Snakk om brudd på menneskerettigheter!

spørs om den nye tv2-sjefen har så mye forståelse for den situasjonen vi Greysfans står ovenfor :(

Kanskje han har en kone som har forståelse for oss fans?

Gjest annlovinda
Skrevet

Ble helt deppa når jeg kom på at det ikke er noen flere episoder før til høsten.

Skrevet

Kanskje han har en kone som har forståelse for oss fans?

Det er lov å håpe...

Skrevet

Skikkelig sippeepisode :-((

Godt det ikke bare var gravide overhormonelle meg som sippa i kveld... :)

Skrevet

Hadde jeg vært gravid, hadde nok stua blitt oversvømt etter denne episoden....

Skrevet

Jeg skjønner deg godt der :) Er bare jeg som er så utålmodig på visse serier at jeg ikke orker å vente. Sånn er det når man har for mye fritid :)

Skrevet

Hadde jeg vært gravid, hadde nok stua blitt oversvømt etter denne episoden....

Jeg har fortsatt rødkantede øyne... hihi

Gjest fantomets hemmelige kjæreste
Skrevet

Ble helt deppa når jeg kom på at det ikke er noen flere episoder før til høsten.

Hvilken sesong var det? Jeg har ikke sett noe enda.

Skrevet

Jeg har fortsatt rødkantede øyne... hihi

Forståelig nok ;-)

Skrevet

Haha, og jeg! :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...