Gå til innhold

Grey's anatomy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gråt som bare den, og begynner nesten bare av å tenke på det nå, selv om jeg visste hva som ville skje.

Sentimental og følsom for tiden? Meg? Neida...

Skrevet

Ble nesten forelsket i Danny selv, så det var forferdelig trist at han døde. Drømmemann, sukk..

På tide at Meredith og Derek fant tonen igjen, er spent på hvem hun går til nå. Håper hun velger etter sitt hjerte :)

Gjest annlovinda
Skrevet

Hvilken sesong var det? Jeg har ikke sett noe enda.

Det er sesong 2 som var ferdig nå.

Skrevet

Jeg gråt som bare den, og begynner nesten bare av å tenke på det nå, selv om jeg visste hva som ville skje.

Sentimental og følsom for tiden? Meg? Neida...

Gravid? ;-)

Skrevet

Man laster ned episoder. Med å bruke bittorrent, så kan man omtrent finne alt som kommer på tv i usa fra og med dagen det kommer ut.

....eller går inn på www.abc.com/greysanatomy

Der har jeg allerede sett neste epsiode ;)

Og hva som skjer i fht Meredith og Derek...vel, vent i spenning. Men jeg kan si som dere andre: ENDELIG tillot de følelsene sine å slippe løs i episoden i går. Jeg har ventet, og ventet på det....sukk....Og jeg, i motsetning til mange andre, syns Derek er den skjønneste av de alle...DET blikket ...yum!!

Skrevet

....eller går inn på www.abc.com/greysanatomy

Der har jeg allerede sett neste epsiode ;)

Og hva som skjer i fht Meredith og Derek...vel, vent i spenning. Men jeg kan si som dere andre: ENDELIG tillot de følelsene sine å slippe løs i episoden i går. Jeg har ventet, og ventet på det....sukk....Og jeg, i motsetning til mange andre, syns Derek er den skjønneste av de alle...DET blikket ...yum!!

www.abc.com/greysanatomy

det gikk ikke, fikk beskjed om at det ikke var tillatt i min del av verden eller noe sånt.

Skrevet

www.abc.com/greysanatomy

det gikk ikke, fikk beskjed om at det ikke var tillatt i min del av verden eller noe sånt.

bare gå inn på abc.com, da, også klikker du de videre på linken. Det står en link om å se episodene på pc'n. Lykke til :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...