Sofline Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Jeg gråt som bare den, og begynner nesten bare av å tenke på det nå, selv om jeg visste hva som ville skje. Sentimental og følsom for tiden? Meg? Neida... 0 Siter
bouenas Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Ble nesten forelsket i Danny selv, så det var forferdelig trist at han døde. Drømmemann, sukk.. På tide at Meredith og Derek fant tonen igjen, er spent på hvem hun går til nå. Håper hun velger etter sitt hjerte 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Hvilken sesong var det? Jeg har ikke sett noe enda. Det er sesong 2 som var ferdig nå. 0 Siter
Gemini Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Jeg gråt som bare den, og begynner nesten bare av å tenke på det nå, selv om jeg visste hva som ville skje. Sentimental og følsom for tiden? Meg? Neida... Gravid? ;-) 0 Siter
Hope Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Man laster ned episoder. Med å bruke bittorrent, så kan man omtrent finne alt som kommer på tv i usa fra og med dagen det kommer ut. ....eller går inn på www.abc.com/greysanatomy Der har jeg allerede sett neste epsiode Og hva som skjer i fht Meredith og Derek...vel, vent i spenning. Men jeg kan si som dere andre: ENDELIG tillot de følelsene sine å slippe løs i episoden i går. Jeg har ventet, og ventet på det....sukk....Og jeg, i motsetning til mange andre, syns Derek er den skjønneste av de alle...DET blikket ...yum!! 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Skrevet 14. februar 2007 ....eller går inn på www.abc.com/greysanatomy Der har jeg allerede sett neste epsiode Og hva som skjer i fht Meredith og Derek...vel, vent i spenning. Men jeg kan si som dere andre: ENDELIG tillot de følelsene sine å slippe løs i episoden i går. Jeg har ventet, og ventet på det....sukk....Og jeg, i motsetning til mange andre, syns Derek er den skjønneste av de alle...DET blikket ...yum!! www.abc.com/greysanatomy det gikk ikke, fikk beskjed om at det ikke var tillatt i min del av verden eller noe sånt. 0 Siter
Hope Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 www.abc.com/greysanatomy det gikk ikke, fikk beskjed om at det ikke var tillatt i min del av verden eller noe sånt. bare gå inn på abc.com, da, også klikker du de videre på linken. Det står en link om å se episodene på pc'n. Lykke til 0 Siter
Sofline Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Gravid? ;-) Ikke så vidt jeg vet... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.