Gå til innhold

Er dette date?

Anbefalte innlegg

Jadajeg erher
Skrevet

Har skrevet her før så kanskje noen kjenner meg igjen.

Imorgen skal jeg på kino med en jente som jeg har vært sammen med før. Vi har nå begynt å gå sammen igjen og har intim samvær. Imorgen bestemte vi oss for å dra på kino. Det er valentines tilbud og billettene er billige. Vi skal dit rett etter treninga. Det er jeg som har tatt initiativet til kino og hun sa ja. Men kan dette klassifiseres som en date?

Jeg tenker at dating er for de som ikke kjenner hverandre så godt eller som ikke har vært sammen før. Det er jo skrittet til som kommer før fast følge. Kanskje trenger ikke folk som har vært sammen før å date, de har jo kjent hverandre så kanskje er dette et skritt på veien til å komme hverandre nærmere igjen?

Skrevet

Høres ut som en date for meg, hvis begge er litt interesserte.

Jadajeg erher
Skrevet

Høres ut som en date for meg, hvis begge er litt interesserte.

vi er nok det. Slik som idag spiste vi sammen og så endte vi opp med å holde rundt hverandre og se på tv. dessuten har begge hatt i høst andre personer i våre liv men så havnet vi tilbake til hverandre igjen.

Skrevet

vi er nok det. Slik som idag spiste vi sammen og så endte vi opp med å holde rundt hverandre og se på tv. dessuten har begge hatt i høst andre personer i våre liv men så havnet vi tilbake til hverandre igjen.

Så fint :-)

*Misunnelig*

Jadajeg erher
Skrevet

Så fint :-)

*Misunnelig*

misunnelig? :-D

etter det jeg har vært gjennom så kan du jammen tenke deg at jeg har fortjent det :-)

Det er rart dette livet her. Jeg hadde gitt henne opp og var beredt til å komme meg videre da vi plutselig havnet sammen igjen.

Date ja. Men er det ikke vanlig at man går bra kledd på en date. vi skal jo rett etter treinga (svette og det der).

Skrevet

misunnelig? :-D

etter det jeg har vært gjennom så kan du jammen tenke deg at jeg har fortjent det :-)

Det er rart dette livet her. Jeg hadde gitt henne opp og var beredt til å komme meg videre da vi plutselig havnet sammen igjen.

Date ja. Men er det ikke vanlig at man går bra kledd på en date. vi skal jo rett etter treinga (svette og det der).

Nei, en date kan da fint være en treningsøkt også! Restaurantdater er kjedelige, synes jeg. Man sitter der liksom bare og tenker at nå må jeg si noe. Ikke at jeg har vært på altor mange dater, da...

Greit å gjøre noe aktivt, klatre, gå tur etc.

Jadajeg erher
Skrevet

Nei, en date kan da fint være en treningsøkt også! Restaurantdater er kjedelige, synes jeg. Man sitter der liksom bare og tenker at nå må jeg si noe. Ikke at jeg har vært på altor mange dater, da...

Greit å gjøre noe aktivt, klatre, gå tur etc.

men saken er at vi kjenner hverandre veldig godt. og har vært sammen to ganger før men jeg slo opp begge gangene. blir nesten mistenksom når hun nå virker som om at hun tar meg tilbake. dette må da være kjærlighet?

date lurte jeg på om det er imorgen. altså det med kinoen har jeg nevnt noen ganger. imorgen er det 2 for prisen av 1 opplegg. vi er studenter begge to så dette passer vel bra for begge. interesse må det jo være. vi har hatt sex og det der og nå skal vi på kino.

heldigvis trenger ikke vi å gå den retningen mange må gå før de ender i forhold, vi er jo så kjent med hverandre.

så du mener at det er en date, ja. men hvordan da utifra det jeg har fortalt her?

Skrevet

men saken er at vi kjenner hverandre veldig godt. og har vært sammen to ganger før men jeg slo opp begge gangene. blir nesten mistenksom når hun nå virker som om at hun tar meg tilbake. dette må da være kjærlighet?

date lurte jeg på om det er imorgen. altså det med kinoen har jeg nevnt noen ganger. imorgen er det 2 for prisen av 1 opplegg. vi er studenter begge to så dette passer vel bra for begge. interesse må det jo være. vi har hatt sex og det der og nå skal vi på kino.

heldigvis trenger ikke vi å gå den retningen mange må gå før de ender i forhold, vi er jo så kjent med hverandre.

så du mener at det er en date, ja. men hvordan da utifra det jeg har fortalt her?

En date kan være så mangt. Trenger ikke være A4-daten hvor man sitter på en restaurant og stirrer hverandre i øynene.

Hvis samværet kun handler om dere to, og det er interesse begge veier, vil jeg si det kvalifiserer som en date.

Men jeg tror sjøl jeg ville vært litt skeptisk til å gå inn i et forhold med samme person for tredje gang. Her er det enten kjærlighet eller noe annet uforståelig, ja.

Jadajeg erher
Skrevet

En date kan være så mangt. Trenger ikke være A4-daten hvor man sitter på en restaurant og stirrer hverandre i øynene.

Hvis samværet kun handler om dere to, og det er interesse begge veier, vil jeg si det kvalifiserer som en date.

Men jeg tror sjøl jeg ville vært litt skeptisk til å gå inn i et forhold med samme person for tredje gang. Her er det enten kjærlighet eller noe annet uforståelig, ja.

hva mener du med uforståelig?

Skrevet

Kjærlighet er vel ikke så lett å forstå seg på? I følge de Lillos.

Skrevet

Har du stemt på favorittlandet ditt i FUen min?

Jadajeg erher
Skrevet

Har du stemt på favorittlandet ditt i FUen min?

nei, det har jeg ikke. Har du link til den tråden?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...