Gjest zakkoo Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=152206 Ikke litt strengt, kanskje? 0 Siter
Gjest endre kulturen Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Det "gossa" meg! Bra at han fikk en bot som sved, så kanskje andre tenker seg om to ganger før de kommer med slik mannsjåvinisme. Skulle ønske like høye bøter ble gikk i Norge for slik oppførsel. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Det "gossa" meg! Bra at han fikk en bot som sved, så kanskje andre tenker seg om to ganger før de kommer med slik mannsjåvinisme. Skulle ønske like høye bøter ble gikk i Norge for slik oppførsel. Jeg synes det er mye. 80 000 kr! Ikke mange hadde hatt penger på konto i Norge om det skulle vært malen. 0 Siter
Piraye Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Flott at han fikk en bot som betyr litt. 0 Siter
Piraye Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Jeg synes det er mye. 80 000 kr! Ikke mange hadde hatt penger på konto i Norge om det skulle vært malen. Tror nok en manager så langt oppe i systemet har penger til å handtere dette. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Flott at han fikk en bot som betyr litt. Hadde du blitt sint om du hadde fått 80 000 kr i bot etter å ha sagt noe dritt om menn? 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Tror nok en manager så langt oppe i systemet har penger til å handtere dette. Ja, de fleste har råd til å betale en bot på 80 000. Men jeg skal love deg det svir. Luton er en liten engelsk klubb, hvis du tror han håver inn titalls millioner årlig, stemmer ikke dette. 0 Siter
Piraye Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Ja, de fleste har råd til å betale en bot på 80 000. Men jeg skal love deg det svir. Luton er en liten engelsk klubb, hvis du tror han håver inn titalls millioner årlig, stemmer ikke dette. Hehe, jeg vet det da, dog får han virkelig godt sammenliknet med "hvermansen" kan jeg love deg. Han sitter ikke igjen med en dårlig norsk årslønn nei........ 0 Siter
morsan Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Ja, de fleste har råd til å betale en bot på 80 000. Men jeg skal love deg det svir. Luton er en liten engelsk klubb, hvis du tror han håver inn titalls millioner årlig, stemmer ikke dette. Størrelsen på boten er helt sikkert tilpasset fyrens inntekt. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Hehe, jeg vet det da, dog får han virkelig godt sammenliknet med "hvermansen" kan jeg love deg. Han sitter ikke igjen med en dårlig norsk årslønn nei........ Dårlig norsk årslønn? Lol! Nordmenn tjener helt greit. 0 Siter
Piraye Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Dårlig norsk årslønn? Lol! Nordmenn tjener helt greit. I den store sammenheng ja, jeg er fullstendig klar over det, derfor jeg sier det. Han tjener garantert GODT, selv om han ikke sitter med 10 millioner etter hvert år. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.