Gå til innhold

Snakket dritt om kvinnelige linjedommere - bot på 80 000

Anbefalte innlegg

Gjest endre kulturen
Skrevet

Det "gossa" meg! Bra at han fikk en bot som sved, så kanskje andre tenker seg om to ganger før de kommer med slik mannsjåvinisme.

Skulle ønske like høye bøter ble gikk i Norge for slik oppførsel.

Skrevet

Det "gossa" meg! Bra at han fikk en bot som sved, så kanskje andre tenker seg om to ganger før de kommer med slik mannsjåvinisme.

Skulle ønske like høye bøter ble gikk i Norge for slik oppførsel.

Jeg synes det er mye. 80 000 kr! Ikke mange hadde hatt penger på konto i Norge om det skulle vært malen.

Skrevet

Jeg synes det er mye. 80 000 kr! Ikke mange hadde hatt penger på konto i Norge om det skulle vært malen.

Tror nok en manager så langt oppe i systemet har penger til å handtere dette.

Skrevet

Flott at han fikk en bot som betyr litt.

Hadde du blitt sint om du hadde fått 80 000 kr i bot etter å ha sagt noe dritt om menn?

Skrevet

Tror nok en manager så langt oppe i systemet har penger til å handtere dette.

Ja, de fleste har råd til å betale en bot på 80 000. Men jeg skal love deg det svir. Luton er en liten engelsk klubb, hvis du tror han håver inn titalls millioner årlig, stemmer ikke dette.

Skrevet

Ja, de fleste har råd til å betale en bot på 80 000. Men jeg skal love deg det svir. Luton er en liten engelsk klubb, hvis du tror han håver inn titalls millioner årlig, stemmer ikke dette.

Hehe, jeg vet det da, dog får han virkelig godt sammenliknet med "hvermansen" kan jeg love deg. Han sitter ikke igjen med en dårlig norsk årslønn nei........

Skrevet

Størrelsen på boten er helt sikkert tilpasset fyrens inntekt.

Skrevet

Hehe, jeg vet det da, dog får han virkelig godt sammenliknet med "hvermansen" kan jeg love deg. Han sitter ikke igjen med en dårlig norsk årslønn nei........

Dårlig norsk årslønn? Lol! Nordmenn tjener helt greit.

Skrevet

Dårlig norsk årslønn? Lol! Nordmenn tjener helt greit.

I den store sammenheng ja, jeg er fullstendig klar over det, derfor jeg sier det. Han tjener garantert GODT, selv om han ikke sitter med 10 millioner etter hvert år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...