Gå til innhold

Har jeg et fint navn?

Anbefalte innlegg

Gjest tannlege
Skrevet

Jeg har et relativt sjeldent navn. Vil ikke si hva jeg heter, men det er ett av de tre jeg lister opp her. Please fortell hva dere synes om navnene!

Kjetil

Einar

Gaute

Skrevet

Hvorfor i all verden spiller det noen rolle?

Gjest tannlege
Skrevet

Hvorfor i all verden spiller det noen rolle?

Bare interessert i å høre hva folk mener. Man er jo gjerne opptatt av å gi sine egne barn et fint navn, så hvorfor ikke bry seg om man selv også har det.

Skrevet

Kjetil Einar Gaute

Jeg liker nummer 1 og 3.

Einar forbinder jeg med en tjuvradd som bor her i byen. Han har lurt masse folk og fått penger. Vært i fengsel og sier han har vært i syden (for å skjule over det)

:)

Gjest tannlegeskrekken
Skrevet

Samme hva du heter til fornavn bare du ikke heter Røske til etternavn så...

Skrevet

Jeg tror mitt syn farges mye av hvem jeg kjenner og vet om som har de navnene du nevner.

Kjetil: Fint navn. Profft og "rent". Klinger bra (hvis man klarer kj-lyden :-)) Tenker på Kjetil A. Aamodt.

Einar: Litt firkanta og kjedelig? Kjenner ingen som heter Einar, men det passer best til folk som sitter på et kontor og gjør papirarbeid. Håper ikke jeg sårer deg her.

Gaute: Litt bondeaktig, tenker på Farmen-Gaute. Passer best til gutter med langt hår av den grunn. Absolutt et bra navn, kanskje vinneren?

Skrevet

Du spør om min mening, så da skal du få svar. Kjetil og Einar er ikke navn jeg har sansen for da jeg aldri har møtt noen likandes personer som heter dette. Gaute derimot kjenner jeg mange flotte representanter for.

Skrevet

Tipper forresten du heter Gaute, det er vel det mest sjeldne av disse navnene? Gaute er et fint navn, det :)

Gjest tannlege
Skrevet

Tipper forresten du heter Gaute, det er vel det mest sjeldne av disse navnene? Gaute er et fint navn, det :)

Hva hvis jeg har et av de andre navnene? Du må si din mening om de også.

Skrevet

Jeg tipper du heter Gaute, siden de andre ikke er sjeldne navn. Det er fint nok, men jeg tror ikke jeg ville vurdert det hvis jeg fikk en gutt. Einar og Kjetil er også fine, men ordinære.

Gjest tannlege
Skrevet

Jeg tipper du heter Gaute, siden de andre ikke er sjeldne navn. Det er fint nok, men jeg tror ikke jeg ville vurdert det hvis jeg fikk en gutt. Einar og Kjetil er også fine, men ordinære.

Hva ville du vurdert da?

Gjest Navnløsn
Skrevet

Navnet skjemmer da ingen? ;)

Men selv har jeg et møkkstygt navn!

Skrevet

Hva ville du vurdert da?

Sigurd, Erlig, Bjarne, Erik, Eirik, Oliver, Severin, Egon, Kornelius, kommer ikke på flere i farta.

Gjest tannlege
Skrevet

Navnet skjemmer da ingen? ;)

Men selv har jeg et møkkstygt navn!

Å? Hvor stygt? Olga?

Skrevet

Hva hvis jeg har et av de andre navnene? Du må si din mening om de også.

Må jeg..? :)

Kjetil Einar hmm.., begge navnene er, som sagt lenger nede i tråden, helt greie og trauste norske navn. Begge kan sies med trykket på to ulike steder.

Kjetil kan være en sexy råtass, men det tror jeg ikke Einar kan.. Gaute derimot, han kan! I tillegg kan han være både traust, maskulin og en litt kraftig Mann..:)

Datt jeg litt utenom å bedømme selve navnet nå, mon tro? ;o)

Gjest tannlege
Skrevet

Sigurd, Erlig, Bjarne, Erik, Eirik, Oliver, Severin, Egon, Kornelius, kommer ikke på flere i farta.

Sigurd, Erlig, Bjarne, Erik, Eirik, Oliver, Severin, Egon, Kornelius

Å, er du fra Oslo Vest?

Sigurd, drakedreperen! Tøft! Erling Kagge. Dårlig navn. Erik. For kjedelig og ordinært. Severin Suveren. Best barnet blir en suksessmaskin! Egon Olsen. Hvem tenker på noe annet. Kornelius Kvakk. Genialt, DER fant jeg ut hva nestemann ut skal hete.

Skrevet

Sigurd, Erlig, Bjarne, Erik, Eirik, Oliver, Severin, Egon, Kornelius

Å, er du fra Oslo Vest?

Sigurd, drakedreperen! Tøft! Erling Kagge. Dårlig navn. Erik. For kjedelig og ordinært. Severin Suveren. Best barnet blir en suksessmaskin! Egon Olsen. Hvem tenker på noe annet. Kornelius Kvakk. Genialt, DER fant jeg ut hva nestemann ut skal hete.

Nei, jeg er ikke fra Oslo Vest.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...