Gjest tannlege Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Jeg har et relativt sjeldent navn. Vil ikke si hva jeg heter, men det er ett av de tre jeg lister opp her. Please fortell hva dere synes om navnene! Kjetil Einar Gaute 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Hvorfor i all verden spiller det noen rolle? 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Gaute er fint og Kjetil er helt ok det også 0 Siter
Gjest tannlege Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Hvorfor i all verden spiller det noen rolle? Bare interessert i å høre hva folk mener. Man er jo gjerne opptatt av å gi sine egne barn et fint navn, så hvorfor ikke bry seg om man selv også har det. 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Kjetil Einar Gaute Jeg liker nummer 1 og 3. Einar forbinder jeg med en tjuvradd som bor her i byen. Han har lurt masse folk og fått penger. Vært i fengsel og sier han har vært i syden (for å skjule over det) 0 Siter
Gjest tannlegeskrekken Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Samme hva du heter til fornavn bare du ikke heter Røske til etternavn så... 0 Siter
bouenas Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Helt greie, trauste norske navn. Men sjeldne..? 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Jeg tror mitt syn farges mye av hvem jeg kjenner og vet om som har de navnene du nevner. Kjetil: Fint navn. Profft og "rent". Klinger bra (hvis man klarer kj-lyden :-)) Tenker på Kjetil A. Aamodt. Einar: Litt firkanta og kjedelig? Kjenner ingen som heter Einar, men det passer best til folk som sitter på et kontor og gjør papirarbeid. Håper ikke jeg sårer deg her. Gaute: Litt bondeaktig, tenker på Farmen-Gaute. Passer best til gutter med langt hår av den grunn. Absolutt et bra navn, kanskje vinneren? 0 Siter
Mañana Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Du spør om min mening, så da skal du få svar. Kjetil og Einar er ikke navn jeg har sansen for da jeg aldri har møtt noen likandes personer som heter dette. Gaute derimot kjenner jeg mange flotte representanter for. 0 Siter
bouenas Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Tipper forresten du heter Gaute, det er vel det mest sjeldne av disse navnene? Gaute er et fint navn, det 0 Siter
Gjest tannlege Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Tipper forresten du heter Gaute, det er vel det mest sjeldne av disse navnene? Gaute er et fint navn, det Hva hvis jeg har et av de andre navnene? Du må si din mening om de også. 0 Siter
Sofline Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Jeg tipper du heter Gaute, siden de andre ikke er sjeldne navn. Det er fint nok, men jeg tror ikke jeg ville vurdert det hvis jeg fikk en gutt. Einar og Kjetil er også fine, men ordinære. 0 Siter
Gjest tannlege Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Jeg tipper du heter Gaute, siden de andre ikke er sjeldne navn. Det er fint nok, men jeg tror ikke jeg ville vurdert det hvis jeg fikk en gutt. Einar og Kjetil er også fine, men ordinære. Hva ville du vurdert da? 0 Siter
Gjest Navnløsn Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Navnet skjemmer da ingen? Men selv har jeg et møkkstygt navn! 0 Siter
Sofline Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Hva ville du vurdert da? Sigurd, Erlig, Bjarne, Erik, Eirik, Oliver, Severin, Egon, Kornelius, kommer ikke på flere i farta. 0 Siter
Gjest tannlege Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Navnet skjemmer da ingen? Men selv har jeg et møkkstygt navn! Å? Hvor stygt? Olga? 0 Siter
bouenas Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Hva hvis jeg har et av de andre navnene? Du må si din mening om de også. Må jeg..? Kjetil Einar hmm.., begge navnene er, som sagt lenger nede i tråden, helt greie og trauste norske navn. Begge kan sies med trykket på to ulike steder. Kjetil kan være en sexy råtass, men det tror jeg ikke Einar kan.. Gaute derimot, han kan! I tillegg kan han være både traust, maskulin og en litt kraftig Mann.. Datt jeg litt utenom å bedømme selve navnet nå, mon tro? ;o) 0 Siter
Gjest tannlege Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Sigurd, Erlig, Bjarne, Erik, Eirik, Oliver, Severin, Egon, Kornelius, kommer ikke på flere i farta. Sigurd, Erlig, Bjarne, Erik, Eirik, Oliver, Severin, Egon, Kornelius Å, er du fra Oslo Vest? Sigurd, drakedreperen! Tøft! Erling Kagge. Dårlig navn. Erik. For kjedelig og ordinært. Severin Suveren. Best barnet blir en suksessmaskin! Egon Olsen. Hvem tenker på noe annet. Kornelius Kvakk. Genialt, DER fant jeg ut hva nestemann ut skal hete. 0 Siter
Sofline Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Sigurd, Erlig, Bjarne, Erik, Eirik, Oliver, Severin, Egon, Kornelius Å, er du fra Oslo Vest? Sigurd, drakedreperen! Tøft! Erling Kagge. Dårlig navn. Erik. For kjedelig og ordinært. Severin Suveren. Best barnet blir en suksessmaskin! Egon Olsen. Hvem tenker på noe annet. Kornelius Kvakk. Genialt, DER fant jeg ut hva nestemann ut skal hete. Nei, jeg er ikke fra Oslo Vest. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.