Lucretia Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Samme hva du heter til fornavn bare du ikke heter Røske til etternavn så... Hehe. Der jeg bodde før var det en tannlege som het Røskeland. 0 Siter
laban Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Jeg liker Einar best. Jeg er ikke så glad i au-lyden og kan styre meg for navn av typen Aud, Audun, Gaute osv. Kjetil er greit nok, men jeg liker det ikke godt nok til at jeg ville valgt det til min egen sønn. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Gaute og Einar er fine navn. Kjetil helt greit. Du har med andre ord ingenting å skamme deg over ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Du stiller like rare, nysgjerrige spørsmål som Zakkoo. Er dere samme person? 0 Siter
morsan Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Jeg liker Einar best. Jeg er ikke så glad i au-lyden og kan styre meg for navn av typen Aud, Audun, Gaute osv. Kjetil er greit nok, men jeg liker det ikke godt nok til at jeg ville valgt det til min egen sønn. Næmmen!! omtrent som jeg skulle sagt det selv! :-)) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Einar er et flott navn, Kjetil helt greit, Gaute liker jeg ikke. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Ingen av de navnene er særlig sjeldne, og ingen av dem er særlig fine. Men jeg hadde nok holdt en knapp på Einar om jeg bare hadde disse tre å velge mellom. Gaute er direkte stygt. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Bare interessert i å høre hva folk mener. Man er jo gjerne opptatt av å gi sine egne barn et fint navn, så hvorfor ikke bry seg om man selv også har det. Spiller det noen rolle fra eller til? Hvis alle sa at navnet ditt er stygt, ville du byttet det da? 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Spiller det noen rolle fra eller til? Hvis alle sa at navnet ditt er stygt, ville du byttet det da? "Spiller det noen rolle fra eller til? Hvis alle sa at navnet ditt er stygt, ville du byttet det da? " Kanskje. Mange bytter navn i dag, hva er galt med det? Man bør ha et navn man er stolt av. Har for øvrig fått mange gode tilbakemeldinger på navnet mitt, mens f eks jubalong synes det er direkte stygt. Jaja. Hadde jeg hett Bob-Kåre hadde jeg garantert bytta. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.