Gå til innhold

Har jeg et fint navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samme hva du heter til fornavn bare du ikke heter Røske til etternavn så...

Hehe. Der jeg bodde før var det en tannlege som het Røskeland.

Skrevet

Jeg liker Einar best.

Jeg er ikke så glad i au-lyden og kan styre meg for navn av typen Aud, Audun, Gaute osv.

Kjetil er greit nok, men jeg liker det ikke godt nok til at jeg ville valgt det til min egen sønn.

Skrevet

Gaute og Einar er fine navn. Kjetil helt greit.

Du har med andre ord ingenting å skamme deg over ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Du stiller like rare, nysgjerrige spørsmål som Zakkoo. Er dere samme person?

Skrevet

Jeg liker Einar best.

Jeg er ikke så glad i au-lyden og kan styre meg for navn av typen Aud, Audun, Gaute osv.

Kjetil er greit nok, men jeg liker det ikke godt nok til at jeg ville valgt det til min egen sønn.

Næmmen!! omtrent som jeg skulle sagt det selv! :-))

Skrevet

Einar er et flott navn, Kjetil helt greit, Gaute liker jeg ikke.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ingen av de navnene er særlig sjeldne, og ingen av dem er særlig fine. Men jeg hadde nok holdt en knapp på Einar om jeg bare hadde disse tre å velge mellom.

Gaute er direkte stygt.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Bare interessert i å høre hva folk mener. Man er jo gjerne opptatt av å gi sine egne barn et fint navn, så hvorfor ikke bry seg om man selv også har det.

Spiller det noen rolle fra eller til? Hvis alle sa at navnet ditt er stygt, ville du byttet det da?

Skrevet

Spiller det noen rolle fra eller til? Hvis alle sa at navnet ditt er stygt, ville du byttet det da?

"Spiller det noen rolle fra eller til? Hvis alle sa at navnet ditt er stygt, ville du byttet det da? "

Kanskje. Mange bytter navn i dag, hva er galt med det? Man bør ha et navn man er stolt av.

Har for øvrig fått mange gode tilbakemeldinger på navnet mitt, mens f eks jubalong synes det er direkte stygt. Jaja. Hadde jeg hett Bob-Kåre hadde jeg garantert bytta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...