Gjest Princess Peach Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Jeg har en liten diskusjon med Caloni, hun har nemlig aldri hørt om Mentusalem, og tror det er noe jeg har diktet opp. Begynner nesten å lure litt selv også, for jeg finner nesten ingenting når jeg googler det! Iallfall tror jeg det er en historie fra Bibelen om en mann som ble utrolig gammel, og han het Mentusalem. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Jeg tror du er full. Ikke det at det er noe galt i det, selvfølgelig. Men de fleste pleier å fantasere om andre ting enn gamle menn som heter noe som likner på det som vi kvinner har en gang i mnd. No offense, altså 0 Siter
Sofline Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Metusalem har jeg i hvert fall hørt om. Jeg tror han ble 966 år. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Metusalem har jeg i hvert fall hørt om. Jeg tror han ble 966 år. Åh, jeg har alltid lest "Mentusalem", jeg! *lol* Da fikk jeg rettet opp den feiltakelsen iallfall. 0 Siter
Sofline Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Åh, jeg har alltid lest "Mentusalem", jeg! *lol* Da fikk jeg rettet opp den feiltakelsen iallfall. Mulig det er jeg som har lest feil også, men Mañana sier jo det samme... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Jeg tror du er full. Ikke det at det er noe galt i det, selvfølgelig. Men de fleste pleier å fantasere om andre ting enn gamle menn som heter noe som likner på det som vi kvinner har en gang i mnd. No offense, altså Faen, var ikke meningen at du skulle avsløre at jeg hadde drukket en halvflaske vodka i kveld! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Ja, men han het Metusalem uten N. Æsj, går det an å være så dum? (Jeg, altså.) 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Faen, var ikke meningen at du skulle avsløre at jeg hadde drukket en halvflaske vodka i kveld! Jeg skrev "tror". Nå har du bekreftet 0 Siter
Mañana Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Æsj, går det an å være så dum? (Jeg, altså.) Hehe, lett å blande da:) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Hehe, lett å blande da:) Flere ganger jeg har oppdaget at jeg -tror- et ord uttales på en viss måte, så har jeg lest det litt nøyere, så har jeg fått en aha-opplevelse på at det faktisk står noe helt annet. 0 Siter
Sofline Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Flere ganger jeg har oppdaget at jeg -tror- et ord uttales på en viss måte, så har jeg lest det litt nøyere, så har jeg fått en aha-opplevelse på at det faktisk står noe helt annet. Det er du ikke alene om. :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Jeg skrev "tror". Nå har du bekreftet Hysssj! Jegvilikkeleggemeg! 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Hysssj! Jegvilikkeleggemeg! lol 0 Siter
morsan Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Klart jeg har hørt om Metusalem! :-) Her kan du lese om han, 1. Mosebok, kap 5, vers 21-27: http://www.fastupwards.com/bibelen/index.php?bok=1&kap=5&vers=21#20 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Klart jeg har hørt om Metusalem! :-) Her kan du lese om han, 1. Mosebok, kap 5, vers 21-27: http://www.fastupwards.com/bibelen/index.php?bok=1&kap=5&vers=21#20 Jeg klarer jo ikke å lese, vettu. Metusalem gir en del flere google-treff en MeNtusalem, iallfall. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Ja, visst har jeg hørt om Metusalem. Det trodde jeg var almennkunnskap, man refererer jo til ham i utrykk som "Like gammel som Metusalem". Men hvordan kom dere inn på ham? Den diskusjonen skulle jeg likt å se ;-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Jeg trodde Eureka (donald-uttrykk) het "eurka" i mange mange år. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Jeg trodde Eureka (donald-uttrykk) het "eurka" i mange mange år. Jeg og leste mange "vanskelige" ord i Donald feil. Jeg trodde f.eks. lenge at kamuflere var kamfluere. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Ja, visst har jeg hørt om Metusalem. Det trodde jeg var almennkunnskap, man refererer jo til ham i utrykk som "Like gammel som Metusalem". Men hvordan kom dere inn på ham? Den diskusjonen skulle jeg likt å se ;-) Hehe. Caloni tulleklaget over at hun var så gammel, og i og med at jeg er noen år eldre enn henne, sa jeg "jaha, jeg er rene Mentusalem, jeg da!". Men hun visste visst ikke hvem han var, så den spøken falt på steingrunn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.