Gå til innhold

Tid for å hoppe tli køys - onanere først?

Anbefalte innlegg

Gjest tannlege
Skrevet

Rart spørsmål kanskje, men synes dere jeg bør onanere før jeg legger meg? Sover kanskje bedre da?

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• bouenas

7

• Sofline

6

• sheba

4

• Mañana

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, det synes jeg absolutt du skal gjøre.

Gjest tannlege
Skrevet

Trenger du alltid hjelp til slike avgjørelser?

Nei, er bare litt ubestemmelig i dag. Hard dag på jobb og hard treningsøkt med bedriftslaget på ettermiddagen.

Skrevet

Nei, er bare litt ubestemmelig i dag. Hard dag på jobb og hard treningsøkt med bedriftslaget på ettermiddagen.

Jaja. Jeg ville uansett stolt bedre på mine egne avgjørelser, evt. tatt stein, saks, papir med meg selv (har jo to hender) heller enn å spørre dol'ere om dette.

Gjest tannlege
Skrevet

Ja, det synes jeg absolutt du skal gjøre.

Hvem skal jeg tenke på?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Og en hard en i handa før sengetid? Høres ut som en bra dag.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hvem skal jeg tenke på?

Gerd Liv Valla.

Skrevet

hard dag på jobb = tøff skoledag i 4 klasse!

Bedriftsidrettslaget= ballgutt på pappas bedriftsidrettslag!

:) du burde lagt deg for lengst tror jeg!

Skrevet

Jeg tror du er på feil forum, jeg...

Hva med å gå inn på en eller annen erotisk chattekanal? Der treffer du mange som lurer på det samme og som til og med forteller i detalj hva de har gjort etterpå.

De har nok god erfaring med om det er lurt å onanere før man legger seg, eller en annen dag.

Gjest tannlege
Skrevet

hard dag på jobb = tøff skoledag i 4 klasse!

Bedriftsidrettslaget= ballgutt på pappas bedriftsidrettslag!

:) du burde lagt deg for lengst tror jeg!

Du driver gjøn med meg, hva? Hadde du ikke vært husmor men vært i ordentlig jobb, hadde du visst hva hard arbeidsdag er.

Skrevet

Hmm.., skal til tannlegen i morgen. Gjett hva jeg kommer til å tenke om hendene hans ;) Men han heter ikke Gaute, tror jeg.

Litt merkelig at du spør i plenum om du skal onanere før søvn da men, klart du må ta deg en real håndjager - en liten vitamininnsprøytning!

Gjest tannlege
Skrevet

Jeg tror du er på feil forum, jeg...

Hva med å gå inn på en eller annen erotisk chattekanal? Der treffer du mange som lurer på det samme og som til og med forteller i detalj hva de har gjort etterpå.

De har nok god erfaring med om det er lurt å onanere før man legger seg, eller en annen dag.

Jeg driver ikke på med sånne sider. Deler tross alt PC med kona. Hadde det ikke vært for at hun er i Paris, skulle vi to hatt oss.

Gjest tannlege
Skrevet

Gikk det for deg allerede?

Valla er ikke min type. Hehe, burde så klart tenkt på min kjære. Kanskje best det.

Skrevet

Jeg driver ikke på med sånne sider. Deler tross alt PC med kona. Hadde det ikke vært for at hun er i Paris, skulle vi to hatt oss.

Hm, hva skal jeg unnskylde meg med, da...?

Skrevet

Hører ikke dette hjemme på sex-forumet da?

Gjest tannlege
Skrevet

Hmm.., skal til tannlegen i morgen. Gjett hva jeg kommer til å tenke om hendene hans ;) Men han heter ikke Gaute, tror jeg.

Litt merkelig at du spør i plenum om du skal onanere før søvn da men, klart du må ta deg en real håndjager - en liten vitamininnsprøytning!

Vi bruker hansker, vet du! Dessuten onanerer alle menn, og sæden forsvinner etter vask. Og uansett har du vel smakt på det før...Nei, dette ble en ekkel diskusjon gitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...