Gjest tannlege Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Rart spørsmål kanskje, men synes dere jeg bør onanere før jeg legger meg? Sover kanskje bedre da? 0 Siter
Mañana Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Trenger du alltid hjelp til slike avgjørelser? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Ja, det synes jeg absolutt du skal gjøre. 0 Siter
Gjest tannlege Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Trenger du alltid hjelp til slike avgjørelser? Nei, er bare litt ubestemmelig i dag. Hard dag på jobb og hard treningsøkt med bedriftslaget på ettermiddagen. 0 Siter
Mañana Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Nei, er bare litt ubestemmelig i dag. Hard dag på jobb og hard treningsøkt med bedriftslaget på ettermiddagen. Jaja. Jeg ville uansett stolt bedre på mine egne avgjørelser, evt. tatt stein, saks, papir med meg selv (har jo to hender) heller enn å spørre dol'ere om dette. 0 Siter
Gjest tannlege Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Ja, det synes jeg absolutt du skal gjøre. Hvem skal jeg tenke på? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Nei, er bare litt ubestemmelig i dag. Hard dag på jobb og hard treningsøkt med bedriftslaget på ettermiddagen. Og en hard en i handa før sengetid? Høres ut som en bra dag. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Hvem skal jeg tenke på? Gerd Liv Valla. 0 Siter
sheba Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Nei, er bare litt ubestemmelig i dag. Hard dag på jobb og hard treningsøkt med bedriftslaget på ettermiddagen. hard dag på jobb = tøff skoledag i 4 klasse! Bedriftsidrettslaget= ballgutt på pappas bedriftsidrettslag! du burde lagt deg for lengst tror jeg! 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Jeg tror du er på feil forum, jeg... Hva med å gå inn på en eller annen erotisk chattekanal? Der treffer du mange som lurer på det samme og som til og med forteller i detalj hva de har gjort etterpå. De har nok god erfaring med om det er lurt å onanere før man legger seg, eller en annen dag. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Øph" Gikk det for deg allerede? 0 Siter
Gjest tannlege Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 hard dag på jobb = tøff skoledag i 4 klasse! Bedriftsidrettslaget= ballgutt på pappas bedriftsidrettslag! du burde lagt deg for lengst tror jeg! Du driver gjøn med meg, hva? Hadde du ikke vært husmor men vært i ordentlig jobb, hadde du visst hva hard arbeidsdag er. 0 Siter
bouenas Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Hmm.., skal til tannlegen i morgen. Gjett hva jeg kommer til å tenke om hendene hans Men han heter ikke Gaute, tror jeg. Litt merkelig at du spør i plenum om du skal onanere før søvn da men, klart du må ta deg en real håndjager - en liten vitamininnsprøytning! 0 Siter
Gjest tannlege Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Jeg tror du er på feil forum, jeg... Hva med å gå inn på en eller annen erotisk chattekanal? Der treffer du mange som lurer på det samme og som til og med forteller i detalj hva de har gjort etterpå. De har nok god erfaring med om det er lurt å onanere før man legger seg, eller en annen dag. Jeg driver ikke på med sånne sider. Deler tross alt PC med kona. Hadde det ikke vært for at hun er i Paris, skulle vi to hatt oss. 0 Siter
Gjest tannlege Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Gikk det for deg allerede? Valla er ikke min type. Hehe, burde så klart tenkt på min kjære. Kanskje best det. 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Jeg driver ikke på med sånne sider. Deler tross alt PC med kona. Hadde det ikke vært for at hun er i Paris, skulle vi to hatt oss. Hm, hva skal jeg unnskylde meg med, da...? 0 Siter
Gemini Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Jeg driver ikke på med sånne sider. Deler tross alt PC med kona. Hadde det ikke vært for at hun er i Paris, skulle vi to hatt oss. Hører ikke dette hjemme på sex-forumet da? 0 Siter
Gjest tannlege Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Hmm.., skal til tannlegen i morgen. Gjett hva jeg kommer til å tenke om hendene hans Men han heter ikke Gaute, tror jeg. Litt merkelig at du spør i plenum om du skal onanere før søvn da men, klart du må ta deg en real håndjager - en liten vitamininnsprøytning! Vi bruker hansker, vet du! Dessuten onanerer alle menn, og sæden forsvinner etter vask. Og uansett har du vel smakt på det før...Nei, dette ble en ekkel diskusjon gitt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.