Gå til innhold

Tid for å hoppe tli køys - onanere først?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du driver gjøn med meg, hva? Hadde du ikke vært husmor men vært i ordentlig jobb, hadde du visst hva hard arbeidsdag er.

Akkurat den må du veeldig mye lengre ut på landet med!! Du bør trå forsiktig mht slike påstander, du høres ikke ut som du vet hva du snakker om i det hele tatt.

Høres ikke så vannvittig hardt ut å være tannlege heller, men det er det sikkert likevel. U see?

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• bouenas

7

• Sofline

6

• sheba

4

• Mañana

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Valla er ikke min type. Hehe, burde så klart tenkt på min kjære. Kanskje best det.

Som man roper i skogen får man svar.

Skrevet

Du driver gjøn med meg, hva? Hadde du ikke vært husmor men vært i ordentlig jobb, hadde du visst hva hard arbeidsdag er.

Ups, den tror jeg ikke de hjemmeværende husmor-venninnene mine ville tålt.

Gjest Onkel Per
Skrevet

Vi bruker hansker, vet du! Dessuten onanerer alle menn, og sæden forsvinner etter vask. Og uansett har du vel smakt på det før...Nei, dette ble en ekkel diskusjon gitt.

Han bruker sikkert hansker når han gjør DET også? *LOL*

Skrevet

hihi tror jeg traff den berømmelige spikeren på hodet her:)

Gjest tannlege
Skrevet

Akkurat den må du veeldig mye lengre ut på landet med!! Du bør trå forsiktig mht slike påstander, du høres ikke ut som du vet hva du snakker om i det hele tatt.

Høres ikke så vannvittig hardt ut å være tannlege heller, men det er det sikkert likevel. U see?

Høres ikke hardt ut? Vet du hvor mange års studie det er, pluss spesialisering!

Tenkte bare at du ikke hadde direkte høy utdanning i og med at du ikke engang kan stave buenas. Men kanskje er det med vilje?

Gjest tannlege
Skrevet

Ups, den tror jeg ikke de hjemmeværende husmor-venninnene mine ville tålt.

Å, er de hårsåre?

Skrevet

han ble sikkert inspirert av og ha vært hos skoletannlegen i dag:)

Gjest tannlege
Skrevet

Han bruker sikkert hansker når han gjør DET også? *LOL*

Haha, tror du vi går rundt med hansker hele dagen, hehe. Til opplysning kan jeg fortelle at hanskene kastes etter hver pasient. Men det visste du sikkert.

Gjest tannlege
Skrevet

hihi tror jeg traff den berømmelige spikeren på hodet her:)

Visste nok du drev gjøn med meg.

Skrevet

Tenkte bare at du ikke hadde direkte høy utdanning i og med at du ikke engang kan stave buenas. Men kanskje er det med vilje?

Studielivet er jo så slitsomt...

Og det er jo også så slitsomt med åtte timers arbeidsdag. Mye bedre å være på jobb 24 timer i døgnet...

Gjest Onkel Per
Skrevet

Nå tror jeg du har tilbrakt for mye tid på nettet "tannlege". Sitter her å pjapler med halvgamle kjerringer? tipper du ikke er mye over tjue (ser det på skrifta), og tipper du er ganske så konelaus. :)

Skrevet

Visste nok du drev gjøn med meg.

synes du bør legge deg nå. en hard dag med tannbyller, rotfyllinger og gjenstridige visdomstenner venter i morgen:)

*sukk* stakkars deg, må nesten gråte litt jeg;)

Skrevet

Tenker det er 7 års utdannelse? Pluss denne spesialiseringen. Er det dette som gjør deg sliten da? Viss du ser på svaret mitt igjen, vil du muligens se at jeg skrev "Høres ikke så vannvittig hardt ut å være tannlege heller, men det er det sikkert likevel." - Men det er det sikkert likevel!!

Nei, utdannelsen min er ikke like lang, men ikke så langt unna. Hatt en fantastisk jobb ute, nå en fantastisk jobb hjemme. Du bør sjekke spansken din en gang til, se om ord kan skrives på forskjellige måter, ved ulik betydning. Bouenas er helt korrekt.

Gjest tannlege
Skrevet

Studielivet er jo så slitsomt...

Og det er jo også så slitsomt med åtte timers arbeidsdag. Mye bedre å være på jobb 24 timer i døgnet...

Den skjønte jeg ikke, du. Hvem jobber 24/7?

Skrevet

Jeg synes du skal ta deg en real håndjeger. Fantaser om at du spruter sæden i gapet til en av pasientene dine.

Skrevet

Den skjønte jeg ikke, du. Hvem jobber 24/7?

Husmødre med late menn som tror de jobber hardt når de er på jobb åtte timer i døgnet.

Gjest tannlege
Skrevet

Tenker det er 7 års utdannelse? Pluss denne spesialiseringen. Er det dette som gjør deg sliten da? Viss du ser på svaret mitt igjen, vil du muligens se at jeg skrev "Høres ikke så vannvittig hardt ut å være tannlege heller, men det er det sikkert likevel." - Men det er det sikkert likevel!!

Nei, utdannelsen min er ikke like lang, men ikke så langt unna. Hatt en fantastisk jobb ute, nå en fantastisk jobb hjemme. Du bør sjekke spansken din en gang til, se om ord kan skrives på forskjellige måter, ved ulik betydning. Bouenas er helt korrekt.

Og hva betyr det? Jeg kan ikke spansk. Kun Buenas noches, si, no og hasta la vista.

God natt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...