bouenas Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Og hva betyr det? Jeg kan ikke spansk. Kun Buenas noches, si, no og hasta la vista. God natt. Hva er det da du uttaler deg så jævla bastant etter? Uff, jeg håper det ikke er deg jeg har time hos i morgen. Skal ihvertfall teste tannlegens spanskkunnskaper litt God natt. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Hva er det da du uttaler deg så jævla bastant etter? Uff, jeg håper det ikke er deg jeg har time hos i morgen. Skal ihvertfall teste tannlegens spanskkunnskaper litt God natt. Sjansen er liten for at det er meg. Jeg har 6 pasienter i morgen. Vi er 4300 tannleger i Norge. Men kun 1300 i offentlig sektor, så hvis du skal til offentlig tannlege, er sjansen litt større. 0 Siter
bouenas Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Sjansen er liten for at det er meg. Jeg har 6 pasienter i morgen. Vi er 4300 tannleger i Norge. Men kun 1300 i offentlig sektor, så hvis du skal til offentlig tannlege, er sjansen litt større. Offentlig tannlege, ja. Men det var noe annet her som hm.. jaja, det får så være :-) Blir århundrets tannpuss-maraton hver gang jeg har time der, begynner minst en uke i forveien.. Altså misforstå meg rett; jeg har god munn/tannhygiene (altså :-)), men står extra på før tannlegebesøk. 0 Siter
Sofline Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Jeg synes du skal ta deg en real håndjeger. Fantaser om at du spruter sæden i gapet til en av pasientene dine. Ikke lov til å undertegne med flere nick i en tråd! 0 Siter
bouenas Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Ikke lov til å undertegne med flere nick i en tråd! Tenker Webmaster kommer på banen her ja. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Ikke lov til å undertegne med flere nick i en tråd! Ikke lov? Hvor står det? 0 Siter
Sofline Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Ikke lov? Hvor står det? Spør webmaster! 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Spør webmaster! Vel, da beklager jeg det, og retter meg etter den regelen. Jeg er vant til litt mer useriøse fora fra før. 0 Siter
Sofline Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Vel, da beklager jeg det, og retter meg etter den regelen. Jeg er vant til litt mer useriøse fora fra før. Fint! 0 Siter
NeaNoor Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Gerd Liv Valla. "Gerd Liv Valla" "Øph" "Gikk det for deg allerede?" Haha, den var god, den. ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Ikke lov til å undertegne med flere nick i en tråd! Mener du det var han som startet tråden - eller? 0 Siter
mrxx Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Spør webmaster! Det som er ille er at også webmaster skriver med flere nick, både som webmaster og privatperson. De er svært seriøse skjønner du. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 "Gerd Liv Valla" "Øph" "Gikk det for deg allerede?" Haha, den var god, den. ;-) *bukker* 0 Siter
Sofline Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Mener du det var han som startet tråden - eller? Han har innrømmet det i en tråd over her og avslører seg selv lenger ned i tråden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.