Gå til innhold

Tid for å hoppe tli køys - onanere først?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva betyr det? Jeg kan ikke spansk. Kun Buenas noches, si, no og hasta la vista.

God natt.

Hva er det da du uttaler deg så jævla bastant etter? Uff, jeg håper det ikke er deg jeg har time hos i morgen. Skal ihvertfall teste tannlegens spanskkunnskaper litt :)

God natt.

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• bouenas

7

• Sofline

6

• sheba

4

• Mañana

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hva er det da du uttaler deg så jævla bastant etter? Uff, jeg håper det ikke er deg jeg har time hos i morgen. Skal ihvertfall teste tannlegens spanskkunnskaper litt :)

God natt.

Sjansen er liten for at det er meg. Jeg har 6 pasienter i morgen. Vi er 4300 tannleger i Norge. Men kun 1300 i offentlig sektor, så hvis du skal til offentlig tannlege, er sjansen litt større.

Skrevet

Sjansen er liten for at det er meg. Jeg har 6 pasienter i morgen. Vi er 4300 tannleger i Norge. Men kun 1300 i offentlig sektor, så hvis du skal til offentlig tannlege, er sjansen litt større.

Offentlig tannlege, ja.

Men det var noe annet her som hm.. jaja, det får så være :-)

Blir århundrets tannpuss-maraton hver gang jeg har time der, begynner minst en uke i forveien.. Altså misforstå meg rett; jeg har god munn/tannhygiene (altså :-)), men står extra på før tannlegebesøk.

Skrevet

Jeg synes du skal ta deg en real håndjeger. Fantaser om at du spruter sæden i gapet til en av pasientene dine.

Ikke lov til å undertegne med flere nick i en tråd!

Skrevet

Tenker Webmaster kommer på banen her ja.

Skrevet

Ikke lov? Hvor står det?

Skrevet

Spør webmaster!

Vel, da beklager jeg det, og retter meg etter den regelen. Jeg er vant til litt mer useriøse fora fra før.

Skrevet

Vel, da beklager jeg det, og retter meg etter den regelen. Jeg er vant til litt mer useriøse fora fra før.

Fint!

Skrevet

Gerd Liv Valla.

"Gerd Liv Valla"

"Øph"

"Gikk det for deg allerede?"

Haha, den var god, den. ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Mener du det var han som startet tråden - eller?

Skrevet

Spør webmaster!

Det som er ille er at også webmaster skriver med flere nick, både som webmaster og privatperson.

De er svært seriøse skjønner du.

Gjest Princess Peach
Skrevet

"Gerd Liv Valla"

"Øph"

"Gikk det for deg allerede?"

Haha, den var god, den. ;-)

*bukker* :)

Skrevet

Mener du det var han som startet tråden - eller?

Han har innrømmet det i en tråd over her og avslører seg selv lenger ned i tråden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...