Gå til innhold

Hva er din største bekymring for tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arbeidsplasser med bare kvinner (?) kan lett få litt lummert arbeidsmiljø, dessverre. Blir lett baksnakkelse og intriger og tull.

Det sunneste er et arbeidsmiljø med noenlunde lik fordeling av kjønnene, tror jeg. Eneste kvinne blant menn kan også være trivelig, særlig for sånne som meg som elsker griseprat og denslags.

Med andre ord: Dette er ikke noe blivende sted for deg. Jeg synes du bør satse på videreutdanning og få deg en barnehagekonsulentjobb eller noe annet administrativt.

Du har et godt hode og er en flittig student, ikke sant?

"Arbeidsplasser med bare kvinner (?) kan lett få litt lummert arbeidsmiljø, dessverre. Blir lett baksnakkelse og intriger og tull."

Helt enig!! Jeg har helt fobi mot sånn kjerringmiljø

"Det sunneste er et arbeidsmiljø med noenlunde lik fordeling av kjønnene, tror jeg. Eneste kvinne blant menn kan også være trivelig, særlig for sånne som meg som elsker griseprat og denslags."

Tror vi to er ganske like! He he ;)

"Med andre ord: Dette er ikke noe blivende sted for deg. Jeg synes du bør satse på videreutdanning og få deg en barnehagekonsulentjobb eller noe annet administrativt."

Har du peiling på hvordan man får til dette?

Jeg vil bare si at jeg er kjempeglad for svarene dine! Godt å vite at folk bryr seg og tar seg tid til å svare meg :)

Du har et godt hode og er en flittig student, ikke sant?

Skrevet

Hvordan kan du studere, du som alltid er her?

Hehe, godt spørsmål Du tror ikke jeg studerer altså?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...