Gå til innhold

Skriver du ofte under andre nick?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør det av og til. Som med "tannlege" i dag.

Artig å innta en ny rolle.

Enn dere?

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

18

• hidi, the scorpion

18

• Sofline

8

• sheba

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ro, ro til fiskeskjær.

Er det kattepusen som har skifta kjønn?

Skrevet

Kattepus? Hvem? Lol.

Skrevet

Ja-ha..? Jeg som tenkte å være "snill" ved å ikke avsløre deg fullstendig..

Skrevet

Er det du som er tannlege?

Hvis det er så må jeg si jeg synes det er smakløst å utgi seg for å være en annen enn man er.

Skrevet

Ja-ha..? Jeg som tenkte å være "snill" ved å ikke avsløre deg fullstendig..

Avslørte meg sjøl. Slikt skjer om man blir for ivrig :-)

Skrevet

Er det du som er tannlege?

Hvis det er så må jeg si jeg synes det er smakløst å utgi seg for å være en annen enn man er.

"Hvis det er så må jeg si jeg synes det er smakløst å utgi seg for å være en annen enn man er."

Lol. Har lurt flere ganger på om du er seriøst med alle disse pekefingrene dine, om du er veldig prippen eller bare liker å sette folk på plass.

Fikk bare lyst til å se hvordan folk reagerer på en tannlege som sitter hjemme og ronker få timer før pasientbehandling. Artig det.

Skrevet

Avslørte meg sjøl. Slikt skjer om man blir for ivrig :-)

var det 22 du var?

Skrevet

"Hvis det er så må jeg si jeg synes det er smakløst å utgi seg for å være en annen enn man er."

Lol. Har lurt flere ganger på om du er seriøst med alle disse pekefingrene dine, om du er veldig prippen eller bare liker å sette folk på plass.

Fikk bare lyst til å se hvordan folk reagerer på en tannlege som sitter hjemme og ronker få timer før pasientbehandling. Artig det.

"Lol. Har lurt flere ganger på om du er seriøst med alle disse pekefingrene dine, om du er veldig prippen eller bare liker å sette folk på plass."

Eksempler?

Etter en stund på dol vet jeg at de fleste er enige med meg i at man ikke utgir seg for å være en annen for moro skyld.

Skrevet

var det 22 du var?

Hvis alle 22-årige menn er så umodne, er jeg jammen glad jeg har en kjæreste som er noen år eldre enn meg.

hidi, the scorpion
Skrevet

Det er virkelig så en kan begynne å lure, ja!

Skrevet

"Lol. Har lurt flere ganger på om du er seriøst med alle disse pekefingrene dine, om du er veldig prippen eller bare liker å sette folk på plass."

Eksempler?

Etter en stund på dol vet jeg at de fleste er enige med meg i at man ikke utgir seg for å være en annen for moro skyld.

Tenker på alle gangene jeg tuller fælt, og du skriver "ikke alle er like" osv.

Skrevet

22 ja. Du?

litt merkelig at du er 22 og utdannet tannlege, mener og tro at det er først videregående + 5 års utdanning, men kan hende du er under opplæring:)

Skrevet

Hvis alle 22-årige menn er så umodne, er jeg jammen glad jeg har en kjæreste som er noen år eldre enn meg.

helt utrolig denne her ja, hehe men vi burde vel kjenne det igjen her på DOL, de dropper innom sånn med jevne mellomrom:)

Skrevet

Tenker på alle gangene jeg tuller fælt, og du skriver "ikke alle er like" osv.

Det er da for å påpeke at folk faktisk ikke er like, for du har en tendens til å generalisere fælt som om du tror at "alle damer faller for...".

Prippen er jeg ikke.

Skrevet

litt merkelig at du er 22 og utdannet tannlege, mener og tro at det er først videregående + 5 års utdanning, men kan hende du er under opplæring:)

Lol, jeg UTGA meg for å være lege. Selvsagt er jeg ikke det.

Men det er faktisk en utdannet matematiker som er kun 22 år. Doktorgrad i boks etter at han fikk lov til å hoppe over et par år i grunnskolen pga manglende utfordringer. Et geni mao.

Skrevet

helt utrolig denne her ja, hehe men vi burde vel kjenne det igjen her på DOL, de dropper innom sånn med jevne mellomrom:)

Burde kjent igjen lusa på gangen her ja... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...