Gå til innhold

Skriver du ofte under andre nick?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er virkelig så en kan begynne å lure, ja!

Jeg har ikke vært her så mye i det siste, men ser jo mer enn antydninger til den samme spamminga.

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

18

• hidi, the scorpion

18

• Sofline

8

• sheba

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Lol, jeg UTGA meg for å være lege. Selvsagt er jeg ikke det.

Men det er faktisk en utdannet matematiker som er kun 22 år. Doktorgrad i boks etter at han fikk lov til å hoppe over et par år i grunnskolen pga manglende utfordringer. Et geni mao.

et geni??? som henger på dol det meste av timene i døgnet??

hihi:)

Skrevet

Det er da for å påpeke at folk faktisk ikke er like, for du har en tendens til å generalisere fælt som om du tror at "alle damer faller for...".

Prippen er jeg ikke.

lol, ja de generaliseringene må du ikke ta for seriøst. Jeg liker å sette ting litt på spissen, tabloidisere i ekte VG-stil osv. Selvsagt liker ikke alle damer slemme, mystiske typer, men det blir litt mer fart i diskusjonen med det utgangspunktet.

Skrevet

Burde kjent igjen lusa på gangen her ja... :-)

at du var en stor bløff tror jeg de fleste skjønte etterhvert:)

Skrevet

et geni??? som henger på dol det meste av timene i døgnet??

hihi:)

Den matematikeren er ikke meg da! Jeg er langtfra et geni. Kanskje den dummeste her? Ikke så rart da jeg også er den yngste.

Skrevet

Ville vært rart hvis ikke. Jeg hadde tenkt å gjøre tannlegen enda rarere, men så ble jeg for ivrig.

Skrevet

Hvis alle 22-årige menn er så umodne, er jeg jammen glad jeg har en kjæreste som er noen år eldre enn meg.

Hehe, du har et poeng.

Skrevet

Var den til meg?

Skrevet

Var den til meg?

:-) NEI!!! hihi sorry, den var til zakkoo, men det skjønte du vel;)

Skrevet

:-) NEI!!! hihi sorry, den var til zakkoo, men det skjønte du vel;)

Skulle bare være sikker. :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg har ikke vært her så mye i det siste, men ser jo mer enn antydninger til den samme spamminga.

Ja, dessverre...

Velkommen tilbake, forresten, selv om du helst ønsker å være i varmen, misunner deg virkelig den flotte turen din!

Jeg lever på andres reiseskildringer, siden jeg selv aldri kan reise så langt, og selv få nyte gjestefriheten, varmen, maten og strendene.

Må være topp å få lov til å oppleve et så pass fremmed og eksotisk land.

Jeg ante ikke at folk virkelig var så ærlige der nede, bare det må jo være som en drøm...

Min brasilianske svigerinne, har fortalt meg, at når hun lander på flyplassen i Rio har hun strippet seg for alt av verdisaker. Ørepynt river de rett av ørene på deg, om man har hull eller ikke, sa hun.

Men fattigdommen er vel stor i Thailand, eller?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, dessverre...

Velkommen tilbake, forresten, selv om du helst ønsker å være i varmen, misunner deg virkelig den flotte turen din!

Jeg lever på andres reiseskildringer, siden jeg selv aldri kan reise så langt, og selv få nyte gjestefriheten, varmen, maten og strendene.

Jeg ante ikke at folk virkelig var så ærlige der nede, bare det må jo være som en drøm...

Min brasilianske svigerinne, har fortalt meg, at når hun lander på flyplassen i Rio har hun strippet seg for alt av verdisaker. Ørepynt river de rett av ørene på deg, om man har hull eller ikke, sa hun.

Ja, det er et fattig land. Lønna i Phuket (politi, servicefolk, de som jobber i butikker, barer, osv) ligger på rundt 200-250 bath om dagen. De fleste jobber hver dag, og det er lange dager.

Boutgiftene ligger på rundt 5000 bath/måned (ble jeg fortalt).

Og det er naturligvis mange som ikke har jobb, men fattigdommen er nok mer synlig andre steder i Thailand.

Skrevet

Ja, det er et fattig land. Lønna i Phuket (politi, servicefolk, de som jobber i butikker, barer, osv) ligger på rundt 200-250 bath om dagen. De fleste jobber hver dag, og det er lange dager.

Og det er naturligvis mange som ikke har jobb, men fattigdommen er nok mer synlig andre steder i Thailand.

Ja, langt mer fattig i nord, f eks rundt Chiang Mai, vekk fra turiststiene.

Husker ikke helt baht-kursen nå, men 250 baht er ikke stort.

hidi, the scorpion
Skrevet

Da er det ikke mye igjen å leve for. Hvor mye er tusen bath sånn ca.?

Skrevet

Ja, dessverre...

"Min brasilianske svigerinne, har fortalt meg, at når hun lander på flyplassen i Rio har hun strippet seg for alt av verdisaker. Ørepynt river de rett av ørene på deg, om man har hull eller ikke, sa hun."

Å herregud, slike rykter er alltid oppskrytt. Du kan være uheldig å bli robbet, ja, og sjansene er større enn i Norge om du ikke er forsiktig. Men å tro at man blir revet av ørepynten med det samme man lander på flyplassen er noe overdrevet. Var i Brasil for to år siden, og alt gikk knirkefritt gjennom hele oppholdet. Ta forholdsregler og hold deg unna slummen i storbyene, så er du trygg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, langt mer fattig i nord, f eks rundt Chiang Mai, vekk fra turiststiene.

Husker ikke helt baht-kursen nå, men 250 baht er ikke stort.

100 bath er 17-18 kroner.

Folket i Phuket livnærer seg nok godt på turister. Politiet tjener lite, men de drar inn penger på si. F.eks. ved å ta betalt for å la barer holde åpent lenger enn lokal lov tilsier (så med egne øyne de komme inn og kreve 1000 bath i en bar), de står langs veiene og har kontroller, hvor de stopper turistene på moped, og bøtlegger dem for manglende bruk av hjelm (200 bath) og manglende førekort (du må ha thaiførerkort for å kjøre i Thailand, og de færreste har naturligvis det).

Tviler på at disse pengene gikk til andre enn polititjenestemennene selv, og de sto mellom Karon og Patong og taua inn turister hver gang jeg kjørte der.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da er det ikke mye igjen å leve for. Hvor mye er tusen bath sånn ca.?

170-180 kroner.

Skrevet

100 bath er 17-18 kroner.

Folket i Phuket livnærer seg nok godt på turister. Politiet tjener lite, men de drar inn penger på si. F.eks. ved å ta betalt for å la barer holde åpent lenger enn lokal lov tilsier (så med egne øyne de komme inn og kreve 1000 bath i en bar), de står langs veiene og har kontroller, hvor de stopper turistene på moped, og bøtlegger dem for manglende bruk av hjelm (200 bath) og manglende førekort (du må ha thaiførerkort for å kjøre i Thailand, og de færreste har naturligvis det).

Tviler på at disse pengene gikk til andre enn polititjenestemennene selv, og de sto mellom Karon og Patong og taua inn turister hver gang jeg kjørte der.

Korrupte tilstander. Det var jo store opptøyer der nettopp, misnøye med presidenten, eller var det statsministeren.

Kongen setter de i hvert fall pris på.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Korrupte tilstander. Det var jo store opptøyer der nettopp, misnøye med presidenten, eller var det statsministeren.

Kongen setter de i hvert fall pris på.

Jepp. Det var bilder av kongen over absolutt alt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...