Gå til innhold

Skriver du ofte under andre nick?

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

lurer på om han sa 800, men det er med basseng og dobbeltrom.

Ikke så galt det, vel, SDD oppgir det samme for anstendige rom...

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

18

• hidi, the scorpion

18

• Sofline

8

• sheba

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er nok det som er prisen. Naboen min var der i oktober og de betalte 1800 og da mente han de var blitt lurt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er i hvert fall langt dyrere hvis man går for pakketur.

Og hvis de er tre må sannsynligvis den som bor på rom alene betale ekstra for å bo alene, eller risikere å ende på rom med en fremmed som heller ikke har noen å dele rom med. Det er ikke tilfellet når man bestiller rom der nede. Det koster det samme enten man er en eller to på rommet.

hidi, the scorpion
Skrevet

Det er nok det som er prisen. Naboen min var der i oktober og de betalte 1800 og da mente han de var blitt lurt.

Ifølge SDD, så betalte han rundt det for første overnatting, men så fant han seg et billigere sted. Min sønn & co, må nok nøye seg med noe rimelig, men dusj er jo greit å ha på rommet. Ellers oppholder de seg nok ikke så mye på rommet forhåpentligvis.

Skrevet

Ifølge SDD, så betalte han rundt det for første overnatting, men så fant han seg et billigere sted. Min sønn & co, må nok nøye seg med noe rimelig, men dusj er jo greit å ha på rommet. Ellers oppholder de seg nok ikke så mye på rommet forhåpentligvis.

Han vil ha basseng for han liker ikke å bade i saltvann. Har nok litt vannskrekk, men basseng går greit.

hidi, the scorpion
Skrevet

Det er i hvert fall langt dyrere hvis man går for pakketur.

Og hvis de er tre må sannsynligvis den som bor på rom alene betale ekstra for å bo alene, eller risikere å ende på rom med en fremmed som heller ikke har noen å dele rom med. Det er ikke tilfellet når man bestiller rom der nede. Det koster det samme enten man er en eller to på rommet.

Nei, de er fire! og hvis de reiser blir det sannsynligvis oktober/november. Tror vi fant de billigste flyprisene i november, men de kommer ikke til å fryse raua av seg da?

Litt vann får de heller tåle, he, he

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det som koster er, sånn jeg forstår det, store bassenger, marmorvestibyler, pikkoloer og fancy Hilton-prosjekter med nydelige palmehaver.

Enklere hoteller og gjestehus, med fine rom i ulike størrelser, dusj og bad - naturligvis, roomservice og rengjøring hver dag, er langt billigere, og det bør ikke være noe problem å finne det for 500-700 bath.

Men de billigere stedene har ikke nettsteder, og søker man f.eks. på www.hotels.com, skal det godt gjøres å finne noe under 5-600 norske kroner.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, de er fire! og hvis de reiser blir det sannsynligvis oktober/november. Tror vi fant de billigste flyprisene i november, men de kommer ikke til å fryse raua av seg da?

Litt vann får de heller tåle, he, he

Tror det slutter å regne i september. Høysesongen begynner vel i november, så oktober/november skal ikke være noe problem.

Og restbillettene i november i fjor var veldig rimelige.

Den mest besøkte tiden er midten av desember til slutten av januar.

Men jeg ser faktisk at både Ving, Startour og Saga er utsolgt for reiser ut denne vinteren.

Hoteller er også rimeligere i oktober/november enn i den absolutte høysesong.

hidi, the scorpion
Skrevet

Det som koster er, sånn jeg forstår det, store bassenger, marmorvestibyler, pikkoloer og fancy Hilton-prosjekter med nydelige palmehaver.

Enklere hoteller og gjestehus, med fine rom i ulike størrelser, dusj og bad - naturligvis, roomservice og rengjøring hver dag, er langt billigere, og det bør ikke være noe problem å finne det for 500-700 bath.

Men de billigere stedene har ikke nettsteder, og søker man f.eks. på www.hotels.com, skal det godt gjøres å finne noe under 5-600 norske kroner.

Da var det slik min sønn trodde. Skal si til han at han hadde rett, og de er nok ikke storforlangende.

Selv kunne jeg tenkt meg både piccolo og overdådig luksus, men det får bli i drømmen. Skulle jeg ha reist så langt måtte jeg hatt seng med hjul eller vært så dopa, at jeg mest sannsynlig hadde vært en fare både for meg selv og Thailand...

hidi, the scorpion
Skrevet

Tror det slutter å regne i september. Høysesongen begynner vel i november, så oktober/november skal ikke være noe problem.

Og restbillettene i november i fjor var veldig rimelige.

Den mest besøkte tiden er midten av desember til slutten av januar.

Men jeg ser faktisk at både Ving, Startour og Saga er utsolgt for reiser ut denne vinteren.

Hoteller er også rimeligere i oktober/november enn i den absolutte høysesong.

Kanskje de må vente til november -08. Da rekker de å spare fler penger og kan unne seg litt luksus i matveien etc.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kanskje de må vente til november -08. Da rekker de å spare fler penger og kan unne seg litt luksus i matveien etc.

Hehe, det skal ikke være noe problem i matveien.

Jeg spiste alltid ute på fine restauranter, og betalte alltid 3-500 bath inklusive øl.

Unntaket var da jeg spiste phukethummeren. Den kosta meg 1500 bath (300 norske).

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da var det slik min sønn trodde. Skal si til han at han hadde rett, og de er nok ikke storforlangende.

Selv kunne jeg tenkt meg både piccolo og overdådig luksus, men det får bli i drømmen. Skulle jeg ha reist så langt måtte jeg hatt seng med hjul eller vært så dopa, at jeg mest sannsynlig hadde vært en fare både for meg selv og Thailand...

Altså: Selv om det ikke står 3 pikkoloer med nisselue og swaier til deg til enhver tid på disse enklere hotellene, vil du få den hjelpen du trenger dersom du f.eks. trenger hjelp med kofferten.

Det er det ingen tvil om.

hidi, the scorpion
Skrevet

Altså: Selv om det ikke står 3 pikkoloer med nisselue og swaier til deg til enhver tid på disse enklere hotellene, vil du få den hjelpen du trenger dersom du f.eks. trenger hjelp med kofferten.

Det er det ingen tvil om.

Liker litt folk som svaier...Og bukker dypt.

*lol*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Liker litt folk som svaier...Og bukker dypt.

*lol*

Hehe, ingen fare, de swaier som bare det på restaurantene. De er så høflige og hyggelige at du ikke aner. :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Hehe, ingen fare, de swaier som bare det på restaurantene. De er så høflige og hyggelige at du ikke aner. :)

Ler..

Det er jo nettopp det jeg ikke aner! Gjett om jeg ville vært der.

Nei, nå er det natta, ser snart ikke tastaturet. Natta!

Gjest nytt nick i hvert innlegg
Skrevet

Jeg har kjent til DOL helt siden vi fikk internett i ca. -98.

Jeg har skrevet noen innlegg etterhvert.

Jeg har ikke fast nick her inne og finner på et nytt for hver gang jeg skriver et nytt innlegg.

Men jeg benytter ikke forskjellig nick i en og samme tråd.

Grunnen til dette er at jeg ønsker å beholde min anonymitet.

Jeg har ikke noe forhold til de andre nickene her inne, men vet at en del bekjente av meg av og til frekventerer forumet.

Ser ikke på det som noe problem og jeg har heller ikke behov for å vite noe om personen bak de andre nickene heller.

Internett er for meg en anonym plass, som jeg benytter som et hjelpemiddel utenfor RL.

Gjest noen ganger ja
Skrevet

Av og til, men jeg tar ikke på meg andre identiteter og lyver heller ikke.

Skrevet

Jeg skriver og svarer kun under eget nick.

De få gangene jeg har skrevet under anonymt nick, er hvis jeg føler det er fare for gjenkjennelse.

Men aldri for å trolle;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...