Gå til innhold

Skriver du ofte under andre nick?

Anbefalte innlegg

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

18

• hidi, the scorpion

18

• Sofline

8

• sheba

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Caloni Makaroni
Skrevet

Den matematikeren er ikke meg da! Jeg er langtfra et geni. Kanskje den dummeste her? Ikke så rart da jeg også er den yngste.

Hva får deg til å tro at det ikke er noen som er yngre enn 22 her?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hva får deg til å tro at det ikke er noen som er yngre enn 22 her?

Visste du ikke at det er 40-årsgrense på DOL?

Caloni Makaroni
Skrevet

Visste du ikke at det er 40-årsgrense på DOL?

Crap. Skal vi danne oss et eget forum, Peachy?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Crap. Skal vi danne oss et eget forum, Peachy?

Vi under 30? :)

Heldigvis fikk jeg faka leg så jeg fikk sneket meg inn her. Hysj, må ikke sladre. :)

Caloni Makaroni
Skrevet

Vi under 30? :)

Heldigvis fikk jeg faka leg så jeg fikk sneket meg inn her. Hysj, må ikke sladre. :)

Hvor skal de mellom 30 og 40 være hen da? :o

Jeg snek meg inn mellom sperringene, så jeg trengte ikke fake leg!

Gjest Elextra
Skrevet

Skjønte nok at det var deg ja, både på typen problemstilling og på språket.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hvor skal de mellom 30 og 40 være hen da? :o

Jeg snek meg inn mellom sperringene, så jeg trengte ikke fake leg!

Hm, kan ha et 30pluss-forum også, kanskje? :)

Nei, jeg anbefaler alle å enten fake leg eller snike seg inn på DOL! :)

Skrevet

En sjelden gang har jeg et annet nick, men jeg er meg selv i skrivemåten, så da er jeg kanskje avslørt likevel? Hehe.

Så du har altså innlegg med andre nick også? Jøss du har god fantasi da, som kan finne på så mange tråder mener jeg. Bare fint med masse tråder synes jeg >:)

Skrevet

En sjelden gang har jeg et annet nick, men jeg er meg selv i skrivemåten, så da er jeg kanskje avslørt likevel? Hehe.

Så du har altså innlegg med andre nick også? Jøss du har god fantasi da, som kan finne på så mange tråder mener jeg. Bare fint med masse tråder synes jeg >:)

Ja, mange tråder er bra!

Noen mener det er dårlig gjort å skrive under flere nick. Men jeg gjør det bare for moro skyld, ikke for å rakke ned på andre foe eksempel. Skriver ikke "pekkaline er en fittekjerring" under nicket "kåre komet". Slikt gjør jeg evt under eget nick.

Men stort sett er jeg zakkoo da. Det er greiest.

Skrevet

Ja, mange tråder er bra!

Noen mener det er dårlig gjort å skrive under flere nick. Men jeg gjør det bare for moro skyld, ikke for å rakke ned på andre foe eksempel. Skriver ikke "pekkaline er en fittekjerring" under nicket "kåre komet". Slikt gjør jeg evt under eget nick.

Men stort sett er jeg zakkoo da. Det er greiest.

Det kan fort bli baluba her på dol ved å bruke flere nick. Mange blir beskyldt for å være troll/katta mm, men det har du sikkert fått med deg.

Jeg synes du skal bruke ditt hele tida, så sant det ikke er et sært spørsmål som du vil være anonym på da :)

Flott at du heller tråkker på meg med ekte nick, om du skal ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...