Gå til innhold

Er dere alle i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å lure litt når folk sitter på DOL til langt på natt. Her er både tannleger, husmødre og studenter våkne når de snart burde tenke på å stå opp.

Holder dere til i andre tidssoner?

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• brunette79

11

• Sofline

5

• sheba

4

• hidi, the scorpion

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hva med deg selv da?

Jeg er i den norske tidssona ja. Jeg skal ikke grytidlig opp i morgen.

Skrevet

nei, vi er aliens;)

Kult. Fornøyd med Starts nyeste kjøp?

Skrevet

Kult. Fornøyd med Starts nyeste kjøp?

det gjenstår og se :)

tror det ikke før jeg ser det med andre ord, har vel mer tro på dansken jeg da, men mye skjer og stort sett ikke det de spår:) hehe gøy er det iallfall med fotball og tippeligaen:)

Skrevet

Hva med deg selv da?

Jeg er i den norske tidssona ja. Jeg skal ikke grytidlig opp i morgen.

Jeg velger å ikke svare på hvor jeg er akkurat nå, men normalt bor jeg i nærheten av Trondheim. Synes dere jeg burde skrive trøndersk?

Skrevet

nei, vi er aliens;)

Aliens ja, that's what we are ;o)

Ganske norske sådanne. Og trøtte. Ihvertfall jeg. Så god natt :)

Skrevet

tror det ikke før jeg ser det med andre ord, har vel mer tro på dansken jeg da, men mye skjer og stort sett ikke det de spår:) hehe gøy er det iallfall med fotball og tippeligaen:)

Soler var ute i VG i dag og beskrev brasilianeren som tidenes beste spiller i norsk fotball, og at han sannsynligvis vil bli videresolgt for en enorm sum innen to sesonger.

Skrevet

Aliens ja, that's what we are ;o)

Ganske norske sådanne. Og trøtte. Ihvertfall jeg. Så god natt :)

sier god natt jeg også, er temmelig trøtt ja:-)

Skrevet

Soler var ute i VG i dag og beskrev brasilianeren som tidenes beste spiller i norsk fotball, og at han sannsynligvis vil bli videresolgt for en enorm sum innen to sesonger.

tja, Soler er Soler:)

han har vel hatt sine spådommer før, hehe jeg venter og ser tenker jeg:) men nå dukker jeg under dyna, god natt:)

Skrevet

Jeg velger å ikke svare på hvor jeg er akkurat nå, men normalt bor jeg i nærheten av Trondheim. Synes dere jeg burde skrive trøndersk?

Dialekt er vanskelig å lese.

Skrevet

tja, Soler er Soler:)

han har vel hatt sine spådommer før, hehe jeg venter og ser tenker jeg:) men nå dukker jeg under dyna, god natt:)

God natt :-)

Skrevet

Dialekt er vanskelig å lese.

Ikke alle er like dårlige til å lese dialekt.

Skrevet

Ikke alle er like dårlige til å lese dialekt.

Alle er dårligere til å lese det man ikke er vant til. Skriver du et lengre innlegg på dialekt, uten avsnitt eller lignende, tror jeg du må regne med færre lesere.

Skrevet

Alle er dårligere til å lese det man ikke er vant til. Skriver du et lengre innlegg på dialekt, uten avsnitt eller lignende, tror jeg du må regne med færre lesere.

Jada...

Skrevet

eLSKer... Gleder meg til tippeligaen

hidi, the scorpion
Skrevet

jeg er sykmeldt... Får ikke sove :(

Men i Norge er du?

Hvorfor får du ikke sove da?

Skrevet

jeg er sykmeldt... Får ikke sove :(

Kjipt. Finn på no gøy da. Quiz?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...