Gjest zakkoo Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Begynner å lure litt når folk sitter på DOL til langt på natt. Her er både tannleger, husmødre og studenter våkne når de snart burde tenke på å stå opp. Holder dere til i andre tidssoner? 0 Siter
Sofline Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Hva med deg selv da? Jeg er i den norske tidssona ja. Jeg skal ikke grytidlig opp i morgen. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 nei, vi er aliens;) Kult. Fornøyd med Starts nyeste kjøp? 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Nei, vi er bare like lite glad i å sove som deg. 0 Siter
sheba Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Kult. Fornøyd med Starts nyeste kjøp? det gjenstår og se tror det ikke før jeg ser det med andre ord, har vel mer tro på dansken jeg da, men mye skjer og stort sett ikke det de spår:) hehe gøy er det iallfall med fotball og tippeligaen:) 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Hva med deg selv da? Jeg er i den norske tidssona ja. Jeg skal ikke grytidlig opp i morgen. Jeg velger å ikke svare på hvor jeg er akkurat nå, men normalt bor jeg i nærheten av Trondheim. Synes dere jeg burde skrive trøndersk? 0 Siter
bouenas Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 nei, vi er aliens;) Aliens ja, that's what we are ;o) Ganske norske sådanne. Og trøtte. Ihvertfall jeg. Så god natt 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 det gjenstår og se tror det ikke før jeg ser det med andre ord, har vel mer tro på dansken jeg da, men mye skjer og stort sett ikke det de spår:) hehe gøy er det iallfall med fotball og tippeligaen:) Soler var ute i VG i dag og beskrev brasilianeren som tidenes beste spiller i norsk fotball, og at han sannsynligvis vil bli videresolgt for en enorm sum innen to sesonger. 0 Siter
sheba Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Aliens ja, that's what we are ;o) Ganske norske sådanne. Og trøtte. Ihvertfall jeg. Så god natt sier god natt jeg også, er temmelig trøtt ja:-) 0 Siter
sheba Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Soler var ute i VG i dag og beskrev brasilianeren som tidenes beste spiller i norsk fotball, og at han sannsynligvis vil bli videresolgt for en enorm sum innen to sesonger. tja, Soler er Soler:) han har vel hatt sine spådommer før, hehe jeg venter og ser tenker jeg:) men nå dukker jeg under dyna, god natt:) 0 Siter
Sofline Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Jeg velger å ikke svare på hvor jeg er akkurat nå, men normalt bor jeg i nærheten av Trondheim. Synes dere jeg burde skrive trøndersk? Dialekt er vanskelig å lese. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 tja, Soler er Soler:) han har vel hatt sine spådommer før, hehe jeg venter og ser tenker jeg:) men nå dukker jeg under dyna, god natt:) God natt :-) 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Dialekt er vanskelig å lese. Ikke alle er like dårlige til å lese dialekt. 0 Siter
Sofline Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Ikke alle er like dårlige til å lese dialekt. Alle er dårligere til å lese det man ikke er vant til. Skriver du et lengre innlegg på dialekt, uten avsnitt eller lignende, tror jeg du må regne med færre lesere. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Alle er dårligere til å lese det man ikke er vant til. Skriver du et lengre innlegg på dialekt, uten avsnitt eller lignende, tror jeg du må regne med færre lesere. Jada... 0 Siter
brunette79 Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 jeg er sykmeldt... Får ikke sove 0 Siter
brunette79 Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 det gjenstår og se tror det ikke før jeg ser det med andre ord, har vel mer tro på dansken jeg da, men mye skjer og stort sett ikke det de spår:) hehe gøy er det iallfall med fotball og tippeligaen:) eLSKer... Gleder meg til tippeligaen 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 jeg er sykmeldt... Får ikke sove Men i Norge er du? Hvorfor får du ikke sove da? 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 jeg er sykmeldt... Får ikke sove Kjipt. Finn på no gøy da. Quiz? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.