Gå til innhold

Er dere alle i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men i Norge er du?

Hvorfor får du ikke sove da?

Ja, jeg er i Norge.. Vet ikke hvorfor jeg ikke får sove.. Har litt søvnproblemer. Orker ikke bare ligge i senga å vri meg BLÆH

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• brunette79

11

• Sofline

5

• sheba

4

• hidi, the scorpion

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kjipt. Finn på no gøy da. Quiz?

hvor da? quiz er gøy

Skrevet

Ja, jeg er i Norge.. Vet ikke hvorfor jeg ikke får sove.. Har litt søvnproblemer. Orker ikke bare ligge i senga å vri meg BLÆH

Samme problem her...

Skrevet

Samme problem her...

Skikkelig dritt.. Blir så sliten av det.. Spes. når jeg skal opp tidlig på jobb, blir liggende å telle timer til jeg skal stå opp

hidi, the scorpion
Skrevet

Nei, det er bortkastet tid! Jeg pleier å lese før jeg legger meg til å sove, men hvis jeg ikke sovner i løpet av femten minutter, står jeg opp.

Godt det ikke er pga smerter ihvertfall, for det kunne det jo vært siden du er sykemeldt.

Skrevet

Nei, det er bortkastet tid! Jeg pleier å lese før jeg legger meg til å sove, men hvis jeg ikke sovner i løpet av femten minutter, står jeg opp.

Godt det ikke er pga smerter ihvertfall, for det kunne det jo vært siden du er sykemeldt.

Ligger med influensa...Tar jo lang tid det her.. Begynner på andre uka...

Skrevet

Skikkelig dritt.. Blir så sliten av det.. Spes. når jeg skal opp tidlig på jobb, blir liggende å telle timer til jeg skal stå opp

Jeg må ikke opp veldig tidlig, senest i 9-tiden. Men jeg bør visst få meg noe søvn snart så jeg er oppegående i morgen.

Skrevet

Jeg må ikke opp veldig tidlig, senest i 9-tiden. Men jeg bør visst få meg noe søvn snart så jeg er oppegående i morgen.

Søvn er jo veldig viktig, men det er så digg å legge seg når man kommer hjem fra jobb.. Da blir det verre til natta igjen :(

Skrevet

Tell sauer i stedet.

hidi, the scorpion
Skrevet

Ligger med influensa...Tar jo lang tid det her.. Begynner på andre uka...

Åh, det må være kjedelig. Har aldri hatt influensa jeg, men jeg har jo hørt hvor ille det kan være...

Lå rett ut i forrige uke med forferdelig kvalme, men ingen feber eller smerter i kroppen. Kastet ikke opp engang. Min datter hadde det samme, så vi lå på hver vår sofa, og visste ikke riktig hva vi skulle gjøre...

Skrevet

Åh, det må være kjedelig. Har aldri hatt influensa jeg, men jeg har jo hørt hvor ille det kan være...

Lå rett ut i forrige uke med forferdelig kvalme, men ingen feber eller smerter i kroppen. Kastet ikke opp engang. Min datter hadde det samme, så vi lå på hver vår sofa, og visste ikke riktig hva vi skulle gjøre...

Aldri hatt influensa? Jøss. Har du tidenes imumforsvar?

Skrevet

Jepp!!! Det er laget mitt :)

Kjenner du forsanger Tommy?

hidi, the scorpion
Skrevet

Legen tror det ihvertfall.Han ville kikke nærmere på det.

men blir jo forkjølet og rammet av spysjuka av og til da, så helt suverent kan det jo ikke være...

Skrevet

Kjenner du forsanger Tommy?

Gjør du?? :) Hvilken lag holder du med???

Skrevet

Jeg har hatt influensa KUN en gang.

Influensa er ikke noe man får hvert år.

Gjest Forkjøla kanskje?
Skrevet

Man har ikke influensa i hytt og pine, om du har det vært år, er det muligens ditt imunforsvar det er noe feil med.

Eller at du rett og slett er forkjøla.

Noen jeg kjenner hadde inflensa nå i sommer, men da gikk ikke influensa i norge. Så jeg tenker nok at mange ikke vet forskjell på influensa og forkjølelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...