brunette79 Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Men i Norge er du? Hvorfor får du ikke sove da? Ja, jeg er i Norge.. Vet ikke hvorfor jeg ikke får sove.. Har litt søvnproblemer. Orker ikke bare ligge i senga å vri meg BLÆH 0 Siter
brunette79 Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Kjipt. Finn på no gøy da. Quiz? hvor da? quiz er gøy 0 Siter
Sofline Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Ja, jeg er i Norge.. Vet ikke hvorfor jeg ikke får sove.. Har litt søvnproblemer. Orker ikke bare ligge i senga å vri meg BLÆH Samme problem her... 0 Siter
brunette79 Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Samme problem her... Skikkelig dritt.. Blir så sliten av det.. Spes. når jeg skal opp tidlig på jobb, blir liggende å telle timer til jeg skal stå opp 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Ja, jeg er i Norge.. Vet ikke hvorfor jeg ikke får sove.. Har litt søvnproblemer. Orker ikke bare ligge i senga å vri meg BLÆH Nei, det er bortkastet tid! Jeg pleier å lese før jeg legger meg til å sove, men hvis jeg ikke sovner i løpet av femten minutter, står jeg opp. Godt det ikke er pga smerter ihvertfall, for det kunne det jo vært siden du er sykemeldt. 0 Siter
brunette79 Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Nei, det er bortkastet tid! Jeg pleier å lese før jeg legger meg til å sove, men hvis jeg ikke sovner i løpet av femten minutter, står jeg opp. Godt det ikke er pga smerter ihvertfall, for det kunne det jo vært siden du er sykemeldt. Ligger med influensa...Tar jo lang tid det her.. Begynner på andre uka... 0 Siter
Sofline Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Skikkelig dritt.. Blir så sliten av det.. Spes. når jeg skal opp tidlig på jobb, blir liggende å telle timer til jeg skal stå opp Jeg må ikke opp veldig tidlig, senest i 9-tiden. Men jeg bør visst få meg noe søvn snart så jeg er oppegående i morgen. 0 Siter
brunette79 Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Jeg må ikke opp veldig tidlig, senest i 9-tiden. Men jeg bør visst få meg noe søvn snart så jeg er oppegående i morgen. Søvn er jo veldig viktig, men det er så digg å legge seg når man kommer hjem fra jobb.. Da blir det verre til natta igjen 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 eLSKer... Gleder meg til tippeligaen Forza Fugla? 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Skikkelig dritt.. Blir så sliten av det.. Spes. når jeg skal opp tidlig på jobb, blir liggende å telle timer til jeg skal stå opp Tell sauer i stedet. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Ligger med influensa...Tar jo lang tid det her.. Begynner på andre uka... Åh, det må være kjedelig. Har aldri hatt influensa jeg, men jeg har jo hørt hvor ille det kan være... Lå rett ut i forrige uke med forferdelig kvalme, men ingen feber eller smerter i kroppen. Kastet ikke opp engang. Min datter hadde det samme, så vi lå på hver vår sofa, og visste ikke riktig hva vi skulle gjøre... 0 Siter
brunette79 Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Forza Fugla? Jepp!!! Det er laget mitt 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Åh, det må være kjedelig. Har aldri hatt influensa jeg, men jeg har jo hørt hvor ille det kan være... Lå rett ut i forrige uke med forferdelig kvalme, men ingen feber eller smerter i kroppen. Kastet ikke opp engang. Min datter hadde det samme, så vi lå på hver vår sofa, og visste ikke riktig hva vi skulle gjøre... Aldri hatt influensa? Jøss. Har du tidenes imumforsvar? 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Jepp!!! Det er laget mitt Kjenner du forsanger Tommy? 0 Siter
brunette79 Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Forza Fugla? Fast innventar på Åråsen 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Aldri hatt influensa? Jøss. Har du tidenes imumforsvar? Legen tror det ihvertfall.Han ville kikke nærmere på det. men blir jo forkjølet og rammet av spysjuka av og til da, så helt suverent kan det jo ikke være... 0 Siter
brunette79 Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Kjenner du forsanger Tommy? Gjør du?? Hvilken lag holder du med??? 0 Siter
alwaysme Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Aldri hatt influensa? Jøss. Har du tidenes imumforsvar? Jeg har hatt influensa KUN en gang. Influensa er ikke noe man får hvert år. 0 Siter
Gjest Forkjøla kanskje? Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Aldri hatt influensa? Jøss. Har du tidenes imumforsvar? Man har ikke influensa i hytt og pine, om du har det vært år, er det muligens ditt imunforsvar det er noe feil med. Eller at du rett og slett er forkjøla. Noen jeg kjenner hadde inflensa nå i sommer, men da gikk ikke influensa i norge. Så jeg tenker nok at mange ikke vet forskjell på influensa og forkjølelse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.