Gå til innhold

Er dere alle i Norge?

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• brunette79

11

• Sofline

5

• sheba

4

• hidi, the scorpion

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tja -når du spør om sånt på en DOKTORside - så kan det vel hende at noen er sjuke? - har det slått deg?

Skrevet

Nå må du huske på at du sjøl både er tannlegen og studenten her, da. Det er du som fyller Dol både natt og dag. Du sover om formiddagen og så durer du løs igjen. Men en gang hadde du et fint nick, det skal du roses for: VanligMåneMåler, eller noe slikt.

Gå og ta deg en pille.

Skrevet

Jeg velger å ikke svare på hvor jeg er akkurat nå, men normalt bor jeg i nærheten av Trondheim. Synes dere jeg burde skrive trøndersk?

Jeg ser du har fått noen kommentarer om at du "bor" her, og lager mange tulletråder om ingenting. Jeg har også merket meg det, og synes kanskje du kunne begrense deg litt, og tenke over at dette er et helsenettsted og ikke en lekegrind.

Men det kan også hende du er syk og ensom og at dette er en slags terapi for deg. Du er kanskje innlagt et sted akkurat nå? Og fikser ikke studiene? Og har ikke noe sosialt liv?

Skrevet

Man har ikke influensa i hytt og pine, om du har det vært år, er det muligens ditt imunforsvar det er noe feil med.

Eller at du rett og slett er forkjøla.

Noen jeg kjenner hadde inflensa nå i sommer, men da gikk ikke influensa i norge. Så jeg tenker nok at mange ikke vet forskjell på influensa og forkjølelse.

Jeg har hatt influensa kanskje 10 ganger.

Skrevet

Nå må du huske på at du sjøl både er tannlegen og studenten her, da. Det er du som fyller Dol både natt og dag. Du sover om formiddagen og så durer du løs igjen. Men en gang hadde du et fint nick, det skal du roses for: VanligMåneMåler, eller noe slikt.

Gå og ta deg en pille.

VanligMåneMåler.

Hva behager, pille? Antyder du at jeg går på stoffer?

Skrevet

Jeg ser du har fått noen kommentarer om at du "bor" her, og lager mange tulletråder om ingenting. Jeg har også merket meg det, og synes kanskje du kunne begrense deg litt, og tenke over at dette er et helsenettsted og ikke en lekegrind.

Men det kan også hende du er syk og ensom og at dette er en slags terapi for deg. Du er kanskje innlagt et sted akkurat nå? Og fikser ikke studiene? Og har ikke noe sosialt liv?

"Men det kan også hende du er syk og ensom og at dette er en slags terapi for deg. Du er kanskje innlagt et sted akkurat nå? Og fikser ikke studiene? Og har ikke noe sosialt liv? "

Så rett så rett. Stakkars zakkoo :-(

Skrevet

Nei vi er bare døgnville fordi vi jobber døgnet rundt.

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...