Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff og huff! Føler med deg!

Jeg har hatt sykehus siden romjula! Da ble jentene syke, veldig syke. Etter 2 besøk på legevakta fant de ut at det var kikhoste de hadde. Oppi det hele var jeg også syk. Kraftig forkjølelse med feber. Så ble eldstemann syk mens jentene gikk på penicelin. Nå er endelig jentene kommet seg, men nå har jeg blitt syk igjen:( Bihulebetennelse! Sikkert noe som henger igjen etter siste omgang!

Er mye bedre i dag, og håper jeg er ferdig med sykdom for en stund. For nå er jeg sliten! Ingen influensa kan vel bite på oss nå vel?

Har dårlig samvittighet overfor jobben, og føler jeg har misbrukt min mor som barnevakt!

Da har virkelig du hatt din dose. Jeg håper dere slipper unna mer på en lang stund framover.

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gyda

17

• Katt-ja

5

• morsan

2

• hare1365380455

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Huff og huff... Jeg bare venter spent på om influensaen når oss også. Så vidt jeg vet har ikke influensaen kommet til mine kanter ennå..

Her har ungene vært småsyke med magevondt og hodepine. Minsten er den eneste som har hatt feber, men både minsten og eldstemann spydde en gang hver i helga... Dessuten har minsten og mellomsten hatt øyekatarr *sukk*

Immunforsvaret vårt er heller dårlig om dagen, så vi jobber hardt for å bli i toppform før influensaen evt er over oss ;-)

God bedring!

Ja, det gjelder å foreberede seg. Det er ikke morsomt å oppleve slik felles sykdom i heimen. Og det er selvsagt verre til yngre barna er.

hare1365380455
Skrevet

Ja, nå har jeg spist tørre knekkebrød og drukket doven cola som har stått på bordet fra i går, så det går nok framover nå.

Det er godt!

Så er det verste over... Hvordan er det med resten av familien da?

Skrevet

Det har du veeldig rett i. :-)

Synd man glemmer det så fort igjen ;-)

Den første dagen etter en oppkastsjau føler man seg himmelsk, bare fordi man ikke henger over do stadig vekk...

Skrevet

Ja, det gjelder å foreberede seg. Det er ikke morsomt å oppleve slik felles sykdom i heimen. Og det er selvsagt verre til yngre barna er.

Huff, ja.. Vondter i hodet synes jeg er verst. Man tenker jo alt mulig da og heldigvis er det jo nesten alltid noe helt ufarlig ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det der hørtes ikke mye moro ut! Dere har min fulle medlidenhet. Oppkastsjuke er noe av det verste å få i hus.

Nå må du bare love å ikke puste på tastaturet, så du smitter oss andre.

Og selvsagt - god bedring!

Skrevet

Oisann! Litt av en uke. God bedring til dere alle. :)

Jeg er helt kake for tiden! Får ikke sove om natta for da er verker det mest. Fikk sove litt på mårrakvisten.

Har gått å hanglet i snart to uker, men i dag greide jeg ikke gå på jobb. Så ringe og sa fra og fikk til svar: "Syk igjen?!?" (av sjefen min)

Jeg var nemlig borte en dag forrige uke for da lå jeg i feber. Men har klart å presse meg til å gå på jobb de andre dagene. :/

Skrevet

Usj, stakkars dere. Og antagelig stakkars meg for i dag ble minstemann sendt hjem fra skolen pga oppkast.

Verste i verden.

Skrevet

Huffda....dere er rett og slett til å spy av, hehe.

Ja, du får bokstavelig talt sagt det! :-)

Skrevet

Det der hørtes ikke mye moro ut! Dere har min fulle medlidenhet. Oppkastsjuke er noe av det verste å få i hus.

Nå må du bare love å ikke puste på tastaturet, så du smitter oss andre.

Og selvsagt - god bedring!

Hehe. Jeg holder pusten - og snur meg en annen vei når jeg må puste ut.

Takk for medlidenheten.

Skrevet

Ja, det er kjedelig.

Har ligget to dager med omgangssyke selv nå - nettopp blitt kvitt det, og idag har jeg fått influensa.

Jippi!

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1171454581' post='3528654]

Oisann! Litt av en uke. God bedring til dere alle. :)

Jeg er helt kake for tiden! Får ikke sove om natta for da er verker det mest. Fikk sove litt på mårrakvisten.

Har gått å hanglet i snart to uker, men i dag greide jeg ikke gå på jobb. Så ringe og sa fra og fikk til svar: "Syk igjen?!?" (av sjefen min)

Jeg var nemlig borte en dag forrige uke for da lå jeg i feber. Men har klart å presse meg til å gå på jobb de andre dagene. :/

Takk!

Og den sjefen din er ikke helt god. Jeg føler veldig med deg så lenge du må tvinge deg syk på jobb fordi du ikke møter forståelse for det.

Fy for en Valla!

Skrevet

Usj, stakkars dere. Og antagelig stakkars meg for i dag ble minstemann sendt hjem fra skolen pga oppkast.

Verste i verden.

Oj. Da har du det i huset du også, ja. Jeg krysser fingrene for at det går fort over for ham og at du ikke får det.

Skrevet

Ja, det er kjedelig.

Har ligget to dager med omgangssyke selv nå - nettopp blitt kvitt det, og idag har jeg fått influensa.

Jippi!

Nei og nei. Da har du altså fått dobbelt opp. God bedring til deg!

Skrevet

Oj. Da har du det i huset du også, ja. Jeg krysser fingrene for at det går fort over for ham og at du ikke får det.

Nå har jeg sendt ham i dusjen og vasker alle klærne og så er det klorinvask rundt om.

Jeg hater virkelig å få det, andre er syke en dag og jeg i minst tre.

Så jeg føler virkelig med dere som har holdt på i mange dager.

Skrevet

Nei og nei. Da har du altså fått dobbelt opp. God bedring til deg!

Takk for det! :)

Skrevet

Nydelig... :(

God bedring til dere! :)

Takk så mye. Det begynner heldigvis å hjelpe nå. Samtlige er i allefall ute av sengene for første gang på lenge.

Skrevet

Takk!

Og den sjefen din er ikke helt god. Jeg føler veldig med deg så lenge du må tvinge deg syk på jobb fordi du ikke møter forståelse for det.

Fy for en Valla!

Takk Gyda! :/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...