Gå til innhold

Kritisere Valla gjør man ikke ustraffet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Valla er dum som et brød. Hun er abslolutt ingen personalleder, men det verste er at hun ikke skjønner hva hun gjør galt og at hun tror fortsatt at dette er den riktige metoden hun bruker.

Jeg fatter ikke at det er mulig å være så inni helvet dum og uviten.

Hun mangler så til de grader de grunnleggende egenskaper som leder at hun burde trekke seg med en gang.

Jeg setter også et stort spørsmålstegn ved de som ansatte henne. Slike manglende egenskaper burde ha kommet frem før de ansatte henne hvis de hadde gjort jobben sin godt nok.

Vi har endel LO ansatte som har støttet henne. Det er greit nok å støtte henne som person, men ikke støtte henne i saken. Det vil i tilfelle skade LO enda mer.

Skrevet

Det er dessverre sånn det funker i gutteklubben Grei... Kjenner en spillet, kommer en langt. Hele tida tenke taktikk, ikke ha verdier og holdninger, det som teller er å komme i matkposisjoner, ha de rette vennene, sleike de rette ryggene, tråkke på folk når det kommer deg til nytte, ... Jeg blir kvalm av det. Synes jeg ser sånne stadig vekk. Her inne også.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er dessverre sånn det funker i gutteklubben Grei... Kjenner en spillet, kommer en langt. Hele tida tenke taktikk, ikke ha verdier og holdninger, det som teller er å komme i matkposisjoner, ha de rette vennene, sleike de rette ryggene, tråkke på folk når det kommer deg til nytte, ... Jeg blir kvalm av det. Synes jeg ser sånne stadig vekk. Her inne også.

Her inne? *LOL*

Ja, DOL er en eneste stor maktkamp. :)

Skrevet

Valla er dum som et brød. Hun er abslolutt ingen personalleder, men det verste er at hun ikke skjønner hva hun gjør galt og at hun tror fortsatt at dette er den riktige metoden hun bruker.

Jeg fatter ikke at det er mulig å være så inni helvet dum og uviten.

Hun mangler så til de grader de grunnleggende egenskaper som leder at hun burde trekke seg med en gang.

Jeg setter også et stort spørsmålstegn ved de som ansatte henne. Slike manglende egenskaper burde ha kommet frem før de ansatte henne hvis de hadde gjort jobben sin godt nok.

Vi har endel LO ansatte som har støttet henne. Det er greit nok å støtte henne som person, men ikke støtte henne i saken. Det vil i tilfelle skade LO enda mer.

"Vi har endel LO ansatte som har støttet henne. Det er greit nok å støtte henne som person, men ikke støtte henne i saken. Det vil i tilfelle skade LO enda mer"

Men vet du egentlig hva som er saken?

Skrevet

Her inne? *LOL*

Ja, DOL er en eneste stor maktkamp. :)

Nja, når det er snakk om å skvise ut og drive med intrigemakeri så har det da vært nok av det her inne. Og det er ganske lett å se hvem som er "populære" her inne. Minner meg om ungdomsskolegården, de kule står i en klikk for seg sjøl. Og taperne henger rundt, men får ikke innpass. Mens de tøffe, ensomme rebellene, sånn som meg, gir faen og går sine egne veier;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nja, når det er snakk om å skvise ut og drive med intrigemakeri så har det da vært nok av det her inne. Og det er ganske lett å se hvem som er "populære" her inne. Minner meg om ungdomsskolegården, de kule står i en klikk for seg sjøl. Og taperne henger rundt, men får ikke innpass. Mens de tøffe, ensomme rebellene, sånn som meg, gir faen og går sine egne veier;-)

Hm, det inntrykket har ikke jeg.

Skrevet

Hm, det inntrykket har ikke jeg.

Rimeligvis. Du er jo en av de kule.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Rimeligvis. Du er jo en av de kule.

Eh, javel.

Skrevet

Eh, javel.

Typisk sånn furten sjølgod jente-svar.

Skrevet

"Vi har endel LO ansatte som har støttet henne. Det er greit nok å støtte henne som person, men ikke støtte henne i saken. Det vil i tilfelle skade LO enda mer"

Men vet du egentlig hva som er saken?

Spørs hva du mener med det? Jeg kjenner jo selvsagt ikke saken mellom Yssen og Valla og hva som har skjedd i mellom dem i sin tid.

Det godt mulig at Yssen også har gjort en for dårlig jobb den tiden hun var ansatt der. Men det jeg vet, det er jo hvordan Valla har taklet denne personalsaken og det er sterkt kritikk verdi. Den som ikke skjønner såpass håper jeg aldri i livet kommer i en leder posisjon.

Hun mangler så til de grader grunnleggende egenskaper for en leder at det er helt nifst.

Eller var det at dette kan skade LO mer hvis de ansatte støtter henne? Det er jeg i tilfelle helt sikker på, såpass burde LO ansatte skjønne selv.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Typisk sånn furten sjølgod jente-svar.

Var mer et uforstående svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...