Gå til innhold

Hvilken rusbrus liker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Smirnoff Ice er knallgodt! Også pærecider, men den er egentlig litt for søt.

I Syden kjøpte jeg noen deilige flasker med rød Smirnoff - tror det var melonsmak på dem. MMMMMMMMMM!

naaaam=)elsker smirnof ice!iskald.. nam nam..farlig drikk.. drikker som brus vetdu..

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nå har de jo fått smirnof ice på bokser:)

Oi, det har jeg ikke sett. Ikke så ofte jeg drikker det, forstår jeg. :)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1171454354' post='3528641]

Heey. Jeg og! He he

*High five*

*high fine back at ya* :-)

Gjest nicole40
Skrevet

Smirnof ice, men altfor lite i flaskene, skulle tro det var hull i bunnen......

Skrevet

Smirnof ice, men altfor lite i flaskene, skulle tro det var hull i bunnen......

jaaa.KJEMPELITE:(så på remaen nedenfor her at det hadde kommet smirnof på bokser. men de koster jo da 40 kr stk..Vet ikke om de er gode..

4barns mor-77
Skrevet

Synes den eple/pære cideren som er/var på markedet for noen år siden var god husker jeg. Vet ikke om den finnes mer?

Smirnof ice smaker også godt, men jeg tåler det virkelig ikke!?! Rart igrunn...

Jeg drakk en flaske SI for et par år siden, og ble _syk_. Lå strøken før klokken 22. Etter det har jeg ikke turt å drikke noe som har med sprit og gjøre i det hele tatt, før i sommer. Begynte med å smake på te-knikten til gubben, og det gikk bra. Kjøpte meg egen sånn jordbær drink, og det gikk bra.

Og siden alt dette gikk bra, gikk ei venninne å kjøpte smirnof til alle ved bordet vårt. Og mente at jeg bare kunne drikke... Alt annet hadde jo fungert bra...

Men... Hvem var det vel ikke som ble liggende den kvelden også??? Hrmp...

Skjønner ikke hvorfor det er sånn, men har konkludert med at det er noe med smirnofen som gjør at jeg ikke tåler den...Tåpelig igrunn!

Gjest nicole40
Skrevet

jaaa.KJEMPELITE:(så på remaen nedenfor her at det hadde kommet smirnof på bokser. men de koster jo da 40 kr stk..Vet ikke om de er gode..

Syns rusbrusen er fryktelig dyr.Jeg kjøper et par flasker smirnof ice et par ganger i året, så jeg tåler vel prisen da......

Men 40 for en boks, og så aaaaaalt det sukkeret?? Nei takk for min del.

Da kan man heller kjøpe en "halleman" smirnof på polet, litt grape tonic-brus og noe søt essens, og mixe selv :-)

Skrevet

Er ikke så begeistret for rusbrus...MÅ jeg velge en type må den vel bli den røde (melon?) Bacardi-saken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...