Gå til innhold

jaja...

Gjest ikke mitt nick

Anbefalte innlegg

Gjest ikke mitt nick
Skrevet

jeg og typen er ute å tar et par øl,da det kommer inn ei jente veldig pen og bra kropp og typen min regelrett glor på henne mye og flere ganger og snur seg etter henne selvom jeg sitter rett ved siden av han.jeg syntes ikke dette var rett og følte meg litt utilpass,og jeg sa ifra til han om dette.jeg vet at gutter ser og det gjør jenter og ,men måtte han gjøre dette så åpenlyst når jeg var tilstede?

kommentarer til dette?

Skrevet

Alt med måte ville jeg ha sagt.

Blir det for mye så skjønner jeg at du reagerer, så er da spørsmålet hva som er for mye.

Men litt av det bør du tåle, bare det ikke havner på apestadiget.

Gjest ikke mitt nick
Skrevet

Alt med måte ville jeg ha sagt.

Blir det for mye så skjønner jeg at du reagerer, så er da spørsmålet hva som er for mye.

Men litt av det bør du tåle, bare det ikke havner på apestadiget.

helt iordn at man kikker det gjør jeg jo selv iblant men viser hensyn til kjæresten min når han er tilstede,kan hende jeg bare kikker fort men ikke glor flere ganger.dette var noe jeg mener var direkte gloing og synes det er respektløst overfor meg som sitter på sida og må se på dette.men han selv mener jo jeg overreagerer og anklager meg for at han ikke får lov å se på folk uten at jeg blir sur.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

helt iordn at man kikker det gjør jeg jo selv iblant men viser hensyn til kjæresten min når han er tilstede,kan hende jeg bare kikker fort men ikke glor flere ganger.dette var noe jeg mener var direkte gloing og synes det er respektløst overfor meg som sitter på sida og må se på dette.men han selv mener jo jeg overreagerer og anklager meg for at han ikke får lov å se på folk uten at jeg blir sur.

Det er veldig vanskelig for de som ikke var tilstede å vurdere om du overreagerer eller ikke.

Det kommer helt an på hvor mye han glodde.

Var dette et engangstilfelle, eller bruker du å kommentere det når han ser på andre, siden han ble sur?

Om et virkelig rålekkert mannebein gikk forbi mens jeg var ute med min mann, så kunne nok jeg også kommet til å snu meg etter vedkommende.

Jeg hadde heller ikke reagert om min mann snudde seg etter et prakteksemplar av en kvinne. Men det er klart, det er forsjell på å gjøre det av og til, og å ha det som vane.

Skrevet

Jeg er enig i at man skal ta hensyn når man har med seg en kjæreste. Jeg kunne ikke tenkt meg å utsettte kona mi for noe sånt, selv om hun bare ler av det. Det er noe med å vise respekt.

Gjest ikke mitt nick
Skrevet

Det er veldig vanskelig for de som ikke var tilstede å vurdere om du overreagerer eller ikke.

Det kommer helt an på hvor mye han glodde.

Var dette et engangstilfelle, eller bruker du å kommentere det når han ser på andre, siden han ble sur?

Om et virkelig rålekkert mannebein gikk forbi mens jeg var ute med min mann, så kunne nok jeg også kommet til å snu meg etter vedkommende.

Jeg hadde heller ikke reagert om min mann snudde seg etter et prakteksemplar av en kvinne. Men det er klart, det er forsjell på å gjøre det av og til, og å ha det som vane.

dette er første gangen jeg sier noe til han,men denne gangen syntes jeg det ble litt mye.han setter seg vel i forsvar da tenker jeg.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

dette er første gangen jeg sier noe til han,men denne gangen syntes jeg det ble litt mye.han setter seg vel i forsvar da tenker jeg.

Han burde ikke reagere så kraftig når det var første gang du sa i fra.

Men det kan vel hende at du ikke sa fra på en rolig måte?

Gjest ikke mitt nick
Skrevet

Han burde ikke reagere så kraftig når det var første gang du sa i fra.

Men det kan vel hende at du ikke sa fra på en rolig måte?

prøvde å sifra uten å virke sur eller irritert på han ,og sa på en grei måte(synes jeg) at det var helt iorden at han så på andre for det vet jeg er helt normalt men at jeg synes han glodde litt vel mye i denne sammenhengen og at han heller kunne gjøre det når jeg ikke var tilstede.

Synes heller det var han som kanskje lagde litt sur stemning ved å bli irritert og si at han aldri mer skulle se på noen som helst bare for at jeg skulle bli fornøyd...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...