Gjest Flystripa Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Gratulerer med gull i dag igjen! 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Ja, det var kjempegøy å se på! Takk for ditt enslige svar *s* Voldsomt til engasjement når det gjelder fysisk aktivitet her på forumet, altså *sarkastisk* Aksel er jo konge! Heia-heia! *kubjelle* 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Takk for ditt enslige svar *s* Voldsomt til engasjement når det gjelder fysisk aktivitet her på forumet, altså *sarkastisk* Aksel er jo konge! Heia-heia! *kubjelle* Jeg er stort sett med jeg òg da! *fornærmet* 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Jeg er stort sett med jeg òg da! *fornærmet* Ok, hidi, men vi er jaggu få! 0 Siter
Gyda Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Takk for ditt enslige svar *s* Voldsomt til engasjement når det gjelder fysisk aktivitet her på forumet, altså *sarkastisk* Aksel er jo konge! Heia-heia! *kubjelle* Ja, du kan så si. Vi får heie vi som bryr oss. Og TO gull! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Takk for ditt enslige svar *s* Voldsomt til engasjement når det gjelder fysisk aktivitet her på forumet, altså *sarkastisk* Aksel er jo konge! Heia-heia! *kubjelle* Men tror du egentlig han leser på DOL? 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Men tror du egentlig han leser på DOL? Jah, seff ;o) Han er dog en smule sjenert, så vil neppe undertegne med sitt fulle navn *hehe* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.