Gå til innhold

Par som ligner hverandre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, eller rettere sagt par der han og hun ligner hverandre.

Jeg kommer på følgende:

Halvard Flatland og fru Anne Lise (gjenforent)

Stephen Ackles og eks-frue

Petter Solberg og fru Pernilla

Ole Einar Bjørndalen og Nathalie Santer

Haakon og Mette Marit.

Flere byer i Belgien?

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

15

• Babette

14

• Katt-ja

6

• DarkPink

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Brad Pitt og Angelina Jolie (like pene)?

Skrevet

Brad Pitt og Angelina Jolie (like pene)?

Det var en artikkel om ham i et ukeblad for en stund siden, antakelig Se og Hør, der de viste hvordan han har forandret hårsveis i takt med kjærestene sine. Altså kopiert hårfrisyrene og stilen.

Det var ganske artig.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det var en artikkel om ham i et ukeblad for en stund siden, antakelig Se og Hør, der de viste hvordan han har forandret hårsveis i takt med kjærestene sine. Altså kopiert hårfrisyrene og stilen.

Det var ganske artig.

Hehe.

Men er det bare jeg som synes han er oppskrytt? "Verdens peneste mann", liksom. Har egentlig aldri hatt sansen for ham.

Skrevet

Demi Moore og Ashton Kutcher?

Ja!

Det som er det verste med dette, er at man risikerer å ligne på svigermoren sin. Gulp.

Tror du det er slik at mange ubevisst leter etter sit eget speilbilde når de forelsker seg? Eller er det tilfeldig? Noen blir jo også mer like med årene.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja!

Det som er det verste med dette, er at man risikerer å ligne på svigermoren sin. Gulp.

Tror du det er slik at mange ubevisst leter etter sit eget speilbilde når de forelsker seg? Eller er det tilfeldig? Noen blir jo også mer like med årene.

Jeg har hørt at kvinner ubevisst ser etter en partner som ligner sin far. Om det stemmer, er jeg mer usikker på. :)

Skrevet

Hehe.

Men er det bare jeg som synes han er oppskrytt? "Verdens peneste mann", liksom. Har egentlig aldri hatt sansen for ham.

Jeg synes heller ikke han er noe. Jeg faller ikke for smukkaser. Han er ikke noe mannfolk. Da er det noe annet med arrogante Greg, ikke sant? Han kommer i kveld?

Skrevet

Jeg har hørt at kvinner ubevisst ser etter en partner som ligner sin far. Om det stemmer, er jeg mer usikker på. :)

Det kan i alle fall ikke forklare likheten mellom Haakon og Mette Marit.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg synes heller ikke han er noe. Jeg faller ikke for smukkaser. Han er ikke noe mannfolk. Da er det noe annet med arrogante Greg, ikke sant? Han kommer i kveld?

Han kommer nok i kveld, ja. :)

Det er Mannfolk, det!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det kan i alle fall ikke forklare likheten mellom Haakon og Mette Marit.

Nei... Haakon er ikke akkurat slående lik Sven O. :)

Skrevet

Og den episoden må du få med deg! Jeg så den igår på svensk TV4.

Skrevet

Ja!

Tja, jeg og mannen ligner slett ikke hverandre utseendemessig. Men vi er like som typer, da. Og jeg har skremmende mye til felles med svigermor.

Skrevet

Han kommer nok i kveld, ja. :)

Det er Mannfolk, det!

Han er her alt :o)

Skrevet

Holder du også på med ham? Dette er jo den reneste swingers-klubben.

Gjest uten  nick i dag altså
Skrevet

Min mann er skikkelig pen - skikkelig drømmemann og får utrolig mye tilbakemelding på sitt utseende.

Selv er jeg stygg.

Ikke like i det hele tatt altså.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har ham, men må brenne ham litt først. ;)

Skal nok kose oss i kveld, tenker jeg!

Skrevet

Holder du også på med ham? Dette er jo den reneste swingers-klubben.

Men han er jo så barsk ;o)

Skrevet

Jeg har ham, men må brenne ham litt først. ;)

Skal nok kose oss i kveld, tenker jeg!

Jeg brenner ikke jeg vet du, se og slett :o)

Gjest dropper nicket nå...
Skrevet

"Stephen Ackles og eks-frue"

Noe jeg ikke har fått med meg?

Bor i samme område som dem,- men jeg sladrer visst altfor lite! Virkelig ikke med i sladrekjerring-klubben, skjønner jeg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...