Gå til innhold

Par som ligner hverandre

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Stephen Ackles og eks-frue"

Noe jeg ikke har fått med meg?

Bor i samme område som dem,- men jeg sladrer visst altfor lite! Virkelig ikke med i sladrekjerring-klubben, skjønner jeg :)

Jeg trodde de var skilt, men de er kanskje ikke det? De er i alle fall like av utseende.

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

15

• Babette

14

• Katt-ja

6

• DarkPink

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja!

Det som er det verste med dette, er at man risikerer å ligne på svigermoren sin. Gulp.

Tror du det er slik at mange ubevisst leter etter sit eget speilbilde når de forelsker seg? Eller er det tilfeldig? Noen blir jo også mer like med årene.

Ødipuskomplekset, man tiltrekkes automatisk bevisste eller ubevisste trekk hos den av motsatt kjønn av foreldrene sine =) Og man er jo gjerne lik foreldreene sine selv også.

I tillegg blir par likere og likere med årene, de legger seg til de samme faktene, uttrykkene, osv.

Skrevet

Jeg trodde de var skilt, men de er kanskje ikke det? De er i alle fall like av utseende.

De er skilt. Og det er da lenge siden.

Skrevet

Hehe.

Men er det bare jeg som synes han er oppskrytt? "Verdens peneste mann", liksom. Har egentlig aldri hatt sansen for ham.

I know! Jeg synes han er superoppskrytt. For ikke å snakke om Tom Cruise, som gjerne blir nevnt i samme vending, og han _finnes_ jo ikke kjekk.

Skrevet

Det var det jeg mente å huske, ja. Takk.

Skrevet

Ødipuskomplekset, man tiltrekkes automatisk bevisste eller ubevisste trekk hos den av motsatt kjønn av foreldrene sine =) Og man er jo gjerne lik foreldreene sine selv også.

I tillegg blir par likere og likere med årene, de legger seg til de samme faktene, uttrykkene, osv.

Og noen ligner på hunden sin, eller omvendt! Det er også et artig fenomen. Altså at en hissigpropp kjøper terrier osv. Jeg kjenner også flere som ligner veldig på hunden sin av utseende.

Gjest dropper nicket nå...
Skrevet

Jaja... Jeg bor rett i nærheten og har barn på samme skole som deres barn...

Sladrekjerring er jeg ikke,- det skal jeg ha :)

Skrevet

Og noen ligner på hunden sin, eller omvendt! Det er også et artig fenomen. Altså at en hissigpropp kjøper terrier osv. Jeg kjenner også flere som ligner veldig på hunden sin av utseende.

Ja, det er komisk! =)

Tanten min har en spaniel, og hun ser akkurat ut som en selv =) Og alle sier at jeg og katta mi i personlighjet, når det gjelder forhold til mennesker og hygienevaner osv =p

Skrevet

Som Pål Bang Hansen og hunden :o) De var da riktig søte sammen.

Skrevet

Og Knut Borge. Eller er det hans hund som er død?

Det var i alle fall en korpulent boxer.

Skrevet

Jaja... Jeg bor rett i nærheten og har barn på samme skole som deres barn...

Sladrekjerring er jeg ikke,- det skal jeg ha :)

Men det er da ingen hemmelighet. Tanta til minstemann var i bryllupet og det har stått i Se og Hør ;o)

Skrevet

Hadde han også hund - eller er det Knut Borge du tenker på?

Skrevet

Og Knut Borge. Eller er det hans hund som er død?

Det var i alle fall en korpulent boxer.

Jeg tenkte på Knut Borge men han hadde da en bulldog og ikke en boxer?

Jeg begynner å bli gammel og blander navn ;o)

Gjest dropper nicket nå...
Skrevet

Men det er da ingen hemmelighet. Tanta til minstemann var i bryllupet og det har stått i Se og Hør ;o)

Nei, det er sikkert ikke noen hemmelighet, men litt pussig at dere andre (og sikkert alle andre folk) vet det, og ikke jeg som bor rett borti gata :)

Hører nesten aldri lokalsladder, tydeligvis...

Kanskje hvis jeg hadde lest ukeblader :)

Skrevet

Hadde han også hund - eller er det Knut Borge du tenker på?

Jeg tenkte på Knut Borge.

Skrevet

Det kan hende det var en bulldog. Den hadde i alle fall rikelig med dobbelthaker.

Skrevet

Nei, det er sikkert ikke noen hemmelighet, men litt pussig at dere andre (og sikkert alle andre folk) vet det, og ikke jeg som bor rett borti gata :)

Hører nesten aldri lokalsladder, tydeligvis...

Kanskje hvis jeg hadde lest ukeblader :)

Nå er det litt annet å sladre her inne om det de fleste vet enn om naboene da som man kjenner. Jeg har mange kjendiser her men skriver aldri noe om dem.

Skrevet

Det kan hende det var en bulldog. Den hadde i alle fall rikelig med dobbelthaker.

Det hadde den :o)

Tror han har hatt flere av samme slaget og alle het det samme men kanskje det er bare noe jeg tror.

Gjest Princess Peach
Skrevet

I know! Jeg synes han er superoppskrytt. For ikke å snakke om Tom Cruise, som gjerne blir nevnt i samme vending, og han _finnes_ jo ikke kjekk.

Urk. Tom Cruise er bare tragisk. Jeg tror det har klikka for ham.

candyqueen_83
Skrevet

Knut Borge hadda vel en mops? Ikke bulldog

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...