Gå til innhold

Par som ligner hverandre

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg brenner ikke jeg vet du, se og slett :o)

Jeg vil helst se på tvskjermen, og så er det en fordel hvis samboeren og jeg vil se det til litt forskjellig tid. :)

I kveld blir det House og Heroes. :)

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

15

• Babette

14

• Katt-ja

6

• DarkPink

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest dropper nicket nå...
Skrevet

Nå er det litt annet å sladre her inne om det de fleste vet enn om naboene da som man kjenner. Jeg har mange kjendiser her men skriver aldri noe om dem.

Ojoj - jeg har ikke ment å være nebbete her eller noe, eller kritisert at dere skriver om dem!

Jeg bare syntes det var pussig at jeg skulle få vite det her på DOL :)

Skrevet

Det hadde den :o)

Tror han har hatt flere av samme slaget og alle het det samme men kanskje det er bare noe jeg tror.

Og alle var tisper. Het ikke den siste Maja? Eller het alle det? Kong Olav hadde også en serie med hunder av samme rase og navn, evt. med et tall etter - som en annen konge! Tror hans hunder het Troll. De var også sånne små kortbente.

Skrevet

Donald og Dolly Duck

Ja, de er jo bra like. Og Mikke og Minnie Mus.

Skrevet

Ojoj - jeg har ikke ment å være nebbete her eller noe, eller kritisert at dere skriver om dem!

Det er ikke pussig i det hele tatt. Det er her du blir informert om alle de viktige tingene.

Men er du enig i at de er like?

Skrevet

Det hadde den :o)

Tror han har hatt flere av samme slaget og alle het det samme men kanskje det er bare noe jeg tror.

Mener han hadde en en gang som het Siv i alle fall :) Artig navn på en bulldog

Skrevet

Knut Borge hadda vel en mops? Ikke bulldog

Nå blir jeg helt forvirra her :o)

Skrevet

Jeg vil helst se på tvskjermen, og så er det en fordel hvis samboeren og jeg vil se det til litt forskjellig tid. :)

I kveld blir det House og Heroes. :)

Og jeg kryper opp i senga med laptopen på fanget men her er det ingen andre som skal se heller da :o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Og jeg kryper opp i senga med laptopen på fanget men her er det ingen andre som skal se heller da :o)

Hehe.

Jeg brenner ut Heroes, House og Grey's Anatomy, men av en eller annen grunn ser jeg Ugly Betty på pcen. Jaja, konsekvent kan ingen beskylde meg for å være. :)

Skrevet

Men slik er det jo noen ganger, man aner ikke ting før det blir skrevet her :o)

Skrevet

Og alle var tisper. Het ikke den siste Maja? Eller het alle det? Kong Olav hadde også en serie med hunder av samme rase og navn, evt. med et tall etter - som en annen konge! Tror hans hunder het Troll. De var også sånne små kortbente.

Jeg tror alle het Maja. Og kong Olav hadde vel pudler, hadde han ikke? Leste det her om dagen et sted og at de het Troll.

Nå er ikke hunderaser min sterke side altså.

Skrevet

Hehe.

Jeg brenner ut Heroes, House og Grey's Anatomy, men av en eller annen grunn ser jeg Ugly Betty på pcen. Jaja, konsekvent kan ingen beskylde meg for å være. :)

Jeg brenner ut bare akutten og criminal minds.

Gjest dropper nicket nå...
Skrevet

Det er ikke pussig i det hele tatt. Det er her du blir informert om alle de viktige tingene.

Men er du enig i at de er like?

Hehe,- jo alle de viktige og uviktige tingene finner man svar på her ;-)

Like? Jo, de er jo hmmm...litt fyldige... begge to.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...