Katt-ja Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Jeg fant det ikke i linken jeg, men det stemmer nok ) Linken var feil,- her er'n: http://www.kjentfolk.no/tvradio/borge/main.php?action=artikkel&id=51535 0 Siter
sammfunnskritiker Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Syns du Haakon og Mette Marit er like? Tenker du utseende eller atferdsmessig? Sputnikk og kona er nok ganske lik både utseende og personlighet. 0 Siter
fresja Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Og noen ligner på hunden sin, eller omvendt! Det er også et artig fenomen. Altså at en hissigpropp kjøper terrier osv. Jeg kjenner også flere som ligner veldig på hunden sin av utseende. En ku vi kjøpte i min barndom, lignet veldig på sin tidligere eier. Husker ikke om den med tiden ble mer lik min far! 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Demi Moore og Ashton Kutcher? Må bare si det, altså; Ashton er fiiin Digges ofte i 17:30-tida på hverdager *s* 0 Siter
morsan Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Ja, de er jo bra like. Og Mikke og Minnie Mus. Men ikke så mye Klaus Hesteklave og Klara Ku! *mystisk* 0 Siter
DarkPink Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Urk. Tom Cruise er bare tragisk. Jeg tror det har klikka for ham. Er det plutselig noe galt i å spise morkake nå da liksom? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Er det plutselig noe galt i å spise morkake nå da liksom? Hehe... Minner meg om da mamma skulle lage morsdagskake, så skjedde det etellerannet slik at kaka ble litt herpa. Og da kalte hun den like godt for morkake. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.