Gå til innhold

Restaurant i Sandvika?

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Er det noen restauranter i Sandvika som kan anbefales? Er ikke kjent der i det hele tatt, så vet ikke hva som finnes.

ShitDiddelyDo
Skrevet

De hadde Haveli der en gang i tiden. God pakistans/indisk mat.

Men jeg lurer på om den gikk konkurs.

Sandvika er et fryktelig dødt sted, og jeg ville nok heller satt kursen mot Oslo hvis jeg var deg. Er faktisk usikker på om det er restauranter (utover kebab/gatekjøkken/mcdonalds) der.

Gjest Ikke helt dødt
Skrevet

De hadde Haveli der en gang i tiden. God pakistans/indisk mat.

Men jeg lurer på om den gikk konkurs.

Sandvika er et fryktelig dødt sted, og jeg ville nok heller satt kursen mot Oslo hvis jeg var deg. Er faktisk usikker på om det er restauranter (utover kebab/gatekjøkken/mcdonalds) der.

Noen restauranter er der da.

Egon er bra, det er den indonesiske også. Den sistnevnte husker jeg ikke navnet på, men den ligger mellom Storsenteret og kinoen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Noen restauranter er der da.

Egon er bra, det er den indonesiske også. Den sistnevnte husker jeg ikke navnet på, men den ligger mellom Storsenteret og kinoen.

Ja, når du sier det har du rett. Det er noen pizzabuler og en pastarestaurant rundt kinoen.

Men skal man spise skikkelig mat på skikkelig restaurant, er Oslo eneste alternativ i nærleiken, og Oslo ligger 10 minutter unna Sandvika.

Gjest Ikke helt dødt
Skrevet

Ja, når du sier det har du rett. Det er noen pizzabuler og en pastarestaurant rundt kinoen.

Men skal man spise skikkelig mat på skikkelig restaurant, er Oslo eneste alternativ i nærleiken, og Oslo ligger 10 minutter unna Sandvika.

Jeg er enig i at det er like greit å dra inn til Oslo.

Den eneste fordelen med restaurantene i Sandvika for oss, er at vi da kan spasere hjem etterpå.

Men 10 min til Oslo? Da skal du tråkke godt inn gasspedalen ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er enig i at det er like greit å dra inn til Oslo.

Den eneste fordelen med restaurantene i Sandvika for oss, er at vi da kan spasere hjem etterpå.

Men 10 min til Oslo? Da skal du tråkke godt inn gasspedalen ;-)

Nja. Jeg bruker 20 min fra Asker, og det tar 10 min til Sandvika. Sånn grovt regna. Det er mer eller mindre innenfor fartsgrensa.

Toget fra Sandvika, hvis man sniker seg unna lokaltogene som stopper på samtlige stasjoner, tar vel 10-12 min.

Gjest Ikke helt dødt
Skrevet

Nja. Jeg bruker 20 min fra Asker, og det tar 10 min til Sandvika. Sånn grovt regna. Det er mer eller mindre innenfor fartsgrensa.

Toget fra Sandvika, hvis man sniker seg unna lokaltogene som stopper på samtlige stasjoner, tar vel 10-12 min.

De regionstogene som bruker kortest tid tar 15 min til Nasjonalteateret.

ShitDiddelyDo
Skrevet

De regionstogene som bruker kortest tid tar 15 min til Nasjonalteateret.

Det kan muligens stemme, men det gjelder samtlige tog bortsett fra lokaltogene. Altså gjelder det 90 % av togene. Ikke kun regionaltogene.

Skrevet

Hvis du er glad i indisk er det 2 bra restauranter. Den ene heter Nagina og er en litt "finere" restaurant. Den andre heter Tikka tandoori grill og er mer som en cafe/gatekjøkken. Fordelen der er at det er veldig billig (under 100 kr) og mye god mat. Men Nagina har også kjempegod mat.

Henriette1365380130
Skrevet

Oi, 10 minutter til Oslo fra Sandvika? Så fort kommer ikke jeg meg dit ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...